THEPOWERGAME
Η αλυσίδα ένδυσης και υπόδησης Massimo Dutti, που ανήκει στον Ισπανικό όμιλο Inditex γνωστού με το brand ZARA κάνει την “επανάσταση” στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Η εφαρμογή «Shoes Experience» που βρίσκεται στον διαδικτυακό τόπο της Massimo Dutti για κινητά δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να δοκιμάζουν ηλεκτρονικά τα παπούτσια που επιθυμούν να αγοράσουν. Οι χρήστες μπορούν να δουν πώς μοιάζει ένα παπούτσι. Οι πελάτες πρέπει πρώτα να επιλέξουν το μοντέλο, το μέγεθός και να προσθέσουν το προϊόν στο εικονικό καλάθι αγορών τους. Εκεί, μπορούν να επιλέξουν «προβολή σε 3D», αναφέρει το FashionUnited. Η κάμερα του καταναλωτή στη συνέχεια ενεργοποιείται και το παπούτσι εμφανίζεται στα πόδια του.
Ο ισπανικός μόδας, που έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, σημείωσε αύξηση των πωλήσεων πέρυσι. Εκτός αυτού, ο ηγέτης της αγοράς ψηφιοποιεί πλήρως τα φυσικά του καταστήματα, τα οποία θα παρέχουν καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων και καλύτερη εμπειρία πελατών.
Η αξία της εικονικής δοκιμής ρούχων και παπουτσιών σε παγκόσμιο επίπεδο αναμένεται να υπερβεί τα 7,6 δισ. δολάρια το 2024 από 2,9 δισ. δολάρια που ήταν το 2019.