Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

P&G και Unilever προειδοποιούν για νέο γύρο ανατιμήσεων

Ο πολυεθνικός κολοσσός Procter & Gamble αύξησε τις τιμές κατά 5% σε 10 κατηγορίες προϊόντων που διακινεί λόγω των πιέσεων του πληθωρισμού, του κόστους των πρώτων υλών και των επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε καθαρές πωλήσεις 19,4 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, αύξηση 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας να αυξάνουν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 30%.

Η P&G θα πραγματοποιήσει τώρα πρόσθετες αυξήσεις τιμών σε κατηγορίες όπως η γυναικεία φροντίδα και η φροντίδα για το σπίτι.

Ενώ η αύξηση των πωλήσεων είναι εν μέρει αποτέλεσμα των αυξήσεων των τιμών, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jon Moeller είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ότι η επιχείρηση βλέπει την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στην μάρκα. 

Ο CFO Andre Shulten πρόσθεσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι να επενδύει στην «ανωτερότητα» των εμπορικών σημάτων της, κάτι που πιστεύει ότι μπορεί να δώσει αξία για τον πελάτη. Ο Schulten ισχυρίστηκε ότι «η εξοικονόμηση από τη μετάβαση από το ζεστό σε κρύο πλύσιμο μπορεί σχεδόν να αντισταθμίσει το κόστος του Tide ή του Ariel», σε σύγκριση με την αγορά ενός φθηνότερου ανταγωνιστή.

Η P&G έχει επίσης δημιουργήσει διαφοροποιημένα επίπεδα τιμών, έτσι ώστε εάν οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν συναλλαγές λόγω περιορισμών στον προϋπολογισμό, να μπορούν να το κάνουν εντός των εμπορικών σημάτων της επιχείρησης αντί να στραφούν σε προϊόντα δικής τους επωνυμίας ή λευκής ετικέτας.

Οι μεγάλες αυξήσεις τιμών επέτρεψαν και στη Unilever να εμφανίσει ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι όγκοι μειώθηκαν ελαφρά. Η πολυεθνική θα συνεχίσει να μετακυλίει το αυξανόμενο κόστος για το υπόλοιπο του έτους όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών.

Η Unilever πέτυχε αύξηση του τζίρου κατά 7,3% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις αποδίδονται πλήρως στις αυξήσεις των τιμών: ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%. Η πολυεθνική αύξησε τις τιμές παγκοσμίως κατά μέσο όρο κατά 8,3%, αλλά στην Ευρώπη, οι αυξήσεις των τιμών περιορίστηκαν στο 5,4%.

Ιδιαίτερα τα προϊόντα οικιακής χρήσης σημείωσαν απότομη άνοδο των τιμών, έως και 12,5%, η οποία οδήγησε σε πτώση του όγκου κατά 2,89%. Στην κατηγορία ομορφιάς και περιποίησης, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 7,4%, τα τρόφιμα και τα παγωτά αυξήθηκαν κατά 7,1%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!