Γ.Δ.
1387.79 +1,54%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+1,96%
8.31
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
-1,29%
8.39
NOVAL
+0,44%
2.28
OPTIMA
+0,64%
12.64
TITC
+5,87%
36.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,34%
1.358
ΑΒΕ
+3,34%
0.464
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,72%
0.69
ΑΛΜΥ
+1,11%
3.63
ΑΛΦΑ
+0,68%
1.5475
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+2,01%
9.41
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
-0,98%
2.02
ΒΙΟ
+1,72%
5.04
ΒΙΟΚΑ
+2,06%
1.735
ΒΙΟΣΚ
+0,37%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,60%
1.27
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,59%
17.18
ΔΑΑ
+1,14%
7.814
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,39%
11.63
ΔΟΜΙΚ
+4,07%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+1,83%
1.39
ΕΕΕ
+0,98%
33.06
ΕΚΤΕΡ
+3,45%
1.438
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.965
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,44%
1.678
ΕΛΠΕ
+1,36%
6.71
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,49%
1.852
ΕΛΧΑ
+1,82%
1.678
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,73%
1.13
ΕΤΕ
+1,89%
7.01
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,61%
1.989
ΕΧΑΕ
+1,94%
4.195
ΙΑΤΡ
+0,66%
1.53
ΙΚΤΙΝ
+1,49%
0.3065
ΙΛΥΔΑ
+4,80%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+1,06%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.884
ΙΝΤΕΚ
+0,37%
5.41
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-3,33%
0.986
ΙΝΤΚΑ
+1,37%
2.585
ΚΑΡΕΛ
-1,76%
334
ΚΕΚΡ
+3,64%
1.14
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,03%
1.44
ΚΟΡΔΕ
-1,96%
0.4
ΚΟΥΑΛ
+2,40%
1.024
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.43
ΚΡΙ
+1,12%
13.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.892
ΛΑΒΙ
+1,94%
0.734
ΛΑΜΔΑ
+1,72%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-2,16%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+1,97%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+1,32%
3.06
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,73%
19.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
0,00%
2.445
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,54%
3.67
ΜΠΡΙΚ
+1,49%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+2,02%
31.36
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,91%
0.87
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,98%
20.6
ΟΛΠ
+1,35%
30.1
ΟΛΥΜΠ
-0,87%
2.29
ΟΠΑΠ
+1,89%
15.13
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.795
ΟΤΕ
+1,71%
14.85
ΟΤΟΕΛ
+1,80%
10.2
ΠΑΙΡ
+2,89%
0.926
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+1,64%
3.593
ΠΕΡΦ
+1,20%
5.06
ΠΕΤΡΟ
+0,78%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,76%
3.975
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,50%
1.216
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,01%
5.01
ΡΕΒΟΙΛ
+4,26%
1.59
ΣΑΡ
+2,50%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,82%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-0,65%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.64
ΣΠΙ
-0,78%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.78
ΤΖΚΑ
+2,19%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,63%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+2,32%
3.53
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Η Airbus επέλεξε την Thales για το νέο της σύστημα διαχείρισης πτήσεων

Το νέο σύστημα διαχείρισης πτήσεων (FMS), το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα αναπτυχθεί από την Thales για να εξοπλίσει τα αεροσκάφη της Airbus για την πολιτική αεροπορία, και συγκεκριμένα τα Α320, Α330 και Α350, με την έναρξη της υπηρεσίας να προγραμματίζεται για τα τέλη του 2026. Το νέο σύστημα θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης ώστε να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Με την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρονικά συστήματα αεροσκάφους, στη συνδεσιμότητα και κυβερνοασφάλεια καθώς και στη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας, η Thales είναι η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επί του αεροσκάφους αλλά και επί του εδάφους που συμβάλλουν στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της για τη βελτιστοποίηση των πτήσεων αναφορικά με το αποτύπωμα άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Το FMS αποτελεί τον «εγκέφαλο» του αεροσκάφους. Χρησιμοποιείται για την προετοιμασία πτήσεων, τον υπολογισμό και την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών για το πλήρωμα, τον καθορισμό των παραμέτρων πτήσης και για τη διασφάλιση καθοδήγησης του αεροσκάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης και κατά τη διάρκεια της προσέγγισης και προσγείωσης, με βάση τους παράγοντες απόδοσης καυσίμου και τις οδηγίες από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο εξαρχής για είναι συνδεδεμένο και ασφαλές στον κυβερνοχώρο, το σύστημα μεγιστοποιεί τα οφέλη της πρόσβασης σε ανοιχτά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των μετεωρολογικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Συνδέοντας το νέο FMS με άλλα συστήματα του αεροσκάφους — όπως το «Electronic Flight Bag» του πιλότου και τα κέντρα ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών — η λύση καθιστά ταχύτερη και ευκολότερη την ανάλυση των αναθεωρημένων σχεδίων πτήσης, παρέχοντας στον πιλότο τη βέλτιστη διαδρομή και απλοποιώντας την επικοινωνία με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Θα βοηθήσει στη μείωση της συμφόρησης αεροδρομίων, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, στη μείωση  της ηχορύπανσης και στη μείωση του φόρτου εργασίας των πιλότων.

Η λύση PureFlyt βασίζεται σε 40 χρόνια εμπειρίας σε συστήματα διαχείρισης πτήσεων και περισσότερες από 100 εκατομμύρια ώρες πτήσης με τα σημερινά συστήματα FMS της Thales, δίνοντας τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να επωφεληθούν στο βέλτιστο βαθμό στο συνδυασμό ασφάλειας πτήσεων, λειτουργικής απόδοσης και εξοικονόμησης καυσίμου. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων πλοήγησης και απόδοσης για τον ακριβή υπολογισμό των βέλτιστων διαδρομών και χρόνων πτήσης. Η επιλογή της Airbus για ένα σύστημα που είναι συμβατό με όλα τα αεροσκάφη της θα ενισχύσει τη διαλειτουργικότητα του στόλου για τις αεροπορικές εταιρείες και θα διευκολύνει τους πιλότους στη μετάβαση από τον έναν τύπο αεροσκάφους Airbus στον άλλο. Το νέο σύστημα, το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα είναι επίσης διαθέσιμο ως μελλοντική επιλογή αναβάθμισης για αεροσκάφη που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε υπηρεσία.

«Ως ο μοναδικός παίκτης στις τεχνολογίες διαχείρισης πτήσεων στην Ευρώπη, στην Thales είμαστε υπερήφανοι που συνεισφέρουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αιθέρων με το σύστημα διαχείρισης πτήσεων και είμαστε πανευτυχείς που συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τον συνεργάτη μας, την Airbus. Η διασυνδεδεμένη και κυβερνοασφαλής λύση μας θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης για να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των αεροπορικών δραστηριοτήτων» Yannick Assouad, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Avionics, Thales.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!