THEPOWERGAME
Στις αεροπορικές εταιρείες επιρρίπτει την ευθύνη για το χάος που προκλήθηκε στα αεροδρόμια της Βρετανίας, ο πρόεδρος του Αεροδρομίου του Χίθροου.
Οι αεροπορικές δεν κατάφεραν να προσλάβουν το απαραίτητο προσωπικό για να διαχειριστούν τον τεράστιο αριθμό αποσκευών, επειδή οι μισθοί ήταν υπερβολικά χαμηλοί, αναφέρει ο Paul Deighton. Το προσωπικό εδάφους διαχειρίζεται ένα τεράστιο εύρος εργασιών, από τον έλεγχο των εισιτηρίων κατά την επιβίβαση έως την φόρτωση και την εκφόρτωση των αποσκευών.
«Πρόκειται για δραστηριότητες με χαμηλό περιθώριο κέρδους, άκρως ανταγωνιστικές που χαρακτηρίζονται συνήθως από συμβόλαια εργασίας περιορισμένου χρόνου. Οι αεροπορικές εταιρείες προσπάθησαν να μειώσουν το κόστος με τα χρόνια, και αυτό ήταν ένα από τα πρώτα κόστη που περιόρισαν στη διάρκεια της πανδημίας», ανέφερε.
Πάντως, το αεροδρόμιο του Χίθροου δέχθηκε έντονες επικρίσεις απο τις αεροπορικές εταιρείες, όταν τους ζητήθηκε να περιορίσουν τον αριθμό των πτήσεών τους και να σταματήσουν να κόβουν εισιτήρια.