THEPOWERGAME
Μια καλή χρονιά με υψηλές επιδόσεις, δίπλα στον πελάτη, παρά τις δυσκολίες λόγω των μέτρων κατά της COVID-19, με αποτελεσματικότητα και ισχυρά αντανακλαστικά, ήταν το 2020 για την εταιρεία «Γερμανός».
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο των συνεργατών της, που φέτος λόγω της πανδημίας πραγματοποιήθηκε ψηφιακά, η «Γερμανός» επέδειξε προσαρμοστικότητα και ευελιξία την χρονιά που πέρασε και τα καταστήματα προσαρμόστηκαν γρήγορα στις δύσκολες συνθήκες, παραμένοντας ανοιχτά, δίπλα στον πελάτη, καλύπτοντας την αυξημένη ζήτηση για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ομίλου ΟΤΕ, η «Γερμανός» πέτυχε ενίσχυση των πωλήσεων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή, κινητή και τηλεόραση. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις COSMOTE Mobile Internet, καθώς και οι συνδέσεις σταθερού Internet υψηλών ταχυτήτων (VDSL), απαραίτητες στην καθημερινότητα των πολιτών για να μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται, να μαθαίνουν και να ψυχαγωγούνται. Τέλος, αύξηση σημειώθηκε στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας.
Γερμανός: Νο1 προορισμός για service
Επίσης, τα καταστήματα «Γερμανός» διατήρησαν τη θέση τους ως Νο1 προορισμός για service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού. Μάλιστα πάνω από το 55% των επισκευών πραγματοποιήθηκαν άμεσα εντός καταστήματος. Το YouTube κανάλι της «Γερμανός» συνέχισε να προσελκύει το νεανικό κοινό παραμένοντας στην 1η θέση μεταξύ των brands που ασχολούνται με τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες, με περισσότερους από 246.000 subscribers.
«Η πανδημία άλλαξε τα πάντα γύρω μας, το περιβάλλον, τις ανάγκες μας, τις συμπεριφορές μας. Κινηθήκαμε γρήγορα, σκεφτήκαμε διαφορετικά και δουλέψαμε σαν οικογένεια. Καταφέραμε άμεσα να αλλάξουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε, που εξυπηρετούμε, που πουλάμε τα προϊόντα μας. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να προσαρμοζόμαστε αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες, πάντα, προς όφελος των πελατών μας. Γιατί η αλλαγή είναι στην κουλτούρα μας, είναι στο DNA της «Γερμανός». Με κατανόηση, φροντίδα και εμπιστοσύνη θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη, βάζοντάς τον στην καρδιά της τεχνολογίας», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και ευχαρίστησε τους ανθρώπους της «Γερμανός» για τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωσή τους στον πελάτη, παραμένοντας δίπλα του, ακόμα και στα δύσκολα.
Τσαμάζ: Η συμβολή στη νέα κανονικότητα
Στο συνέδριο συμμετείχε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του Ομίλου ΟΤΕ, των υποδομών του, αλλά και της αλυσίδας «Γερμανός» στη νέα κανονικότητα, ενώ εξήρε το πάθος των ανθρώπων της. Τέλος, οι Κώστας Βούζας, διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν στους συνεργάτες τους τα πλάνα και τους στόχους της αλυσίδας για το 2021, δίνοντας έμφαση στη σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού καταστήματος και την ανάγκη για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία.