Γ.Δ.
1408.5 -0,01%
ACAG
-1,30%
5.3
BOCHGR
+4,02%
4.4
CENER
-2,30%
8.5
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+0,33%
9.23
NOVAL
-0,61%
2.455
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
-2,65%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
-0,85%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
+0,61%
3.31
ΑΛΦΑ
-0,38%
1.4255
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
9.8
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,66%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+7,17%
6.28
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,95%
2.08
ΒΙΟ
-2,08%
5.17
ΒΙΟΚΑ
-1,75%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-3,01%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-1,87%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,14%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.48
ΔΑΑ
-0,10%
7.812
ΔΑΙΟΣ
+4,57%
3.66
ΔΕΗ
+1,09%
12.05
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.585
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-2,82%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.86
ΕΚΤΕΡ
-1,64%
1.44
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,59%
1.72
ΕΛΠΕ
+1,18%
6.88
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,72%
1.774
ΕΛΧΑ
-1,38%
1.72
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
+0,53%
7.63
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-0,18%
1.988
ΕΧΑΕ
+0,81%
4.36
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,95%
0.314
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,83%
4.87
ΙΝΛΙΦ
-0,69%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-5,72%
0.939
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+2,39%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-1,09%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-3,63%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+2,71%
0.417
ΚΟΥΑΛ
+0,95%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.66
ΚΡΙ
-0,70%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-2,00%
0.735
ΛΑΜΔΑ
-1,92%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
-1,44%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
+6,00%
42.4
ΜΙΓ
-0,47%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,82%
19.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
-2,81%
2.59
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
32.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,76%
0.892
ΞΥΛΚ
-1,50%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+2,50%
28.7
ΟΛΥΜΠ
-2,11%
2.32
ΟΠΑΠ
0,00%
15.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.804
ΟΤΕ
-0,92%
15.16
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.16
ΠΑΙΡ
-3,45%
0.98
ΠΑΠ
-0,85%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.732
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,27%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-5,35%
1.505
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
-0,71%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
-0,36%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,92%
3.72
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Γερογιάννης – Aegean: Στόχος το 2022 να είναι η πρώτη κερδοφόρα χρονιά μετά την πανδημία

Έχοντας δει τα στοιχεία από έναν πολύ καλό Μάιο – η Aegean μετέφερε 1 εκατ. επιβάτες τον τελευταίο μήνα της Άνοιξης – και έχοντας σαφή εικόνα από τις αγορές εισιτηρίων του ισχυρού για τον τουρισμό τριμήνου που διανύουμε, ο CEO της Aegean, κ. Δημήτρης Γερογιάννης ανέφερε στην τοποθέτηση του στο Athens Aviation Event ότι ένας από τους στόχους της αεροπορικής είναι να πετύχει την πρώτη κερδοφόρα χρονιά μετά την πανδημία. Σύμφωνα με τον κ. Γερογιάννη «η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει μια ιδιαίτερα έντονη δυναμική στις προκρατήσεις, με αυξημένους συντελεστές πληρότητας που πλησιάζουν τα προ πανδημίας επίπεδα».

Αβέβαιο περιβάλλον

Ο CEO της Aegean δεν παρέβλεψε όμως να σημειώσει ότι «σε ένα περιβάλλον με υψηλή αβεβαιότητα και υψηλό κόστος καυσίμων λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα παραμένουν βασικές προτεραιότητες.Οι αεροπορικές εταιρείες είναι αλήθεια πως γνώρισαν αρκετές κρίσεις και πιθανότατα θα υπάρξουν και άλλες στο μέλλον. Στην πραγματικότητα δεν μπορούμε να προβλέψουμε πότε θα έρθει η επόμενη κρίση και πόσο σοβαρή θα είναι».

«Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ως οργανισμός, να πατάμε σε γερές βάσεις και να βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητά μας, έτσι ώστε – στο μέτρο του δυνατού και δεδομένης της σοβαρότητας της εκάστοτε κρίσης – να την αντιμετωπίσουμε και να αναδειχθούμε πιο αποτελεσματικοί και ανταγωνιστικοί για την επόμενη ημέρα», επεσήμανε από το βήμα του Athens Aviation Event.

Σε ότι αφορά στην προβληματική εικόνα που παρατηρείται στην ευρωπαϊκή βιομηχανία αερομεταφορών από την αρχή της σεζόν, ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean ανέφερε ότι η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα: Οι πρώτες προσλήψεις για τη σεζόν στον όμιλο ξεκίνησαν από το Νοέμβριο του 2021, σε μία περίοδο όπου ήταν προ των πυλών η μετάλλαξη «Ομικρον» της Covid 19,  ενώ υπήρξαν στο ξεκίνημα της σεζόν και σχετικές προσαρμογές εν όψει του καλοκαιριού. Παρόλ’ αυτά το γεγονός ότι το πρόβλημα είναι πανευρωπαϊκό, είναι αναπόφευκτο ότι θα επηρεάσει και τα ελληνικά αεροδρόμια «γιατί η πρωινή πτήση μπορεί να ξεκινά εγκαίρως, ωστόσο αν καθυστερήσουν πτήσεις από το εξωτερικό αναπόφευκτα επηρεάζεται και η χώρα προορισμού».

Βιωσιμότητα

Εκτενής ήταν και η τοποθέτηση του τόσο σε θέματα βιωσιμότητας όσο και της προστασίας του περιβάλλοντος. Ο κ. Γερογιάννης ανέφερε ότι «στην Aegean, συστηματικά τα τελευταία χρόνια και με συνέπεια, έχουμε θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα βιωσιμότητας που εκκινεί από δράσεις ανακύκλωσης, αντικατάστασης των προϊόντων και υλικών συσκευασίας που χρησιμοποιούνται κατά την πτήση ή στα lounges και στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, καλύτερης αξιοποίησης των αεροσκαφών, ελαχιστοποίησης κατανάλωσης νερού και ενέργειας, μείωσης θορύβου κ.λπ. και κορυφώνεται φυσικά με την αντικατάσταση του στόλου μας από τα νέα υπερσύγχρονα αεροσκάφη Α320neo και Α321neo, που μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα».

Ως προς την ανανέωση του στόλου επισήμανε ότι «πρακτικά το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, αποτελεί και τη μεγαλύτερη περιβαλλοντική δράση της εταιρείας μειώνοντας σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη δραστηριότητά της. Τα νέα αεροσκάφη εξασφαλίζουν 19-23% χαμηλότερο αποτύπωμα CO2 σε σχέση με τα προηγούμενης γενιάς Airbus και έως 50% χαμηλότερο αποτύπωμα CO2 από τα πρώτα και τότε νέα αεροσκάφη της εταιρείας το 1999, σηματοδοτώντας μια ουσιαστική πράξη σεβασμού και φροντίδας προς το περιβάλλον».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!