Γ.Δ.
1596.41 -0,47%
ACAG
+0,83%
6.1
AEM
-0,30%
4.496
AKTR
+1,51%
5.38
BOCHGR
-0,74%
5.36
CENER
-3,50%
9.11
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,97%
8.35
EVR
+0,87%
1.73
NOVAL
-1,19%
2.49
OPTIMA
+0,99%
14.26
TITC
+1,47%
41.55
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,44%
2.265
ΑΒΕ
-1,64%
0.421
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.795
ΑΚΡΙΤ
-1,99%
0.74
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.26
ΑΛΦΑ
+0,76%
1.8595
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,35%
10.97
ΑΣΚΟ
-0,31%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.7
ΑΤΤ
+1,45%
0.702
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.34
ΒΙΟ
-1,91%
5.65
ΒΙΟΚΑ
-1,90%
1.81
ΒΙΟΣΚ
-0,98%
1.515
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,07%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,32%
1.545
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,60%
18.48
ΔΑΑ
-2,00%
8.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
+0,46%
13.05
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.765
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.367
ΕΒΡΟΦ
-1,83%
1.88
ΕΕΕ
+0,90%
40.36
ΕΚΤΕΡ
+3,72%
2.09
ΕΛΒΕ
+1,85%
5.5
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.275
ΕΛΠΕ
-1,40%
7.75
ΕΛΣΤΡ
-3,77%
2.3
ΕΛΤΟΝ
-0,33%
1.828
ΕΛΧΑ
-0,94%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+0,33%
8.418
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-2,14%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+1,46%
2.51
ΕΧΑΕ
-1,41%
4.88
ΙΑΤΡ
0,00%
2
ΙΚΤΙΝ
-0,56%
0.358
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.72
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.72
ΙΝΛΟΤ
-2,06%
1.048
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.84
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-0,96%
3.11
ΚΑΡΕΛ
+3,75%
332
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.453
ΚΟΥΑΛ
-0,77%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.21
ΚΡΙ
-0,31%
16.2
ΚΤΗΛΑ
+1,03%
1.97
ΚΥΡΙΟ
-2,16%
0.998
ΛΑΒΙ
-1,39%
0.783
ΛΑΜΔΑ
-1,76%
6.68
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-5,66%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+1,20%
3.37
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,45%
2.23
ΜΕΡΚΟ
-2,55%
38.2
ΜΙΓ
-0,18%
2.84
ΜΙΝ
-2,44%
0.48
ΜΟΗ
-1,17%
22
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.79
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,34%
26.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,52%
3.83
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.41
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
36.62
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.1
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
-1,07%
0.37
ΟΛΘ
-0,70%
28.2
ΟΛΠ
-1,04%
33.3
ΟΛΥΜΠ
-0,77%
2.57
ΟΠΑΠ
-1,48%
16.62
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,94%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-2,54%
10.74
ΠΑΙΡ
+3,31%
0.998
ΠΑΠ
+1,17%
2.6
ΠΕΙΡ
-3,97%
4.542
ΠΕΡΦ
-0,75%
5.26
ΠΕΤΡΟ
-0,77%
7.78
ΠΛΑΘ
-2,14%
3.88
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.1
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,94%
1.288
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,50%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,29%
1.715
ΣΑΡ
-0,32%
12.32
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,99%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-3,14%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,31%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,40%
20.08
ΤΖΚΑ
-1,69%
1.455
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,76%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
-6,25%
0.24
ΦΡΛΚ
-2,15%
4.1
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.725

H Coffee Island το έριξε στο φαγητό

Μερίδια που σε ορισμένα καταστήματα Coffee Island φθάνουν και το 20% του συνολικού τους τζίρου καλύπτει η αγορά του φαγητού – σνακ, μια κατηγορία που μπήκε πιο δυναμικά η αλυσίδα από την Πάτρα, πέρυσι. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία εντός των καταστημάτων ξεπερνώντας αυτό του καφεκοπτείου που ήταν και η πρώτη δραστηριότητα της Coffee Island.

