Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Το Beat αλλάζει και γίνεται Free Now – Νέο Super App

Το BEAT ενσωματώνεται στο FREE NOW, το Super App Μετακίνησης στην Ευρώπη. Με τη νέα εφαρμογή και τη νέα εμπορική ονομασία «FREE NOW», οι επιβάτες και οι οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα έχουν περισσότερες επιλογές. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν, είναι μεταφορά του λογαριασμού τους από τη BEAT στη FREE NOW εφαρμογή, ακολουθώντας τα βήματα μέσα από το BEAT app.

Το BEAT ιδρύθηκε το 2011 και ενσωματώθηκε στην οικογένεια της FREE NOW, την κοινοπραξία επί των μετακινήσεων μεταξύ BMW Group και Mercedes-Benz Group, ήδη από το 2017. Η εφαρμογή FREE NOW είναι τώρα διαθέσιμη σε περισσότερες από 150 πόλεις σε 10 χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, ενώ το BEAT θα συνεχίσει να λειτουργεί και να παρέχει τις υπηρεσίες του στη Λατινική Αμερική.

Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει τέσσερις τρόπους μετακίνησης στην ελληνική αγορά, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη – όλοι σε μία εφαρμογή. Τα ταξί θα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής FREE NOW, όπως επί του παρόντος μέσω της εφαρμογής BEAT, και τώρα οι επιβάτες θα έχουν επιλογή μεταξύ τριών τύπων στόλου: Το «Ταξί», με όλα τα συνεργαζόμενα ταξί να βρίσκονται στο συγκεκριμένο στόλο, στοχεύει στη γρήγορη εξυπηρέτηση του επιβάτη. Το «Comfort ταξί», αποκλειστικά με νεότερα οχήματα ηλικίας έως και 5 ετών, δίνει παραπάνω έμφαση στην άνεση, ενώ το Eco ταξί, αποκλειστικά με ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, εξασφαλίζει πιο πράσινες διαδρομές. Ο Comfort στόλος θα δέχεται μόνο ηλεκτρονική πληρωμή, ενώ ο Eco στόλος θα είναι αρχικά διαθέσιμος στο κέντρο της Αθήνας και σε πολλά σημεία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Για πρώτη φορά οι Έλληνες χρήστες θα μπορούν, επίσης, να κάνουν κράτηση ηλεκτρικών ποδηλάτων (eBikes) χάρη στην ενσωμάτωση των υπηρεσιών του παρόχου μικροκινητικότητας RideMovi, για πιο ευέλικτες και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις.

Οι οδηγοί ταξί, ως οι βασικοί συνεργάτες του FREE NOW, θα επωφεληθούν από τη μετάβαση στην ολοκαίνουρια και βελτιωμένη εφαρμογή που θα τους προσφέρει νέες και προηγμένες λειτουργίες. Την ίδια στιγμή, θα έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν το εισόδημά τους αποκτώντας πρόσβαση σε επιβάτες από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι θα επισκέπτονται τη χώρα μας.

Ο Thomas Zimmermann, CEO της FREE NOW, δήλωσε: «Η μετάβαση του BEAT στη FREE NOW αποτελεί ένα πολύ σημαντικό βήμα για εμάς, ένα βήμα που ενισχύει το όραμά μας για ένα Super App Μετακίνησης στην Ευρώπη. Μέσω του FREE NOW, οι Έλληνες επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν στην Ευρώπη έχοντας πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα λύσεων μετακίνησης όπως το carsharing, τα eScooters, τα eBikes, τα eMopeds και φυσικά τα ταξί, σε περισσότερες από 150 πόλεις, σε 10 χώρες. Ανυπομονούμε να παρέχουμε στους επιβάτες μας ακόμα περισσότερες επιλογές σε κάθε προορισμό τους και στους οδηγούς μας διεθνές πελατολόγιο από όλη την Ευρώπη».

Η Άσπα Τοπαλίδου, General Manager της FREE NOW για την ελληνική αγορά, προσθέτει «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτή τη μετάβαση-ορόσημο και να καλωσορίσουμε τη FREE NOW στην Ελλάδα. Η εν λόγω μετάβαση είναι ένα κομβικό βήμα προς την προσφορά μιας ευρείας γκάμας υπηρεσιών σε μία εφαρμογή, για τη διατήρηση και την ανάπτυξη της βάσης επιβατών και οδηγών μας. Η ελληνική αγορά γίνεται μέρος του ευρωπαϊκού Super App Μετακίνησης. Κι ενώ το ταξί θα βρίσκεται στον επίκεντρο των υπηρεσιών μας, μεταβαίνουμε σταδιακά στην εποχή του Mobility-As-A-Service. Με τη FREE NOW, θέλουμε να αλλάξουμε ξανά τις υπηρεσίες μετακίνησης όπως ήδη κάναμε με τη BEAT, διατηρώντας τόσο τις θέσεις εργασίας μας στην Ελλάδα όσο και το μεγαλύτερο δίκτυο οδηγών ταξί στη χώρα».

Η υπεύθυνη ομάδα για τις λειτουργίες στην Ελλάδα δεν θα αλλάξει: Η FREE NOW θα συνεχίσει με την ίδια ομάδα του BEAT σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και θα συνεργάζεται με το ίδιο δίκτυο των 8.000 οδηγών ταξί, ενώ θα διασφαλίσει ότι αυτό το δίκτυο θα επεκταθεί.

Η «μεταφορά» των οδηγών ταξί ξεκίνησε ήδη στα τέλη Σεπτεμβρίου και συνεχίζεται με συνεχείς εκπαιδεύσεις στη νέα εφαρμογή. Σχετικά με τους επιβάτες, αυτοί θα μπορούν εύκολα να μεταφερθούν από το περιβάλλον του BEAT στην εφαρμογή της FREE NOW όταν λάβουν το αντίστοιχο μήνυμα στην BEAT εφαρμογή τους. Η διαδικασία είναι απλή και εύκολη, και θα επιτρέψει στους χρήστες να μεταφέρουν τα προσωπικά τους δεδομένα και τις μεθόδους πληρωμής τους, με ασφάλεια. Τόσο το BEAT app όσο και το FREE NOW app θα λειτουργούν παράλληλα για μια περιορισμένη μεταβατική περίοδο, ενώ  σύντομα οι χρήστες θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά τη FREE NOW εφαρμογή για τις διαδρομές τους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!