Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

P&G και Unilever προειδοποιούν για νέο γύρο ανατιμήσεων

Ο πολυεθνικός κολοσσός Procter & Gamble αύξησε τις τιμές κατά 5% σε 10 κατηγορίες προϊόντων που διακινεί λόγω των πιέσεων του πληθωρισμού, του κόστους των πρώτων υλών και των επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε καθαρές πωλήσεις 19,4 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, αύξηση 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας να αυξάνουν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 30%.

Η P&G θα πραγματοποιήσει τώρα πρόσθετες αυξήσεις τιμών σε κατηγορίες όπως η γυναικεία φροντίδα και η φροντίδα για το σπίτι.

Ενώ η αύξηση των πωλήσεων είναι εν μέρει αποτέλεσμα των αυξήσεων των τιμών, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jon Moeller είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ότι η επιχείρηση βλέπει την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στην μάρκα. 

Ο CFO Andre Shulten πρόσθεσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι να επενδύει στην «ανωτερότητα» των εμπορικών σημάτων της, κάτι που πιστεύει ότι μπορεί να δώσει αξία για τον πελάτη. Ο Schulten ισχυρίστηκε ότι «η εξοικονόμηση από τη μετάβαση από το ζεστό σε κρύο πλύσιμο μπορεί σχεδόν να αντισταθμίσει το κόστος του Tide ή του Ariel», σε σύγκριση με την αγορά ενός φθηνότερου ανταγωνιστή.

Η P&G έχει επίσης δημιουργήσει διαφοροποιημένα επίπεδα τιμών, έτσι ώστε εάν οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν συναλλαγές λόγω περιορισμών στον προϋπολογισμό, να μπορούν να το κάνουν εντός των εμπορικών σημάτων της επιχείρησης αντί να στραφούν σε προϊόντα δικής τους επωνυμίας ή λευκής ετικέτας.

Οι μεγάλες αυξήσεις τιμών επέτρεψαν και στη Unilever να εμφανίσει ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι όγκοι μειώθηκαν ελαφρά. Η πολυεθνική θα συνεχίσει να μετακυλίει το αυξανόμενο κόστος για το υπόλοιπο του έτους όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών.

Η Unilever πέτυχε αύξηση του τζίρου κατά 7,3% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις αποδίδονται πλήρως στις αυξήσεις των τιμών: ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%. Η πολυεθνική αύξησε τις τιμές παγκοσμίως κατά μέσο όρο κατά 8,3%, αλλά στην Ευρώπη, οι αυξήσεις των τιμών περιορίστηκαν στο 5,4%.

Ιδιαίτερα τα προϊόντα οικιακής χρήσης σημείωσαν απότομη άνοδο των τιμών, έως και 12,5%, η οποία οδήγησε σε πτώση του όγκου κατά 2,89%. Στην κατηγορία ομορφιάς και περιποίησης, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 7,4%, τα τρόφιμα και τα παγωτά αυξήθηκαν κατά 7,1%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!