Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

GLAMI: Οι Έλληνες δεν θα μειώσουν τα έξοδά τους σε αγορές ειδών μόδας

Παρά την οικονομική κρίση και τη γενικευμένη αίσθηση αβεβαιότητας, οι Έλληνες καταναλωτές δεν σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους για αγορές ειδών μόδας και ψάχνουν για προσφορές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας Fashion (Re)search που πραγματοποίησε το GLAMI, ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν 4.216 χρήστες. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι μόνο το 27% των ερωτηθέντων Ελλήνων καταναλωτών σχεδιάζει να περιορίσει τα έξοδα που αφορούν σε αγορές μόδας. Το μεγαλύτερο ποσοστό, συγκεκριμένα το 51%, υπολογίζει να ψάξει για προσφορές, αλλά δεν σκοπεύει να σταματήσει να ξοδεύει σε σημαντικό βαθμό. Σημειώνεται ότι ποσοστό 76% των ερωτηθέντων παρατήρησε αύξηση (μικρή ή μεγάλη) στις τιμές που αφορούν την ένδυση και την υπόδηση (7% υψηλότερη σε σύγκριση με τα αποτελέσματα που αφορούν την ίδια ερώτηση στην έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI τον Απρίλιο του 2022).

Η θετική ψυχολογική επίδραση του shopping

Ο σημαντικότερος λόγος που οι καταναλωτές δεν σκοπεύουν να μειώσουν τα έξοδά τους, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η θετική ψυχολογική επίδραση της διαδικασίας του shopping (ποσοστό 28%). Αναφορικά με το ζήτημα των εκπτώσεων και των πολύ συχνών – πλέον – εποχιακών προσφορών, ποσοστό 24% δηλώνει ότι επιθυμεί να επωφεληθεί από αυτές ενώ ένα 21% υποστηρίζει ότι πάντα αγόραζε τα απολύτως απαραίτητα και έτσι δεν είναι εφικτό να περιορίσει κι άλλο τις αγορές του.

Αναφορικά με το πότε θα αγοράσουν χειμωνιάτικα ρούχα προκύπτει ότι το 43% επιλέγει να περιμένει τις μεγάλες εκπτώσεις του Νοεμβρίου που γίνονται στο πλαίσιο της «Black Friday» για τις «επίσημες» χειμερινές αγορές τους.

Αξιοσημείωτο είναι ότι όταν ρωτήθηκαν, στο πλαίσιο της έρευνας, εάν σκέφτονται να προχωρήσουν σε μείωση χρήσης θέρμανσης στην κατοικία τους και να ντύνονται με πιο ζεστά ρούχα, το 43% των καταναλωτών απάντησε πως σχεδιάζει να μειώσει τη χρήση θέρμανσης και να επιστρατεύσει περισσότερα και πιο ζεστά ρούχα. Ακολουθεί ένα 26% που αναμένει την οριστικοποίηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος για να κρίνει πώς θα πράξει ενώ ένα 15% των ερωτηθέντων απάντησε πως έκανε ήδη πιο συντηρητική χρήση ενέργειας και άρα δεν γίνεται να τη μειώσει κι άλλο. Ποσοστό 59% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι πρόκειται να φορά ζεστές πιτζάμες κατά τη διάρκεια του ύπνου για να αντιμετωπίσει το κρύο όταν βρίσκεται στο σπίτι του.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!