THEPOWERGAME
Οι Έλληνες καταναλωτές δεν φημίζονταν ποτέ για την αγάπη τους προς τους αυτόματους πωλητές. Το i-mall Micro Market, που ουσιαστικά συγκεντρώνει μία σειρά από αυτόματους πωλητές σε ένα ανοιχτό κατάστημα, δημιουργώντας ένα μίνι μάρκετ που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο χωρίς προσωπικό, φιλοδοξεί να ανατρέψει αυτή την παράδοση. Άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην οδό Αγίας Φωτεινής στην Νέα Σμύρνη σε μία θετική περίοδο για τεχνολογικές αλλαγές, ξεπερνώντας τις αδυναμίες που είχαν τα venting machines.
Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς αυτόματους πωλητές που έπρεπε να έχεις κέρματα για τις αγορές, το i-mall Micro Market δέχεται πληρωμές σε πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, καθώς και ηλεκτρονικά πορτοφόλια όπως apple pay και google pay. Παράλληλα, αγορές μπορεί να πραγματοποιηθούν μέσω i-mall coins/wallet, καθώς θα υπάρχει και app όπου θα μπορείς να πραγματοποιείς και να ολοκληρώνεις τα ψώνια σου. Με το μέλλον του Physi-Digital να υιοθετείται πολύ έντονα στις ηλικίες από 12 ετών και άνω, τα i-mall απευθύνονται στη νέα γενιά και σε καταναλωτές ηλικιακά μεγαλύτερους που επιδιώκουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εξοικονομήσουν χρόνο και κόστος.
Το i-mall Micro Market είναι μία 100% ελληνική ιδέα σχεδιασμένη και υλοποιημένη στο μεγαλύτερο ποσοστό από μία ομάδα τριάντα Ελλήνων. Πίσω από τη σύλληψη και τον σχεδιασμό της ιδέας είναι ο Δημήτρης Καραβασίλης (DK Consultants) και στόχος είναι όπως ανέφεραν στελέχη του εγχειρήματος στο PowerGame να αναπτυχθεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό μέσω franchise. Στην Ελλάδα, όπου υπάρχει ήδη ενδιαφέρον από άλλα σημεία της Αττικής, την Θεσσαλία και την Κρήτη υπάρχει μία πρόβλεψη για 80 σημεία.
Στόχος τα παιδιά της πλατείας
Η νέα αλυσίδα έχει όλα τα προϊόντα που μπορεί να βρει κάποιος σε ένα mini market και ήδη υπάρχουν συνεργασίες με σχεδόν όλες τις μεγάλες εταιρείες (Coca Cola, Pepsico, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Unilever, P&G, Mondelez, Red Bull, ION, Septona, ΜΕΓΑ κ.α.). Στο χώρο επίσης φιλοξενείται pick up point της Skroutz. Το κοινό που στοχεύει είναι οι γενιές Gen Z και Alpha που διασκεδάζουν σε εξωτερικούς χώρους (πάρκα, πλατείες) και θέλουν να επισκέπτονται σε open space φυσικά καταστήματα. Για να έρθει ακόμη πιο κοντά στα νεανικά κοινά το i-mall Micro Market παρέχει wi-fi hot spot, ενώ σε συνεργασία με την Panik Records σε ειδικές οθόνες προβάλλεται επί 24ώρου το πρόγραμμα της Panik TV.