Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Gold και Silver βράβευση για τη LEROY MERLIN στα Loyalty Awards 2022

Ο σχεδιασμός του προγράμματος επιβράβευσης πελατών της LEROY MERLIN και τα αποτελέσματά του στις πωλήσεις και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας, χάρισαν στην εταιρεία δύο «Loyalty awards».

Κατά την πρόσφατη ετήσια τελετή απονομής, ο ειδικός της ελληνικής retail αγοράς για θέματα ανακαίνισης και βελτίωσης κατοικίας απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» των εταιρειών retail και το SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign/Contest for club members» για τις δράσεις του προγράμματος επιβράβευσης πελατών, LEROY MERIN CLUB.

Η LEROY MERLIN ξεχώρισε με την καμπάνια πιστότητας «3η και Τυχερή» με την οποία γιόρτασε τα 3 χρόνια λειτουργίας του LEROY MERLIN CLUB. Με κύριο όχημά της τον αριθμό 3, η εταιρεία συνέδεσε την καμπάνια, με τις ενέργειες και με τα προνόμια που έδινε στα μέλη της. Συγκεκριμένα, με μία σειρά προνομίων, μεταξύ άλλων τριπλασιασμό των πόντων που επιβραβεύονταν με κάθε αγορά, εβδομαδιαίους διαγωνισμούς με κλήρωση κάθε Τρίτη για τρεις τυχερούς κάθε εβδομάδα, με δωροεπιταγές και άλλες ενέργειες επιβράβευσης πιστότητας, η καμπάνια κατόρθωσε μέσα σε ένα μήνα να σημειώσει σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων όσο και ικανοποιημένων πελατών.

Για την επίτευξη της καμπάνιας, η οποία αποτελούνταν από δύο φάσεις, δημιουργήθηκε μηχανισμός που βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων για την εξατομικευμένη αγοραστική συμπεριφορά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πελάτες – μέλη λάμβαναν ενημερώσεις μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, που ανταποκρίνονταν στο προφίλ και στις ανάγκες τους. Στα αποτελέσματα, αξίζει να σημειωθεί η αύξηση του τζίρου της εταιρείας στο στοχευμένο κοινό των ενεργειών, η σημαντική επιστροφή καθαρών κερδών, συγκριτικά με την αρχικό κόστος επένδυσης ενώ στα μέλη του LEROY MERLIN CLUB έλαβαν ακόμη μεγαλύτερα προνόμια.

Η Άννυ Καραχάλιου, Customer Relationship Management Business Leader – LEROY MERLIN Greece & Cyprus δήλωσε σχετικά: «H διπλή αυτή διάκριση είναι μια επιβεβαίωση πως η ομάδα της LEROY MERLIN βάζει για ακόμα μία φορά στο επίκεντρο τους καταναλωτές – μέλη του LEROY MERLIN CLUB , οι οποίοι μας εμπιστεύονται από την αρχή της λειτουργίας του. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενισχύουμε τη σχέση μας με τους πελάτες – μέλη μας, αναπτύσσοντας τρόπους και μηχανισμούς που θα τους διευκολύνουν να πραγματοποιήσουν το σπίτι των ονείρων τους».

Τα «Loyalty Awards 2022», που πραγματοποιήθηκαν για 5η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και υπό την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές επιβράβευσης των πελατών, βραβεύοντας τις εταιρείες με τα κορυφαία προγράμματα πιστότητας της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!