Γ.Δ.
1486.71 +0,29%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
-0,10%
9.69
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
-0,72%
2.75
OPTIMA
+0,66%
12.18
TITC
+0,16%
30.8
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,68%
1.454
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,14%
3.105
ΑΛΦΑ
+0,44%
1.73
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.96
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,71%
9.62
ΑΤΤΙΚΑ
-0,39%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,17%
5.99
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,66%
18.22
ΔΑΑ
+0,28%
8.02
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,83%
11.71
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+3,87%
1.61
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
4.34
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,20%
2.065
ΕΛΠΕ
-0,52%
7.58
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,85%
1.876
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,93%
1.32
ΕΤΕ
+0,55%
8.46
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,54%
2.252
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
+0,86%
1.755
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
-1,73%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-0,50%
4.965
ΙΝΛΙΦ
+1,17%
5.2
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,15%
3.405
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-2,66%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+0,83%
1.208
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.35
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,54%
7.37
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,19%
23.86
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,25%
2.845
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,32%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,76%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,71%
36.76
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,55%
14.47
ΟΤΟΕΛ
+0,68%
11.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,58%
3.966
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,82%
4.28
ΠΛΑΚΡ
+3,33%
15.5
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+1,03%
1.965
ΣΑΡ
+1,61%
11.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Η Airbus επέλεξε την Thales για το νέο της σύστημα διαχείρισης πτήσεων

Το νέο σύστημα διαχείρισης πτήσεων (FMS), το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα αναπτυχθεί από την Thales για να εξοπλίσει τα αεροσκάφη της Airbus για την πολιτική αεροπορία, και συγκεκριμένα τα Α320, Α330 και Α350, με την έναρξη της υπηρεσίας να προγραμματίζεται για τα τέλη του 2026. Το νέο σύστημα θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης ώστε να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Με την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρονικά συστήματα αεροσκάφους, στη συνδεσιμότητα και κυβερνοασφάλεια καθώς και στη διαχείριση εναέριας κυκλοφορίας, η Thales είναι η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επί του αεροσκάφους αλλά και επί του εδάφους που συμβάλλουν στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της για τη βελτιστοποίηση των πτήσεων αναφορικά με το αποτύπωμα άνθρακα στον κλάδο των αερομεταφορών.

Το FMS αποτελεί τον «εγκέφαλο» του αεροσκάφους. Χρησιμοποιείται για την προετοιμασία πτήσεων, τον υπολογισμό και την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών για το πλήρωμα, τον καθορισμό των παραμέτρων πτήσης και για τη διασφάλιση καθοδήγησης του αεροσκάφους καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης και κατά τη διάρκεια της προσέγγισης και προσγείωσης, με βάση τους παράγοντες απόδοσης καυσίμου και τις οδηγίες από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Σχεδιασμένο εξαρχής για είναι συνδεδεμένο και ασφαλές στον κυβερνοχώρο, το σύστημα μεγιστοποιεί τα οφέλη της πρόσβασης σε ανοιχτά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των μετεωρολογικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Συνδέοντας το νέο FMS με άλλα συστήματα του αεροσκάφους — όπως το «Electronic Flight Bag» του πιλότου και τα κέντρα ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών — η λύση καθιστά ταχύτερη και ευκολότερη την ανάλυση των αναθεωρημένων σχεδίων πτήσης, παρέχοντας στον πιλότο τη βέλτιστη διαδρομή και απλοποιώντας την επικοινωνία με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Θα βοηθήσει στη μείωση της συμφόρησης αεροδρομίων, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, στη μείωση  της ηχορύπανσης και στη μείωση του φόρτου εργασίας των πιλότων.

Η λύση PureFlyt βασίζεται σε 40 χρόνια εμπειρίας σε συστήματα διαχείρισης πτήσεων και περισσότερες από 100 εκατομμύρια ώρες πτήσης με τα σημερινά συστήματα FMS της Thales, δίνοντας τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες να επωφεληθούν στο βέλτιστο βαθμό στο συνδυασμό ασφάλειας πτήσεων, λειτουργικής απόδοσης και εξοικονόμησης καυσίμου. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση περιλαμβάνει βάσεις δεδομένων πλοήγησης και απόδοσης για τον ακριβή υπολογισμό των βέλτιστων διαδρομών και χρόνων πτήσης. Η επιλογή της Airbus για ένα σύστημα που είναι συμβατό με όλα τα αεροσκάφη της θα ενισχύσει τη διαλειτουργικότητα του στόλου για τις αεροπορικές εταιρείες και θα διευκολύνει τους πιλότους στη μετάβαση από τον έναν τύπο αεροσκάφους Airbus στον άλλο. Το νέο σύστημα, το οποίο βασίζεται στη λύση PureFlyt και έχει προσαρμοστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές προδιαγραφές της Airbus, θα είναι επίσης διαθέσιμο ως μελλοντική επιλογή αναβάθμισης για αεροσκάφη που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε υπηρεσία.

«Ως ο μοναδικός παίκτης στις τεχνολογίες διαχείρισης πτήσεων στην Ευρώπη, στην Thales είμαστε υπερήφανοι που συνεισφέρουμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό των αιθέρων με το σύστημα διαχείρισης πτήσεων και είμαστε πανευτυχείς που συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τον συνεργάτη μας, την Airbus. Η διασυνδεδεμένη και κυβερνοασφαλής λύση μας θα βελτιώσει τη διαλειτουργικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πιλότους και θα βελτιστοποιήσει τις διαδρομές πτήσης για να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των αεροπορικών δραστηριοτήτων» Yannick Assouad, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Avionics, Thales.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!