Γ.Δ.
1418.21 +0,79%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,92%
9.89
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,12%
8.49
NOVAL
-0,74%
2.7
OPTIMA
-0,84%
11.8
TITC
+0,35%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
+1,81%
0.45
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+9,59%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,82%
1.604
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,78%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+5,42%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,79%
5.89
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
16.58
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,63%
11.25
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,63%
31.7
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.17
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,61%
2.53
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.89
ΕΛΣΤΡ
+6,16%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,39%
7.728
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.8
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.359
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.03
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,75%
1.194
ΙΝΤΕΚ
+0,72%
5.56
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+2,01%
3.295
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-3,66%
1.315
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,33%
1.234
ΚΟΥΕΣ
+0,19%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,33%
11.4
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
+2,23%
1.145
ΛΑΒΙ
-1,28%
0.851
ΛΑΜΔΑ
+0,89%
6.8
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,17%
23.1
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,55%
2.69
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,87%
3.4
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,86%
36.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,99%
25.55
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.47
ΟΠΑΠ
+0,82%
14.79
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.903
ΟΤΕ
+1,84%
13.81
ΟΤΟΕΛ
-0,88%
11.3
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+2,04%
2.5
ΠΕΙΡ
+1,48%
3.57
ΠΕΤΡΟ
+1,22%
8.28
ΠΛΑΘ
+1,57%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,98%
4.625
ΡΕΒΟΙΛ
+2,00%
2.04
ΣΑΡ
-0,89%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,18%
0.343
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,46%
19.6
ΤΖΚΑ
+1,44%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Το μικρό θαύμα της Funky Buddha: Ξεπέρασε τις προ πανδημίας επιδόσεις

Σπριντ, ξεπερνώντας και τις προ πανδημίας επιδόσεις της, κάνει η εταιρεία ALTEX, που είναι ευρέως γνωστή με τα ρούχα Funky Buddha. Το πρώτο δίμηνο οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 8,9% σε σχέση με τον προϋπολογισμό και 16% σε σχέση με την άμεσα συγκρίσιμη περίοδο του 2019. Αντίστοιχα τα λειτουργικά κέρδη ήταν βελτιωμένα κατά 76,15% έναντι του προϋπολογισμού, και 58% σε συγκρίσιμη με το 2019.

Οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν περεταίρω, λόγω και των επενδύσεων που υλοποιούνται αυτή την περίοδο. Η εταιρεία έχει κάνει συμφωνίες για το άνοιγμα 10 νέων σημείων λιανικής μέσα στο έτος. Η υλοποίηση του πλάνου αυτού προβλέπεται ότι θα είναι απρόσκοπτη και θα επιφέρει ανάπτυξη της τάξης του 29,2% έναντι του 2021 σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις.

Ταυτόχρονα, επενδύει και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, εκμεταλλευόμενη τις δράσεις του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, έχοντας υποβάλλει επιλέξιμες επενδύσεις άνω των 2 εκατ. ευρώ προς επιδότηση.

Την τελευταία πενταετία, η εταιρεία βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, αυξάνοντας χρόνο με το χρόνο τον όγκο των πωλήσεων της, ενώ η ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης των δανείων της και η υψηλότατη κερδοφορία του προηγούμενου έτους έχουν ενισχύσει την κεφαλαιακή της διάρθρωση και τη ρευστότητά της και έχουν αυξήσει σημαντικά τη δυνατότητα χρηματοδότησης του κεφαλαίου κίνησης. Πέρυσι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 66,15% στα 26,02 εκ. ευρώ, τα EBITDA ανήλθαν σε 5,685 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 179,22% και τα κέρδη σε 3,685 εκατ. ευρώ.

Το 2021, η εταιρεία προχώρησε στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των ιδιόκτητων καταστημάτων της προσθέτοντας 1 νέο στον κεντρικό πεζόδρομο του Ηρακλείου Κρήτης φθάνοντας συνολικά τα 17.

Η αύξηση του αριθμού των εταιρικών καταστημάτων δεν επηρέασε την ανάπτυξη των υπολοίπων καναλιών διανομής, και δη της χονδρικής. Επίσης μετά τη συνεργασία με τα EMPOLI OUTLETS, στη Νέα Ιωνία και το Περιστέρι, με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (Franchised Outlets), το μοντέλο αυτό χρησιμοποιήθηκε και για τη διεύρυνση της συνεργασίας με το BLOCK 62, το οποίο λειτουργεί OUTLET CENTER στο Ηράκλειο Κρήτης, και στην Καβάλα (BLOCK 62 Outlet – Τενέδου 28), ενώ προετοιμάζεται και η περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας αυτής την επόμενη χρονιά στην πόλη των Σερρών. Μετά από τη διεύρυνση αυτή, το δίκτυο των Outlet καταστημάτων αριθμεί 10 καταστήματα.

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει να στηρίζει την λογική των Corners που διατηρεί εντός των πολυκαταστημάτων ATTICA, περιορίζοντας την όμως σε δύο κεντρικά corner, ένα στην Αθήνα στο CITY LINK και ένα στη Θεσσαλονίκη στο Mediterranean Cosmos.

Προγραμματίζεται μάλιστα για τις αρχές του επόμενου έτους η επέκταση του μεγέθους του Corner στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, κατόπιν αίτησης του ίδιου του ATTICA, ενώ πρόκειται να υλοποιηθεί και μια στρατηγική συνεργασία με τα NOTOS πολυκαταστήματα με πρώτο σταθμό τη δημιουργία δύο corner στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Εξάλλου μετά την περσινή επιτυχημένη λειτουργία των δύο corner στα πολυκαταστήματα ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ (σε Θεσσαλονίκη – Τσιμισκή 55 και Λαγκαδά), η συνεργασία αυτή επεκτάθηκε σε δύο ακόμα corner στην Λάρισα και στην Τσιμισκή 77 της ίδιας εταιρείας.

Σήμερα, το δίκτυο δικαιόχρησης στην Ελλάδα ανέρχεται σε 25 σημεία -17 καταστήματα «Regular» , 5 franchised corner και 3 Outlet Franchise έναντι 22 που λειτουργούσαν την 31/12/2020.

Επίσης, στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση της χονδρικής της στην Ελλάδα και η περαιτέρω ενδυνάμωση των στρατηγικών συνεργασιών με μεγάλους πελάτες χονδρικής σε διάφορες χώρες όπως η Κύπρος (ERA DEPARTMENT STORES).

Φέτος θα προσπαθήσει να ενδυναμώσει την ηλεκτρονική χονδρική σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Ουγγαρία και άλλες Βαλκανικές χώρες. Και σε αυτές τις χώρες διαφαίνεται ευκαιρία εισόδου σε διάφορα ηλεκτρονικά κανάλια διανομής (Marketplaces) με χονδρική πώληση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!