THEPOWERGAME
Σπριντ, ξεπερνώντας και τις προ πανδημίας επιδόσεις της, κάνει η εταιρεία ALTEX, που είναι ευρέως γνωστή με τα ρούχα Funky Buddha. Το πρώτο δίμηνο οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 8,9% σε σχέση με τον προϋπολογισμό και 16% σε σχέση με την άμεσα συγκρίσιμη περίοδο του 2019. Αντίστοιχα τα λειτουργικά κέρδη ήταν βελτιωμένα κατά 76,15% έναντι του προϋπολογισμού, και 58% σε συγκρίσιμη με το 2019.
Οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν περεταίρω, λόγω και των επενδύσεων που υλοποιούνται αυτή την περίοδο. Η εταιρεία έχει κάνει συμφωνίες για το άνοιγμα 10 νέων σημείων λιανικής μέσα στο έτος. Η υλοποίηση του πλάνου αυτού προβλέπεται ότι θα είναι απρόσκοπτη και θα επιφέρει ανάπτυξη της τάξης του 29,2% έναντι του 2021 σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις.
Ταυτόχρονα, επενδύει και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας υποβάλλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση.
Την τελευταία πενταετία, η εταιρεία βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, αυξάνοντας χρόνο με το χρόνο τον όγκο των πωλήσεων της, ενώ η ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης των δανείων της και η υψηλότατη κερδοφορία του προηγούμενου έτους έχουν ενισχύσει την κεφαλαιακή της διάρθρωση και τη ρευστότητά της και έχουν αυξήσει σημαντικά τη δυνατότητα χρηματοδότησης του κεφαλαίου κίνησης. Πέρυσι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 66,15% στα 26,02 εκ. ευρώ, τα EBITDA ανήλθαν σε 5,685 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 179,22% και τα κέρδη σε 3,685 εκατ. ευρώ.
Το 2021, η εταιρεία προχώρησε στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των ιδιόκτητων καταστημάτων της προσθέτοντας 1 νέο στον κεντρικό πεζόδρομο του Ηρακλείου Κρήτης φθάνοντας συνολικά τα 17.
Η αύξηση του αριθμού των εταιρικών καταστημάτων δεν επηρέασε την ανάπτυξη των υπολοίπων καναλιών διανομής, και δη της χονδρικής. Επίσης μετά τη συνεργασία με τα EMPOLI OUTLETS, στη Νέα Ιωνία και το Περιστέρι, με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (Franchised Outlets), το μοντέλο αυτό χρησιμοποιήθηκε και για τη διεύρυνση της συνεργασίας με το BLOCK 62, το οποίο λειτουργεί OUTLET CENTER στο Ηράκλειο Κρήτης, και στην Καβάλα (BLOCK 62 Outlet – Τενέδου 28), ενώ προετοιμάζεται και η περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας αυτής την επόμενη χρονιά στην πόλη των Σερρών. Μετά από τη διεύρυνση αυτή, το δίκτυο των Outlet καταστημάτων αριθμεί 10 καταστήματα.
Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει να στηρίζει την λογική των Corners που διατηρεί εντός των πολυκαταστημάτων ATTICA, περιορίζοντας την όμως σε δύο κεντρικά corner, ένα στην Αθήνα στο CITY LINK και ένα στη Θεσσαλονίκη στο Mediterranean Cosmos.
Προγραμματίζεται μάλιστα για τις αρχές του επόμενου έτους η επέκταση του μεγέθους του Corner στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, κατόπιν αίτησης του ίδιου του ATTICA, ενώ πρόκειται να υλοποιηθεί και μια στρατηγική συνεργασία με τα NOTOS πολυκαταστήματα με πρώτο σταθμό τη δημιουργία δύο corner στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Εξάλλου μετά την περσινή επιτυχημένη λειτουργία των δύο corner στα πολυκαταστήματα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ (σε Θεσσαλονίκη – Τσιμισκή 55 και Λαγκαδά), η συνεργασία αυτή επεκτάθηκε σε δύο ακόμα corner στην Λάρισα και στην Τσιμισκή 77 της ίδιας εταιρείας.
Σήμερα, το δίκτυο δικαιόχρησης στην Ελλάδα ανέρχεται σε 25 σημεία -17 καταστήματα «Regular» , 5 franchised corner και 3 Outlet Franchise έναντι 22 που λειτουργούσαν την 31/12/2020.
Επίσης, στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση της χονδρικής της στην Ελλάδα και η περαιτέρω ενδυνάμωση των στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλους πελάτες χονδρικής σε διάφορες χώρες όπως η Κύπρος (ERA DEPARTMENT STORES).
Φέτος θα προσπαθήσει να ενδυναμώσει την ηλεκτρονική χονδρική σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Ουγγαρία και άλλες Βαλκανικές χώρες. Και σε αυτές τις χώρες διαφαίνεται ευκαιρία εισόδου σε διάφορα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής (Marketplaces) με χονδρική πώληση.