THEPOWERGAME
Η βρετανική αλυσίδα ειδών άρτου και φαστ φουντ Greggs, ανακοίνωσε τις επιδόσεις της στο προηγούμενο τρίμηνο, οι οποίες βελτιώθηκαν παρά την επιδείνωση του κόστους διαβίωσης.
Το επίπεδο εμπιστοσύνης μεταξύ των Βρετανών καταναλωτών διαμορφώθηκε σε χαμηλό-ρεκόρ τον προηγούμενο μήνα, καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος διαβίωσης, ακόμη και πριν την αναστάτωση που προκάλεσε στην στεγαστική αγορά ο μίνι προϋπολογισμός της κυβέρνησης, οδηγώντας σε κατακόρυφη πτώση των τιμών των κατοικιών.
Οι μισθοί αδυνατούν να συμβαδίσουν με τον πληθωρισμό, ο οποίος διαμορφώθηκε στο 9,9% τον Αύγουστο.
Ωστόσο η Greggs, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 14,6% στις 13 εβδομάδες μέχρι την 1η Οκτωβρίου, το γ΄ τρίμηνο χρήσης, με τις συγκρίσιμες πωλήσεις στα καταστήματα που διαχειρίζεται να αυξάνουν τις πωλήσεις κατά 9,7%.
«Δεδομένων όλων των ειδήσεων τώρα αναφορικά με το κόστος διαβίωσης, οι πελάτες αναζητούν μεγάλη αξία», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος.
«Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να διαδώσουμε στον κόσμο την αξία που προσφέρουμε στην αγορά», πρόσθεσε.
Μάλιστα, τόνισε πως η εταιρεία επωφελείται από μια χαμηλή μέση δαπάνη πελατών λίγο κάτω από τις 4 στερλίνες, τη διαφοροποιημένη τοποθεσία των καταστημάτων της και τη διεύρυνση των προϊόντων της, με περισσότερα ζεστά γεύματα και επιλογές βήγκαν.
Ο όμιλος διατήρησε τις εκτιμήσεις για το κόστος του πληθωρισμού στο 9% για το σύνολο της χρήσης και τόνισε ότι αναμένει τα αποτελέσματα για το σύνολο της χρήσης θα είναι αντίστοιχα των προηγουμένων εκτιμήσεων.
Από την αρχή του έτους η Greggs έχει ανοίξει 90 καινούρια καταστήματα, με τον συνολικό αριθμό να ανέρχεται στα 2.271, ενώ βλέπει δυναμική για τουλάχιστον 3.000.