Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Gold και Silver βράβευση για τη LEROY MERLIN στα Loyalty Awards 2022

Ο σχεδιασμός του προγράμματος επιβράβευσης πελατών της LEROY MERLIN και τα αποτελέσματά του στις πωλήσεις και στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας, χάρισαν στην εταιρεία δύο «Loyalty awards».

Κατά την πρόσφατη ετήσια τελετή απονομής, ο ειδικός της ελληνικής retail αγοράς για θέματα ανακαίνισης και βελτίωσης κατοικίας απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement» των εταιρειών retail και το SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Promo Campaign/Contest for club members» για τις δράσεις του προγράμματος επιβράβευσης πελατών, LEROY MERIN CLUB.

Η LEROY MERLIN ξεχώρισε με την καμπάνια πιστότητας «3η και Τυχερή» με την οποία γιόρτασε τα 3 χρόνια λειτουργίας του LEROY MERLIN CLUB. Με κύριο όχημά της τον αριθμό 3, η εταιρεία συνέδεσε την καμπάνια, με τις ενέργειες και με τα προνόμια που έδινε στα μέλη της. Συγκεκριμένα, με μία σειρά προνομίων, μεταξύ άλλων τριπλασιασμό των πόντων που επιβραβεύονταν με κάθε αγορά, εβδομαδιαίους διαγωνισμούς με κλήρωση κάθε Τρίτη για τρεις τυχερούς κάθε εβδομάδα, με δωροεπιταγές και άλλες ενέργειες επιβράβευσης πιστότητας, η καμπάνια κατόρθωσε μέσα σε ένα μήνα να σημειώσει σημαντικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων όσο και ικανοποιημένων πελατών.

Για την επίτευξη της καμπάνιας, η οποία αποτελούνταν από δύο φάσεις, δημιουργήθηκε μηχανισμός που βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων για την εξατομικευμένη αγοραστική συμπεριφορά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι πελάτες – μέλη λάμβαναν ενημερώσεις μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας, που ανταποκρίνονταν στο προφίλ και στις ανάγκες τους. Στα αποτελέσματα, αξίζει να σημειωθεί η αύξηση του τζίρου της εταιρείας στο στοχευμένο κοινό των ενεργειών, η σημαντική επιστροφή καθαρών κερδών, συγκριτικά με την αρχικό κόστος επένδυσης ενώ στα μέλη του LEROY MERLIN CLUB έλαβαν ακόμη μεγαλύτερα προνόμια.

Η Άννυ Καραχάλιου, Customer Relationship Management Business Leader – LEROY MERLIN Greece & Cyprus δήλωσε σχετικά: «H διπλή αυτή διάκριση είναι μια επιβεβαίωση πως η ομάδα της LEROY MERLIN βάζει για ακόμα μία φορά στο επίκεντρο τους καταναλωτές – μέλη του LEROY MERLIN CLUB , οι οποίοι μας εμπιστεύονται από την αρχή της λειτουργίας του. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενισχύουμε τη σχέση μας με τους πελάτες – μέλη μας, αναπτύσσοντας τρόπους και μηχανισμούς που θα τους διευκολύνουν να πραγματοποιήσουν το σπίτι των ονείρων τους».

Τα «Loyalty Awards 2022», που πραγματοποιήθηκαν για 5η συνεχόμενη χρονιά, υποστηρίζονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών και υπό την επιστημονική συνεργασία του Εργαστηρίου Ανάλυσης Αγορών και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του θεσμού είναι να αναδείξει τις καλύτερες πρακτικές επιβράβευσης των πελατών, βραβεύοντας τις εταιρείες με τα κορυφαία προγράμματα πιστότητας της αγοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!