THEPOWERGAME
Περιοχή Ελεγχόμενης Πρόσβασης αποκλειστικά για επαγγελματικά οχήματα μεταφοράς τουριστών (ταξί, βαν και λεωφορεία) δημιουργεί η Fraport Greece στο αεροδρόμιο της Μυκόνου «Μαντώ Μαυρογένη». Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόσβαση στο αεροδρόμιο παραμένει ελεύθερη για το σύνολο των επιβατών και των χρηστών του αεροδρομίου, αφού η Περιοχή Ελεγχόμενης Πρόσβασης καταλαμβάνει μόνο ένα μέρος του εξωτερικού χώρου του αεροσταθμού, ενώ για να αποτραπεί η μακρά παραμονή των οχημάτων στον χώρο αυτό, επιβάλλεται χρονοχρέωση ανάλογα με τον τύπο του οχήματος
Πιο αναλυτικά, η Fraport Greece πέντε χρόνια μετά από την ανάληψη της διαχείρισης 14 περιφερειακών αεροδρομίων και έχοντας ολοκληρώσει το πλάνο επενδύσεων για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους, προχωρά σε στοχευμένες ενέργειες για την περαιτέρω βελτίωση της λειτουργίας τους.
Συγκεκριμένα, στον Αερολιμένα Μυκόνου «Μαντώ Μαυρογένη», με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του χώρου προσωρινής στάθμευσης, την ασφάλεια των επισκεπτών, όπως και την ουσιαστική βελτίωση της εικόνας του αερολιμένα στα εκατομμύρια τουριστών που επισκέπτονται αεροπορικώς το νησί, θα λειτουργεί από το φετινό καλοκαίρι «Περιοχή Ελεγχόμενης Πρόσβασης».
Η πρόσβαση στο αεροδρόμιο, όπως προαναφέρθηκε, παραμένει ελεύθερη για το σύνολο των επιβατών και των χρηστών του αεροδρομίου, αφού η Περιοχή Ελεγχόμενης Πρόσβασης καταλαμβάνει μόνο ένα μέρος του εξωτερικού χώρου του αεροσταθμού.
Κατά τα πρότυπα οργάνωσης πολλών σύγχρονων αεροδρομίων στην Ευρώπη, δικαίωμα εισόδου στην Περιοχή Ελεγχόμενης Πρόσβασης έχουν μόνο οι επαγγελματίες (taxi, vans και λεωφορεία). Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται αφενός η άμεση πρόσβαση και κυκλοφορία των οχημάτων στο χώρο των αφίξεων και αφετέρου βελτιώνεται αισθητά η ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών, καθώς η πρώτη εικόνα που θα αντικρίζουν εξερχόμενοι του χώρου των αφίξεων θα είναι αντάξια της φήμης του νησιού.
Για την υλοποίηση του παραπάνω προγράμματος, επαναλαμβάνεται πως υπάρχει χρονοχρέωση ανάλογα με τον τύπο του επαγγελματικού οχήματος που εισέρχεται στην Περιοχή Ελεγχόμενης Πρόσβασης. Οι χρεώσεις έχουν δομηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να αποτρέπεται η μακρά παραμονή των οχημάτων έξωθεν των αφίξεων και σε κάθε περίπτωση αποτελούν προϊόν διαβούλευσης με όλες τις τοπικές ενώσεις και σωματεία.