O Γενικός Διευθυντής της Coffee Island, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης © Cofee Island
O Γενικός Διευθυντής της Coffee Island, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης © Cofee Island

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της, Αλέξανδρο Ζαπανιώτη η συγκεκριμένη είσοδος καλύπτει σε ένα μεγάλο βαθμό την πτώση στις πωλήσεις του καφέ που παρατηρείται στην αγορά τους τελευταίους μήνες.

«Μπορεί να έχουν εξαλειφθεί σε ένα βαθμό τα προβλήματα που είχαν προκύψει από την πανδημία όμως ο καταναλωτής δεν έχει επιστρέψει πλήρως στις παλιές του συνήθειες ενώ και αύξηση του κόστους ζωής τους τελευταίους μήνες έχει οδηγήσει αρκετούς στην μείωση κατανάλωσης καφέ εκτός σπιτιού» αναφέρει στο powergame.gr.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη δεν έχουμε επιστροφή στην κανονικότητα αλλά είσοδο σε μία νέα πραγματικότητα στην οποία και η Coffee Island προσπαθεί να εντοπίσει – τουλάχιστον σε ότι αφορά τις νέες ανάγκες των καταναλωτών -και να προσαρμοστεί. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα τόσο η αλυσίδα όσο και οι υπόλοιπες του κλάδου ήρθαν αντιμέτωπες με κατακόρυφες αυξήσεις της πρώτης ύλης, των μεταφορικών από τις παραγωγικές χώρες, της επιβολής περιβαλλοντικού τέλους, την άνοδο στις τιμές συσκευασίας καθώς και του αυξημένου ενεργειακού κόστους.

«Οι τιμές που αγοράζουμε την φετινή σοδειά είναι αυξημένες κατά 50% – 70% σε σχέση με πέρυσι ενώ θα πρέπει να υπολογίσουμε ένα επιπλέον ποσοστό 15% στην τιμή του καφέ που προκύπτει από το μεταφορικό κόστος» σημειώνει.

Η εταιρεία όπως αναφέρει ο κ. Ζαπανιώτης απορροφά όσο της επιτρέπεται την αύξηση του κόστους ώστε να στηρίξει την βιωσιμότητα των καταστημάτων των συνεργατών της όσο και τις θέσεις εργασίες που υπάρχουν σε αυτά. Παράλληλα εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους θα συνεχίσει να στηρίζει τα καταστήματα της αλυσίδας και το 2022.

Ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα για τους συνεργάτες της Coffee Island είναι η απουσία καταβολής royalties.

Μέρος του ενεργειακού κόστους που έχει διπλασιαστεί συγκρατείται στο παραγωγικό σκέλος καθώς στις εγκαταστάσεις στην Πάτρα, και στα πλαίσια της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης για την μείωση κατανάλωσης ενέργειας, έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά πάνελ.

Στον δρόμο για τα 500 καταστήματα

Αν και η πανδημία και η νέα κρίση έχει πάει πίσω τα πλάνα επέκτασης η Coffee Island αριθμεί ήδη 470 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι νέες αγορές που προστέθηκαν λίγο πριν την ολοκλήρωση του 2021 ήταν η Αίγυπτος και η Ρουμανία ενώ αυτό το διάστημα ξεκινάει η ανακαίνιση των καταστημάτων σε Λονδίνο και Τορόντο.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την είσοδο της σε μία ακόμη τουλάχιστον ευρωπαϊκή αγορά ενώ στην Ελλάδα η κινήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είναι επιλεκτικές, 5-6 επιπλέον καταστήματα το 2022. Αντίθετα προβλέπεται πιο δυναμική επέκταση με το νέο concept, Coffee Little Island, το οποίο απευθύνεται σε μικρότερα πληθυσμιακά σημεία και σε τουριστικούς προορισμούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!