Γ.Δ.
1602.15 -0,35%
ACAG
-1,32%
5.99
AEM
+1,13%
4.57
AKTR
-0,38%
5.23
BOCHGR
-0,38%
5.3
CENER
-0,22%
8.95
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.35
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
-1,57%
2.51
OPTIMA
-0,84%
14.22
TITC
-0,37%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-5,22%
2.18
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+1,72%
1.981
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.73
ΑΣΚΟ
-0,97%
3.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,96%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-1,76%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
18.2
ΔΑΑ
+1,95%
8.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,72%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,34%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-3,49%
1.795
ΕΕΕ
+0,78%
41.28
ΕΚΤΕΡ
-3,08%
1.982
ΕΛΒΕ
+9,80%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,46%
1.1
ΕΤΕ
+1,05%
9.018
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+1,38%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.496
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-1,55%
1.91
ΙΚΤΙΝ
-5,01%
0.341
ΙΛΥΔΑ
-2,99%
1.62
ΙΝΛΙΦ
-3,67%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+1,17%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,96%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,62%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
-0,51%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.13
ΚΡΙ
-3,01%
16.1
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.964
ΛΑΒΙ
-2,89%
0.774
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.48
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
3.28
ΜΑΘΙΟ
+2,79%
0.738
ΜΕΒΑ
+1,28%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-2,23%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.845
ΜΙΝ
-4,95%
0.48
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-2,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,69%
34.9
ΝΑΚΑΣ
+0,65%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-2,13%
27.6
ΟΛΠ
+2,17%
33
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,75%
0.786
ΟΤΕ
-0,13%
15
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.68
ΠΑΙΡ
-3,23%
0.958
ΠΑΠ
-3,46%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.52
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.16
ΠΕΤΡΟ
-3,53%
7.66
ΠΛΑΘ
+0,65%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,63%
12.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,03%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-2,28%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,46%
1.385
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,10%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

Διώρυγα Κορίνθου: Επαναλειτουργεί αναβαθμισμένη τον Ιούλιο

Νέα αναπτυξιακή πνοή που θα αποφέρει προοπτικά, σημαντικά οφέλη στην τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία, αποκτά με την πρώτη φάση επαναλειτουργίας της από τον Ιούλιο η Διώρυγα της Κορίνθου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση, ενδεικτικά της νέας εποχής για τη Διώρυγα της Κορίνθου (Α.Ε.ΔΙ.Κ), είναι οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της μέσα από την παράλληλη έναρξη- από τον Ιούλιο- του νέου δυναμικού portal και των e-commerce υπηρεσιών της εταιρείας. Επιπλέον η δημιουργία νέας κουλτούρας πελατειακής φροντίδας μέσω Internet και η παροχή υψηλού επιπέδου εξατομικευμένων υπηρεσιών, όπως η online αναγγελία (άφιξης/διέλευσης) και το online ticketing.

Η διώρυγα της Κορίνθου/ΔΤ
Η διώρυγα της Κορίνθου/ΔΤ

Η Α.Ε.ΔΙ.Κ, προχώρησε στην απόκτηση του νέου Ρυμουλκού ‘’ΒΕΡΓΙΝΑ’’ εντός του πρώτου τετραμήνου του 2022, και ακολούθως προχώρησε στην άμεση ενσωμάτωση του στον υπάρχοντα στόλο που διαθέτει.

Το Ρυμουλκό είναι νεότερης Ναυπήγησης και Τεχνολογίας και ενισχύει το στόχο της εταιρείας για την παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών. Δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της ΑΕΔΙΚ να το χρησιμοποιούν για τη ρυμούλκηση κατά τη διέλευση της Διώρυγας, όπως επίσης και για τη ρυμούλκηση και συνδρομή στους χειρισμούς ασφαλούς πρόσδεσης εμπορικών πλοίων στους Λιμένες Κορίνθου, Κιάτου, Θίσβης, Καλαμακίου και Σουσακίου.

Παράλληλα, στα έργα αναβάθμισης, τα οποία ξεκινούν άμεσα, εντάσσεται η περίφραξη κατά μήκος της Διώρυγας (εντός του 2022), αλλά και η εκκίνηση της πεζοδρόμησης μιας έκτασης 3,5 χιλιομέτρων, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Τα έργα αυτά θα αλλάξουν συνολικά τη μορφή της περιοχής, θα την αναβαθμίσουν περαιτέρω αισθητικά και θα επιτρέψουν την ασφαλή πρόσβαση στους επισκέπτες.

Η πρώτη φάση των έργων ολοκληρώνεται, επιτρέποντας την επανεκκίνηση των διελεύσεων της Διώρυγας από τον Ιούλιο.

Από το φθινόπωρο η Διώρυγα θα διακόψει για ολιγόμηνο διάστημα τη λειτουργία της, καθώς την περίοδο εκείνη η διέλευση των πλοίων είναι πολύ περιορισμένη, οπότε και θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση του έργου. Στόχος είναι να ολοκληρωθεί η θωράκισή της έναντι των κατολισθήσεων με τη σταθεροποίηση των πρανών.

Το στόχο αυτό υπηρετεί επικουρικά και η μελέτη βιωσιμότητας (feasibility study) για όλο το μήκος της Διώρυγας, στην οποία προχώρησε το Υπερταμείο, προκειμένου να εξεταστεί ποια επιπλέον έργα μπορεί να χρειαστεί να γίνουν για τη σωστή συντήρηση του σημαντικού αυτού μνημείου.

Παράλληλα, στόχος του Υπερταμείου είναι και η περαιτέρω στοχευμένη αξιοποίηση της περιοχής. Για το λόγο αυτό έχει εκπονηθεί αναπτυξιακό σχέδιο με τις ενδεδειγμένες εμπορικές χρήσεις, οι οποίες θα αναδείξουν την περιοχή και θα ωφελήσουν τους ανθρώπους της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι διελεύσεις πλοίων στη Διώρυγα της Κορίνθου σε περίοδο κανονικότητας (έτος 2019) ανήλθαν σε 11.417 (σημειώνοντας αύξηση +7,5%), ενώ το 55% αυτών σχετίζεται με την τουριστική δραστηριότητα, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία και τη δυναμική του έργου, μετά το πέρας των έργων αποκατάστασης, για την ευρύτερη περιοχή.

Το κανάλι το χρησιμοποιούν όλων των ειδών τα πλοία, από μικρά τουριστικά, μέχρι μεγάλα εμπορικά, κρουαζιερόπλοια και γκαζάδικα. Ειδικά για τα κρουαζιερόπλοια ο διάπλους από τη διώρυγα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εμπειρίες του ταξιδιού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!