Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Κουλουράδες – Γρίβας: Δίνουμε €1200 μισθό και δεν βρίσκουμε προσωπικό

Τα 200 καταστήματα θα γιορτάσει ο όμιλος «Κουλουράδες» πριν ολοκληρωθεί το 2022, καθώς ήδη διαθέτει 190 σημεία, ενώ έχει υπογράψει μέχρι στιγμής 9 συμβόλαια που θα έχουν υλοποιηθεί έως το τέλος της χρονιάς. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος που δημιούργησε ο Δημήτρης Γρίβας συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του δικτύου καθώς διαθέτει 45 ιδιόκτητα καταστήματα. Όπως ανέφερε ο κ. Γρίβας στο powergame.gr, ο όμιλος μειώνει τους ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς θεωρεί ότι η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ρευστή και το κλίμα αρνητικό για εταιρείες εστίασης, ενώ παράλληλα υπάρχει και έντονο πρόβλημα εύρεσης προσωπικού

Πρωτοβουλίες στήριξης καταστημάτων

Οι Κουλουράδες «πηγαίνουν με σβηστές τις μηχανές» ως προς την ανάπτυξη σύμφωνα με τον κ. Γρίβα, καθώς η αύξηση στις τιμές του κόστους των πρώτων υλών, το ενδεχόμενο έλλειψής τους, σε συνδυασμό με την αύξηση στα κόστη logistics και στην ενέργεια έχουν δημιουργήσει ένα μείγμα που δεν ευνοεί επεκτατικές κινήσεις. «Εάν δεν μειωθεί ή τουλάχιστον σταθεροποιηθεί το κόστος της ενέργειας δεν θα προχωρήσουμε σε άνοιγμα νέων σημείων. Δεν μπορούμε να πουλήσουμε καταστήματα σε συνεργάτες που θα είναι αβέβαιο εάν θα έχουν κερδοφορία τα καταστήματά τους λόγω εξωγενών παραγόντων». Σε μία προσπάθεια στήριξης του δικτύου franchise, η μητρική πήρε την απόφαση μείωσης στις τιμές πρώτων υλών που τροφοδοτεί τα καταστήματα ώστε να συγκρατηθούν και οι τιμές των προϊόντων που φθάνουν στον τελικό καταναλωτή. Παράλληλα, φρόντισε ώστε να αλλάξει το προϊοντικό μείγμα ώστε να προωθούνται προϊόντα που αφήνουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αλυσίδα – που είναι κοινό σχεδόν σε όλη την εστίαση – είναι η αδυναμία εύρεσης προσωπικού. «Έχουμε περίπου 180 – 200 θέσεις οργανικές που δεν μπορούμε να καλύψουμε, δεν χτυπάει καν το τηλέφωνο. Και σίγουρα δεν είναι το οικονομικό ο λόγος, τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση. Προσφέρουμε οκτάωρη, εξαήμερη (σ.σ. Δευτέρα με Σάββατο), πρωινή εργασία με ένσημα, δώρα και ότι άλλο προβλέπεται από τον νόμο, για πωλήτριες με καθαρό μισθό της τάξης των 750 ευρώ και περίπου 1.100 – 1.200 ευρώ καθαρό μισθό για αρτοποιούς και υπάρχει μηδενικό ενδιαφέρον» σημειώνει ο κ. Γρίβας. 

Σε οικονομικό επίπεδο οι πωλήσεις του 2022 αναμένεται να είναι 15% περισσότερες σε σχέση με το 2011 και αυτό οφείλεται τόσο στην επιστροφή των εργαζομένων στους χώρους εργασίας, όσο και στην αύξηση του δικτύου των καταστημάτων. Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία αυτή αναμένεται να είναι πιεσμένη λόγω των αυξημένων δαπανών σε όλους τους τομείς, καθώς και των παροχών προς το δίκτυο που προαναφέρθηκαν. 

Επέκταση σε Νέα Υόρκη και Αυστραλία

Παράλληλα με την Ελλάδα συνεχίζεται και η διεθνής επέκταση που είχε ξεκινήσει πριν την πανδημία με τον κατάστημα στη Βαλένθια. Πριν από περίπου τέσσερις μήνες λειτούργησε το πρώτο κατάστημα Crunchies – το σήμα που έχει επιλέξει η Κουλουράδες για την διεθνή αγορά – σε Food Hall στη Νέα Υόρκη. Στόχος είναι να δοκιμαστεί σε πιλοτικό επίπεδο και στη συνέχεια να αποφασιστεί αν θα υπάρξει περαιτέρω επέκταση. Παράλληλα, πριν από περίπου δύο εβδομάδες λειτούργησε κατάστημα με το σήμα «Κουλουράδες» στο Σίδνεϊ από ομογενή επιχειρηματία, το οποίο απευθύνεται στην ελληνική κοινότητα. 

Σύμφωνα με τον κ. Γρίβα, η πλέον ενδιαφέρουσα αγορά του εξωτερικού είναι αυτή της γειτονικής Τουρκίας καθώς πρόκειται για ένα προϊόν που είναι γνωστό και στους δύο λαούς. Είναι μία αγορά που θα εξεταστεί σε μελλοντική φάση καθώς το διεθνές οικονομικό σκηνικό σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση σήμερα στην Τουρκία δεν ευνοούν σχέδια επέκτασης. Παράλληλα, πέρα από την εσωτερική αγορά των αεροδρομίων που η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο επέκτασης – πρόσφατα απέκτησε παρουσία στο αεροδρόμιο της Αθήνας σε συνεργασία με την Autogrill – ενδιαφέρον υπάρχει και για παρουσία σε αεροδρόμια του εξωτερικού παρουσιάζοντας μία εναλλακτική, ελληνική πρόταση στο snacking.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!