Γ.Δ.
1538.01 -0,10%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,39%
5.06
CENER
+1,57%
9.73
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
-0,67%
1.485
NOVAL
+1,30%
2.33
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,12%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,53%
1.874
ΑΒΕ
-1,09%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+0,91%
2.765
ΑΚΡΙΤ
-1,94%
0.76
ΑΛΜΥ
+4,44%
4.23
ΑΛΦΑ
-1,02%
1.7495
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,56%
11.04
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,23%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-0,52%
1.93
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,54%
18.62
ΔΑΑ
+2,07%
8.266
ΔΑΙΟΣ
+6,98%
3.68
ΔΕΗ
+0,31%
12.85
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
2.91
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
+0,84%
1.81
ΕΕΕ
-0,18%
33.18
ΕΚΤΕΡ
-0,34%
1.744
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,20%
7.535
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-1,83%
1.822
ΕΛΧΑ
+0,96%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,35%
8.36
ΕΥΑΠΣ
+0,88%
3.43
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-1,94%
2.428
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,65%
4.58
ΙΝΛΟΤ
+1,87%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+3,57%
3.335
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.39
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
+0,31%
16.05
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
-0,25%
0.791
ΛΑΜΔΑ
-1,81%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+4,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,41%
2.795
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,47%
21.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,15%
25.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,41%
34.44
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,69%
16.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,81%
0.76
ΟΤΕ
-0,13%
14.93
ΟΤΟΕΛ
-1,07%
11.08
ΠΑΙΡ
+2,40%
1.065
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,34%
4.35
ΠΕΡΦ
-0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,98%
1.236
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.92
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Το Beat αλλάζει και γίνεται Free Now – Νέο Super App

Το BEAT ενσωματώνεται στο FREE NOW, το Super App Μετακίνησης στην Ευρώπη. Με τη νέα εφαρμογή και τη νέα εμπορική ονομασία «FREE NOW», οι επιβάτες και οι οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα έχουν περισσότερες επιλογές. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι μεταφορά του λογαριασμού τους από τη BEAT στη FREE NOW εφαρμογή, ακολουθώντας τα βήματα μέσα από το BEAT app.

Το BEAT ιδρύθηκε το 2011 και ενσωματώθηκε στην οικογένεια της FREE NOW, την κοινοπραξία επί των μετακινήσεων μεταξύ BMW Group και Mercedes-Benz Group, ήδη από το 2017. Η εφαρμογή FREE NOW είναι τώρα διαθέσιμη σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ενώ το BEAT θα συνεχίσει να λειτουργεί και να παρέχει τις υπηρεσίες του στη Λατινική Αμερική.

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει τέσσερις τρόπους μετακίνησης στην ελληνική αγορά, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – όλοι σε μία εφαρμογή. Τα ταξί θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής FREE NOW, όπως επί του παρόντος μέσω της εφαρμογής BEAT, και τώρα οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου: Το «Ταξί», με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στο συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το «Comfort ταξί», αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το Eco ταξί, αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές. Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Για πρώτη φορά οι Έλληνες χρήστες θα μπορούν, επίσης, να κάνουν κράτηση ηλεκτρικών ποδηλάτων (eBikes) χάρη στην ενσωμάτωση των υπηρεσιών του παρόχου μικροκινητικότητας RideMovi, για πιο ευέλικτες και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις.

Οι οδηγοί ταξί, ως οι βασικοί συνεργάτες του FREE NOW, θα επωφεληθούν από τη μετάβαση στην ολοκαίνουρια και βελτιωμένη εφαρμογή που θα τους προσφέρει νέες και προηγμένες λειτουργίες. Την ίδια στιγμή, θα έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν το εισόδημά τους αποκτώντας πρόσβαση σε επιβάτες από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι θα επισκέπτονται τη χώρα μας.

Ο Thomas Zimmermann, CEO της FREE NOW, δήλωσε: «Η μετάβαση του BEAT στη FREE NOW αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα για εμάς, ένα βήμα που ενισχύει το όραμά μας για ένα Super App Μετακίνησης στην Ευρώπη. Μέσω του FREE NOW, οι Έλληνες επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν στην Ευρώπη έχοντας πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα λύσεων μετακίνησης όπως το carsharing, τα eScooters, τα eBikes, τα eMopeds και φυσικά τα ταξί, σε περισσότερες από 150 πόλεις, σε 10 χώρες. Ανυπομονούμε να παρέχουμε στους επιβάτες μας ακόμα περισσότερες επιλογές σε κάθε προορισμό τους και στους οδηγούς μας διεθνές πελατολόγιο από όλη την Ευρώπη».

Η Άσπα Τοπαλίδου, General Manager της FREE NOW για την ελληνική αγορά, προσθέτει «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτή τη μετάβαση-ορόσημο και να καλωσορίσουμε τη FREE NOW στην Ελλάδα. Η εν λόγω μετάβαση είναι ένα κομβικό βήμα προς την προσφορά μιας ευρείας γκάμας υπηρεσιών σε μία εφαρμογή, για τη διατήρηση και την ανάπτυξη της βάσης επιβατών και οδηγών μας. Η ελληνική αγορά γίνεται μέρος του ευρωπαϊκού Super App Μετακίνησης. Κι ενώ το ταξί θα βρίσκεται στον επίκεντρο των υπηρεσιών μας, μεταβαίνουμε σταδιακά στην εποχή του Mobility-As-A-Service. Με τη FREE NOW, θέλουμε να αλλάξουμε ξανά τις υπηρεσίες μετακίνησης όπως ήδη κάναμε με τη BEAT, διατηρώντας τόσο τις θέσεις εργασίας μας στην Ελλάδα όσο και το μεγαλύτερο δίκτυο οδηγών ταξί στη χώρα».

Η υπεύθυνη ομάδα για τις λειτουργίες στην Ελλάδα δεν θα αλλάξει: Η FREE NOW θα συνεχίσει με την ίδια ομάδα του BEAT σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα συνεργάζεται με το ίδιο δίκτυο των 8.000 οδηγών ταξί, ενώ θα διασφαλίσει ότι αυτό το δίκτυο θα επεκταθεί.

Η «μεταφορά» των οδηγών ταξί ξεκίνησε ήδη στα τέλη Σεπτεμβρίου και συνεχίζεται με συνεχείς εκπαιδεύσεις στη νέα εφαρμογή. Σχετικά με τους επιβάτες, αυτοί θα μπορούν εύκολα να μεταφερθούν από το περιβάλλον του BEAT στην εφαρμογή της FREE NOW όταν λάβουν το αντίστοιχο μήνυμα στην BEAT εφαρμογή τους. Η διαδικασία είναι απλή και εύκολη, και θα επιτρέψει στους χρήστες να μεταφέρουν τα προσωπικά τους δεδομένα και τις μεθόδους πληρωμής τους, με ασφάλεια. Τόσο το BEAT app όσο και το FREE NOW app θα λειτουργούν παράλληλα για μια περιορισμένη μεταβατική περίοδο, ενώ  σύντομα οι χρήστες θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά τη FREE NOW εφαρμογή για τις διαδρομές τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!