Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

H Coffee Island το έριξε στο φαγητό

Μερίδια που σε ορισμένα καταστήματα Coffee Island φθάνουν και το 20% του συνολικού τους τζίρου καλύπτει η αγορά του φαγητού – σνακ, μια κατηγορία που μπήκε πιο δυναμικά η αλυσίδα από την Πάτρα, πέρυσι. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία εντός των καταστημάτων ξεπερνώντας αυτό του καφεκοπτείου που ήταν και η πρώτη δραστηριότητα της Coffee Island.

O Γενικός Διευθυντής της Coffee Island, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης © Cofee Island
O Γενικός Διευθυντής της Coffee Island, Αλέξανδρος Ζαπανιώτης © Cofee Island

Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της, Αλέξανδρο Ζαπανιώτη η συγκεκριμένη είσοδος καλύπτει σε ένα μεγάλο βαθμό την πτώση στις πωλήσεις του καφέ που παρατηρείται στην αγορά τους τελευταίους μήνες.

«Μπορεί να έχουν εξαλειφθεί σε ένα βαθμό τα προβλήματα που είχαν προκύψει από την πανδημία όμως ο καταναλωτής δεν έχει επιστρέψει πλήρως στις παλιές του συνήθειες ενώ και αύξηση του κόστους ζωής τους τελευταίους μήνες έχει οδηγήσει αρκετούς στην μείωση κατανάλωσης καφέ εκτός σπιτιού» αναφέρει στο powergame.gr.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη δεν έχουμε επιστροφή στην κανονικότητα αλλά είσοδο σε μία νέα πραγματικότητα στην οποία και η Coffee Island προσπαθεί να εντοπίσει – τουλάχιστον σε ότι αφορά τις νέες ανάγκες των καταναλωτών -και να προσαρμοστεί. Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα τόσο η αλυσίδα όσο και οι υπόλοιπες του κλάδου ήρθαν αντιμέτωπες με κατακόρυφες αυξήσεις της πρώτης ύλης, των μεταφορικών από τις παραγωγικές χώρες, της επιβολής περιβαλλοντικού τέλους, την άνοδο στις τιμές συσκευασίας καθώς και του αυξημένου ενεργειακού κόστους.

«Οι τιμές που αγοράζουμε την φετινή σοδειά είναι αυξημένες κατά 50% – 70% σε σχέση με πέρυσι ενώ θα πρέπει να υπολογίσουμε ένα επιπλέον ποσοστό 15% στην τιμή του καφέ που προκύπτει από το μεταφορικό κόστος» σημειώνει.

Η εταιρεία όπως αναφέρει ο κ. Ζαπανιώτης απορροφά όσο της επιτρέπεται την αύξηση του κόστους ώστε να στηρίξει την βιωσιμότητα των καταστημάτων των συνεργατών της όσο και τις θέσεις εργασίες που υπάρχουν σε αυτά. Παράλληλα εξετάζει τους τρόπους με τους οποίους θα συνεχίσει να στηρίζει τα καταστήματα της αλυσίδας και το 2022.

Ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα για τους συνεργάτες της Coffee Island είναι η απουσία καταβολής royalties.

Μέρος του ενεργειακού κόστους που έχει διπλασιαστεί συγκρατείται στο παραγωγικό σκέλος καθώς στις εγκαταστάσεις στην Πάτρα, και στα πλαίσια της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης για την μείωση κατανάλωσης ενέργειας, έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά πάνελ.

Στον δρόμο για τα 500 καταστήματα

Αν και η πανδημία και η νέα κρίση έχει πάει πίσω τα πλάνα επέκτασης η Coffee Island αριθμεί ήδη 470 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι νέες αγορές που προστέθηκαν λίγο πριν την ολοκλήρωση του 2021 ήταν η Αίγυπτος και η Ρουμανία ενώ αυτό το διάστημα ξεκινάει η ανακαίνιση των καταστημάτων σε Λονδίνο και Τορόντο.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την είσοδο της σε μία ακόμη τουλάχιστον ευρωπαϊκή αγορά ενώ στην Ελλάδα η κινήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είναι επιλεκτικές, 5-6 επιπλέον καταστήματα το 2022. Αντίθετα προβλέπεται πιο δυναμική επέκταση με το νέο concept, Coffee Little Island, το οποίο απευθύνεται σε μικρότερα πληθυσμιακά σημεία και σε τουριστικούς προορισμούς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!