Γ.Δ.
1484.33 +0,13%
ACAG
+0,51%
5.89
CENER
-0,21%
9.68
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,12%
8.99
NOVAL
-0,72%
2.75
OPTIMA
+0,33%
12.14
TITC
+0,65%
30.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,96%
1.45
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.25
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,65%
3.09
ΑΛΦΑ
+0,23%
1.7265
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.7
ΑΡΑΙΓ
-0,50%
11.83
ΑΣΚΟ
+2,15%
2.85
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+6,81%
9.72
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.99
ΒΙΟΚΑ
+5,91%
2.51
ΒΙΟΣΚ
+0,36%
1.39
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,45%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.18
ΔΑΑ
+0,28%
8.02
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+0,26%
11.53
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+2,58%
1.59
ΕΕΕ
-0,42%
33.08
ΕΚΤΕΡ
+2,08%
4.41
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+0,44%
2.26
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,96%
2.07
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,42%
1.884
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,16%
1.31
ΕΤΕ
+0,21%
8.432
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,09%
2.238
ΕΧΑΕ
+0,52%
4.845
ΙΑΤΡ
+0,86%
1.755
ΙΚΤΙΝ
+0,48%
0.421
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.985
ΙΝΛΙΦ
+1,56%
5.22
ΙΝΛΟΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,16%
6.06
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+2,38%
1.29
ΙΝΤΚΑ
+1,03%
3.445
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+1,00%
1.52
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+1,67%
1.218
ΚΟΥΕΣ
+0,75%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,11%
0.893
ΛΑΜΔΑ
-0,67%
7.36
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,68%
23.74
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+0,89%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,40%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,99%
36.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,18%
27.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,96%
14.41
ΟΤΟΕΛ
+0,34%
11.74
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
+0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,48%
3.97
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.25
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,97%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+2,83%
2
ΣΑΡ
+0,36%
11.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.21
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,75%
1.12
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,37%
4.06
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Jumbo: Αύξηση 11% των πωλήσεων στο επτάμηνο

Αυξημένες κατά 11% καταγράφονται οι πωλήσεις για τον Όμιλο Jumbo κατά το επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Στην Ελλάδα συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +17% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Η διατάραξη της παγκόσμιας τροφοδοτικής αλυσίδας με βίαιο τρόπο ανέτρεψε ισορροπίες ετών προκαλώντας σοβαρή κρίση στο λιανεμπόριο η οποία συνεχίζεται. Υπό αυτές τις συνθήκες οι λιανικές πωλήσεις δεν μπορούν να συντηρήσουν τα μεγέθη των προ πανδημίας ετών και δεν ευνοούν φιλόδοξες επιχειρηματικές στοχεύσεις.

Ο Όμιλος JUMBO, από την πρώτη μέρα που εκδηλώθηκε η κρίση της παράλογης ακρίβειας στις μεταφορές και τις πρώτες ύλες αλλά και του ξέφρενου πληθωρισμού εντός και εκτός συνόρων, ξεκίνησε τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού οχυρού για την άμυνα του καταναλωτή.

  • Από την πρώτη μέρα, ο Όμιλος JUMBΟ αρνήθηκε να υποκύψει στον πειρασμό μιας γενικευμένης και οριζόντιας αύξησης των τιμών.

Αποκλείστηκαν από το προϊοντικό φάσμα των καταστημάτων JUMBO, όλα εκείνα τα προϊόντα στα οποία η σχέση τιμής-ποιότητας κατέληγε σε βάρος του καταναλωτή.

Το Οχυρό του καταναλωτή JUMBO, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανθίσταται στις πληθωριστικές πιέσεις και αποφέρει συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα.

  • Οι πωλήσεις για τον μήνα Ιούλιο 2022, σε αντίθεση με την γενικότερη εικόνα της αγοράς, παρουσίασαν αύξηση +3% περίπου.

Συνολικά,

  • οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το πρώτο επτάμηνο του έτους (Ιανουάριος- Ιούλιος 2022), καταγράφονται αυξημένες κατά +11% περίπου.

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

  • Ελλάδα: Για τον Ιούλιο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν ανεπαίσθητη μείωση κατά -0,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021, λόγω το ότι η τελευταία μέρα του μήνα φέτος ήταν Κυριακή όπου τα καταστήματα ήταν κλειστά. Σε συγκρίσιμη βάση οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 1,5% περίπου σε σχέση με τον Ιούλιο του 2021.

Συνολικά για το επτάμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +17% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

  • Κύπρος: Οι πωλήσεις κατά τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +21% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία.

Συνολικά οι πωλήσεις, στην Κύπρο, για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +24% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

  • Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +4% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Κατά συνέπεια οι πωλήσεις των καταστημάτων, στη Βουλγαρία, για το επτάμηνο του 2022 να είναι αυξημένες κατά +0,6% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

  • Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση κατά +3% περίπου τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Συνολικά οι πωλήσεις, στη Ρουμανία, για το επτάμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά -5% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό επτάμηνο.

Χωρίς αμφιβολία, οι μεγάλες προκλήσεις για την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή Οικονομία παραμένουν. Το λιανεμπόριο δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση.

  • Το μεταφορικό κόστος δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης για την Ευρώπη.
  • Η σταθερή ισχυροποίηση του δολαρίου έναντι του ευρώ επιβαρύνει το κόστος προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Οι γεωπολιτικές συνθήκες μαζί με την ενεργειακή ανασφάλεια συντηρούν παράλογα επίπεδα τιμών και πληθωριστικές προσδοκίες.

Για τον Όμιλο JUMBO το όφελος του καταναλωτή αποτελεί προτεραιότητα. Οι αριθμοί και τα μεγέθη αποδεικνύουν την ορθότητα αυτής της στρατηγικής.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!