Γ.Δ.
1384.45 +1,30%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+1,10%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+2,24%
8.69
NOVAL
-0,44%
2.26
OPTIMA
+0,80%
12.66
TITC
+3,52%
35.25
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,75%
1.35
ΑΒΕ
+2,00%
0.458
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
+0,56%
3.61
ΑΛΦΑ
+0,23%
1.5405
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,03%
9.32
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,69%
8.76
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+1,47%
2.07
ΒΙΟ
+0,91%
5
ΒΙΟΚΑ
+0,88%
1.715
ΒΙΟΣΚ
-1,83%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,60%
1.27
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,35%
17.02
ΔΑΑ
+0,34%
7.752
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,13%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+4,07%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+0,37%
1.37
ΕΕΕ
+1,28%
33.16
ΕΚΤΕΡ
+3,45%
1.438
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,98%
1.654
ΕΛΠΕ
+0,53%
6.655
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+1,91%
1.916
ΕΛΧΑ
+1,70%
1.676
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,82%
1.12
ΕΤΕ
+0,70%
6.928
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,20%
1.981
ΕΧΑΕ
+0,85%
4.15
ΙΑΤΡ
+3,95%
1.58
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.302
ΙΛΥΔΑ
+2,40%
1.705
ΙΝΚΑΤ
+0,96%
4.745
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+1,83%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,19%
5.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+1,57%
2.59
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
+1,82%
1.12
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,03%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+1,23%
0.413
ΚΟΥΑΛ
+2,60%
1.026
ΚΟΥΕΣ
+1,30%
5.47
ΚΡΙ
+2,25%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,45%
0.894
ΛΑΒΙ
+1,94%
0.734
ΛΑΜΔΑ
+0,72%
7.01
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.7
ΜΕΝΤΙ
+1,48%
2.06
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,05%
19.19
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+0,82%
2.465
ΜΟΥΖΚ
-3,08%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,91%
24.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,56%
31.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,91%
0.87
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+2,45%
20.9
ΟΛΠ
+0,34%
29.8
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+0,94%
14.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.797
ΟΤΕ
+1,16%
14.77
ΟΤΟΕΛ
+1,80%
10.2
ΠΑΙΡ
+3,11%
0.928
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
+1,78%
3.598
ΠΕΡΦ
+2,00%
5.1
ΠΕΤΡΟ
+1,55%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,83%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,41%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.555
ΣΑΡ
+1,16%
10.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+2,28%
1.57
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.62
ΣΠΙ
-1,56%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
0,00%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,00%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+1,16%
3.49
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

GLAMI: Οι Έλληνες δεν θα μειώσουν τα έξοδά τους σε αγορές ειδών μόδας

Παρά την οικονομική κρίση και τη γενικευμένη αίσθηση αβεβαιότητας, οι Έλληνες καταναλωτές δεν σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους για αγορές ειδών μόδας και ψάχνουν για προσφορές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας Fashion (Re)search που πραγματοποίησε το GLAMI, ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν 4.216 χρήστες. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι μόνο το 27% των ερωτηθέντων Ελλήνων καταναλωτών σχεδιάζει να περιορίσει τα έξοδα που αφορούν σε αγορές μόδας. Το μεγαλύτερο ποσοστό, συγκεκριμένα το 51%, υπολογίζει να ψάξει για προσφορές, αλλά δεν σκοπεύει να σταματήσει να ξοδεύει σε σημαντικό βαθμό. Σημειώνεται ότι ποσοστό 76% των ερωτηθέντων παρατήρησε αύξηση (μικρή ή μεγάλη) στις τιμές που αφορούν την ένδυση και την υπόδηση (7% υψηλότερη σε σύγκριση με τα αποτελέσματα που αφορούν την ίδια ερώτηση στην έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI τον Απρίλιο του 2022).

Η θετική ψυχολογική επίδραση του shopping

Ο σημαντικότερος λόγος που οι καταναλωτές δεν σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η θετική ψυχολογική επίδραση της διαδικασίας του shopping (ποσοστό 28%). Αναφορικά με το ζήτημα των εκπτώσεων και των πολύ συχνών – πλέον – εποχιακών προσφορών, ποσοστό 24% δηλώνει ότι επιθυμεί να επωφεληθεί από αυτές ενώ ένα 21% υποστηρίζει ότι πάντα αγόραζε τα απολύτως απαραίτητα και έτσι δεν είναι εφικτό να περιορίσει κι άλλο τις αγορές του.

Αναφορικά με το πότε θα αγοράσουν χειμωνιάτικα ρούχα προκύπτει ότι το 43% επιλέγει να περιμένει τις μεγάλες εκπτώσεις του Νοεμβρίου που γίνονται στο πλαίσιο της «Black Friday» για τις «επίσημες» χειμερινές αγορές τους.

Αξιοσημείωτο είναι ότι όταν ρωτήθηκαν, στο πλαίσιο της έρευνας, εάν σκέφτονται να προχωρήσουν σε μείωση χρήσης θέρμανσης στην κατοικία τους και να ντύνονται με πιο ζεστά ρούχα, το 43% των καταναλωτών απάντησε πως σχεδιάζει να μειώσει τη χρήση θέρμανσης και να επιστρατεύσει περισσότερα και πιο ζεστά ρούχα. Ακολουθεί ένα 26% που αναμένει την οριστικοποίηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος για να κρίνει πώς θα πράξει ενώ ένα 15% των ερωτηθέντων απάντησε πως έκανε ήδη πιο συντηρητική χρήση ενέργειας και άρα δεν γίνεται να τη μειώσει κι άλλο. Ποσοστό 59% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πρόκειται να φορά ζεστές πιτζάμες κατά τη διάρκεια του ύπνου για να αντιμετωπίσει το κρύο όταν βρίσκεται στο σπίτι του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!