Γ.Δ.
1399.46 +0,13%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+2,43%
8.44
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,98%
2.32
OPTIMA
-0,47%
12.7
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.5355
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+0,90%
9.53
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
+4,41%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,36%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,39%
18
ΔΑΑ
+0,85%
8.048
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,26%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,51%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,54%
6.695
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.808
ΕΛΧΑ
+0,89%
1.816
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,08%
6.89
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-1,04%
5.69
ΕΥΡΩΒ
-0,54%
2.029
ΕΧΑΕ
-0,35%
4.295
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-2,87%
1.695
ΙΝΚΑΤ
+0,53%
4.715
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-1,14%
0.87
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,19%
2.615
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,57%
19.21
ΜΟΝΤΑ
-5,79%
3.58
ΜΟΤΟ
+1,62%
2.505
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,65%
24.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-2,39%
2.04
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,20%
15.19
ΟΤΟΕΛ
-1,17%
10.12
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,71%
3.568
ΠΕΡΦ
-0,57%
5.25
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,98%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΕΡΓΟΣΕ: Σιδηροδρομικά έργα ύψους 1,7 δισ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη

Με ταχείς ρυθμούς προχωρούν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για τα έργα του Ανταγωνιστικού Διαλόγου που έχουν ως επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στα γραφεία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τεχνικές συναντήσεις με τη συμμετοχή στελεχών της ΕΡΓΟΣΕ και τοπικών φορέων της Βόρειας Ελλάδας, με αντικείμενο την παρουσίαση των μελετών κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής  που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τους Τοξότες, της σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμένα της πόλης, όπως επίσης και τη κατασκευής προαστιακού στη δυτική Θεσσαλονίκη. Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης των έργων αυτών ανέρχεται σε σχεδόν 1,7 δισ. ευρώ και με την ολοκλήρωσή τους θα δώσουν την απαιτούμενη αναπτυξιακή ώθηση στη συμπρωτεύουσα.

Οι τεχνικές μελέτες περιλαμβάνουν την περιγραφή των έργων υποδομής και επιδομής, όπως επίσης και τα συμπληρωματικά έργα που θα απαιτηθούν για την αποτελεσματική υλοποίησή τους.

Η κατασκευή της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκη – Τοξότες, αποτελεί κομμάτι της Ανατολικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας και θα συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με το λιμάνι της Καβάλας και την Ξάνθη και πιο βόρεια με την Αλεξανδρούπολη και το Ορμένιο. Παράλληλα, θα εξυπηρετήσει την υλοποίηση της σύνδεσης των λιμένων της Βορείου Ελλάδας με τα λιμάνια της Βουλγαρίας, στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας(Μπουργκάς – Βάρνα – Ρούσσε).

Με το εν λόγω έργο παραδίδονται σε λειτουργία 206 χλμ. νέας σιδηροδρομικής γραμμής, με σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση, και υπολογίζεται ότι θα μειωθεί  κατά 3 τουλάχιστον ώρες η διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη.

Ταυτόχρονα, επισπεύδονται δύο πολύ σημαντικά έργα υποδομών για την πόλη. Το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα Θεσσαλονίκης, θα ενισχύσει τις διατροπικές εμπορευματικές μεταφορές από και προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αναβαθμίζοντας τον ρόλο του στις εμπορευματικές μεταφορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το έργο κατασκευής του προαστιακού σιδηροδρόμου δυτικής Θεσσαλονίκης θα λειτουργεί συμπληρωματικά προς το δίκτυο του υπό κατασκευή μετρό Θεσσαλονίκης και σε συνέργεια με τα δίκτυα αστικών μεταφορών, θα συμβάλει στην αύξηση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς και κατά συνέπεια στην ελάφρυνση της οδικής κυκλοφορίας της πόλης.

Μετά το πέρας των συναντήσεων, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Βίνης, δήλωσε σχετικά: «Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στον πυρήνα του σχεδιασμού μιας σειράς έργων, που θα διασυνδέσουν τις λεγόμενες κρίσιμες υποδομές -λιμάνια, εμπορευματικούς σταθμούς και βιομηχανικές περιοχές- με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο.  Όλες αυτές οι υποδομές, συνιστούν μεγαλόπνοα έργα, που δημιουργούν ένα εντελώς νέο τοπίο στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές και δίνουν την αναπτυξιακή ώθηση που χρειάζεται η Θεσσαλονίκη. Βασικό μας μέλημα στην ΕΡΓΟΣΕ, είναι να δώσουμε τη δυνατότητα και στη Θεσσαλονίκη να αναπτυχθεί με όχημα και «εργαλείο» ένα σύγχρονο, αξιόπιστο και ασφαλές σιδηροδρομικό δίκτυο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!