THEPOWERGAME
Η Qantas Airways θα προσφέρει κουπόνια και κάρτες lounge σε συχνούς επιβάτες για να ζητήσει συγγνώμη για την αύξηση των καθυστερήσεων, των ακυρώσεων, της απώλειας αποσκευών και ζητημάτων κακής εξυπηρέτησης απέναντι στους πελάτες.
Σημειώνεται πως οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της εγχώριας ανταγωνίστριας Virgin Australia, αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα. Ωστόσο, η Qantas είχε δεχθεί ιδιαίτερα αρνητική κριτική από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης δεδομένης της θέσης της ως κυρίαρχου αερομεταφορέα στη χώρα.
Σε απάντηση της η αεροπορική εταιρεία δήλωσε την Κυριακή ότι θα στείλει στα μέλη που ταξιδεύουν συχνά με email και βίντεο τη Δευτέρα από τον επί χρόνια διευθύνοντα σύμβουλό της, Άλαν Τζόις.
«Εκ μέρους του εθνικού αερομεταφορέα θέλω να ζητήσω συγγνώμη και να σας διαβεβαιώσω ότι εργαζόμαστε σκληρά για να επιστρέψουμε στα καλύτερά μας», είπε ο Τζόις στο βίντεο μήνυμα, το οποίο αναρτήθηκε επίσης στο YouTube.
Η Qantas συμπλήρωσε ότι αναπτύσσει μια σειρά από πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της απόδοσης και της κακής διαχείρισης αποσκευών. Ο αερομεταφορέας, ο οποίος έκοψε χιλιάδες θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έβαλε το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού του σε άδεια χωρίς αποδοχές για μεγάλα χρονικά διαστήματα, είπε ότι είχε προσλάβει 1.500 νέα άτομα από τον Απρίλιο. Η Qantas πρόκειται να ανακοινώσει τα οικονομικά της αποτελέσματα για ολόκληρο το έτος την Πέμπτη.