THEPOWERGAME
Σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών του α’ εξαμήνου 2022 της Performance Technologies ανήλθε στο ποσό των 17.461 χιλ. ευρώ, έναντι του ποσού 19.257 χιλ. ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου της προηγούμενης χρήσης 2021, παρουσιάζοντας μείωση 9,3%.
Τα μικτά κέρδη της εισηγμένης ανήλθαν σε 6.185 χιλ. ευρώ, έναντι των 4.944 χιλ. ευρώ του α΄εξαμήνου 2021, παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 25,1%. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στο ποσό των 2.906 χιλ. ευρώ, έναντι των 2.357 χιλ. ευρώ του α΄εξαμήνου 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 23,3%.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ανήλθαν στο ποσό των 2.639 χιλ. ευρώ, έναντι των 2.103 χιλ. ευρώ του α΄εξαμήνου 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 25,5%. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των 2.504 χιλ. ευρώ, έναντι των 1.943 χιλ. ευρώ του α΄εξαμήνου 2021, σημειώνοντας αύξηση 28,9%. Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο ποσό των 1.986 χιλ. ευρώ, έναντι των 1.588 χιλ. ευρώ του α΄εξαμήνου 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 25,1%.
Ο καθαρός δανεισμός του ομίλου την 30/06/2022 ήταν αρνητικός, στα -7.337 χιλ. ευρώ, έναντι -6.900 χιλ. ευρώ την 31/12/2021, με ταμειακά διαθέσιμα που ανέρχονταν την 30/06/2022 στα 10.074 χιλ. ευρώ. Τα ίδια κεφάλαια αυξήθηκαν, ανερχόμενα στα 18.618 χιλ. ευρώ την 30/06/2022, έναντι των 16.242 χιλ. ευρώ την 31/12/2021.
Η ισχυρή αύξηση στην κερδοφορία επετεύχθη παρόλη την αναστάτωση και δυσχέρειες που προκλήθηκαν στις διεθνείς αγορές από την εμπόλεμη κατάσταση στην Ουκρανία, και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα -κυρίως μικροεπεξεργαστών- λόγω της πανδημίας covid-19 που καθυστέρησαν σημαντικά τις παραδόσεις έργων.
Επίσης, αυξήθηκαν σημαντικά οι δαπάνες καθώς ο αριθμός εργαζομένων την 30/06/2022 στον όμιλο ανήλθε σε 145 άτομα, έναντι των 115 ατόμων που απασχολούνταν πριν ένα έτος.
Τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν την σταδιακή μεταβολή του μείγματος των εσόδων προς περισσότερο επικερδείς δραστηριότητες και της αύξησης του ποσοστού προστιθέμενης αξίας, καθώς και την αλλαγή των προτιμήσεων των πελατών όσον αφορά στα cloud services. Την τελευταία διετία η τάση υιοθέτησης του cloud από επιχειρήσεις και οργανισμούς, που επικρατεί στην παγκόσμια αγορά, γίνεται περισσότερο αισθητή και στην Ελλάδα. H αγορά λογισμικού με το subscription model, καθώς και υπηρεσιών παροχής υποδομών με το IaaS cloud model γνωρίζουν σημαντική αύξηση, ενώ σταδιακά μειώνονται οι αγορές των hardware και software assets που εγκαθίστανται και λειτουργούν εντός των οργανισμών (“on-premises”).