THEPOWERGAME
Το Βιολογικό Χωριό είναι μία από τις πλέον δυναμικές αλυσίδες στον χώρο του λιανικού εμπορίου τροφίμων και όχι μόνο. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι, μόλις μέσα σε ένα χρόνο, έθεσε σε λειτουργία 13 νέα καταστήματα, δηλαδή παραπάνω από όσα είχε δημιουργήσει από το 2008 και για τα επόμενα δώδεκα χρόνια. Σε αυτό βοήθησε η δυναμική που εμφανίζει ο τομέας των βιολογικών τροφίμων, η είσοδος του επενδυτικού κεφαλαίου SouthBridge και το όραμα του ιδρυτή και βασικού μετόχου της αλυσίδας, Δημήτρη Κρομμύδα.
Κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας
Τον κ. Κρομμύδα τον συναντήσαμε πριν από λίγες μέρες στα «καθυστερημένα», λόγω κορονοϊού, εγκαίνια του καταστήματος στην Νέα Ερυθραία. Πρόκειται για ένα κατάστημα που ανέβασε την ταμπέλα του Βιολογικού Χωριού στις αρχές του 2021 και είναι ένα από αυτά με την μεγαλύτερη κίνηση στο δίκτυο της εταιρείας που πλέον έχει φτάσει τα 25 σημεία. «Μέσα στο επόμενο δίμηνο θα ανοίξουμε και το κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Μητροπόλεως, όπου θα είναι ένα διαφορετικό concept λόγω σημείου. Θα έχει όμως και καινοτόμα στοιχεία, όπως το health bar που σκοπεύουμε να εντάξουμε στα ήδη υπάρχοντα καταστήματα», ανέφερε στο powergame.gr ο κ. Κρομμύδας.
Φέτος όπου συνεχίζεται το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 5 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε πέρυσι, είναι μία ιδιαίτερη χρονιά καθώς για πρώτη φορά το Βιολογικό Χωριό δοκιμάστηκε και στην επαρχία με την δημιουργία καταστημάτων σε Πάτρα και Λάρισα. Τα σημάδια είναι ενθαρρυντικά και μέχρι το τέλος του χρόνου θα λειτουργήσει ένα ακόμη σημείο εκτός Αθηνών, στην Θεσσαλονίκη. Το 2022 οι ρυθμοί δημιουργίας νέων καταστημάτων έχουν μειωθεί (σ.σ. τα καταστήματα που έχουν μπει στο πλάνο έως το τέλος του χρόνου είναι αυτό της Μητροπόλεως και της Θεσσαλονίκης) καθώς και τα βιολογικά προϊόντα δεν μένουν ανεπηρέαστα από τη νέα κρίση. «Η τιμή παίζει σημαντικό ρόλο αυτό το διάστημα στις επιλογές πολλών καταναλωτών οπότε τα βιολογικά προϊόντα μπορεί να μην είναι η πρώτη τους επιλογή. Είμαστε αισιόδοξοι ότι η κατάσταση θα αλλάξει σύντομα. Εμείς οφείλουμε να κάνουμε λίγο πίσω και να συνεχίσουμε με την ίδια δυναμική όταν οι καταστάσεις το επιτρέψουν».
Νέο e-shop
Από τα τέλη Φεβρουαρίου έχει τεθεί σε λειτουργία και το νέο e-shop του Βιολογικού Χωρίου το οποίο έχει εμπλουτιστεί και έχει μειώσει σημαντικά τους χρόνους παράδοσης εντός Αττικής αλλά και στις αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα. Σε αυτό συνέβαλε η δημιουργία δύο hub σε Νέο Ηράκλειο και Άλιμο με τα νότια προάστια να εξυπηρετούνται και από το hub του Πειραιά. Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και φρέσκα προϊόντα όπως είναι αυτά της μαναβικής και του κρεοπωλείου για τους πελάτες του Νομού Αττικής.
Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων το Βιολογικό Χωριό έκλεισε το 2021 με πωλήσεις ελαφρώς πάνω από τα 19 εκατ. ευρώ ενώ για την φετινή χρονιά ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας απέφυγε να δώσει κάποια εκτίμηση εξαιτίας του ρευστού κλίματος. Ο κ. Κρομμύδας ευελπιστεί ότι οι πωλήσεις θα κινηθούν ανοδικά κυρίως λόγω της αύξησης του δικτύου των καταστημάτων και της λειτουργίας του e-shop.