Γ.Δ.
1534.75 -0,31%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,67%
9.74
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,12%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,80%
1.85
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,67%
1.738
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,19%
11
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,51%
18.8
ΔΑΑ
+2,64%
8.312
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,17%
0.36
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,96%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-3,11%
2.399
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+0,29%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+1,31%
1.084
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+2,64%
3.305
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,87%
1.394
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,74%
21.34
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,18%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+0,78%
2.57
ΟΠΑΠ
+1,00%
16.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,64%
0.777
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.24
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,15%
4.315
ΠΕΡΦ
-0,92%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,32%
5.37
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

P&G και Unilever προειδοποιούν για νέο γύρο ανατιμήσεων

Ο πολυεθνικός κολοσσός Procter & Gamble αύξησε τις τιμές κατά 5% σε 10 κατηγορίες προϊόντων που διακινεί λόγω των πιέσεων του πληθωρισμού, του κόστους των πρώτων υλών και των επιπτώσεων του πολέμου στην Ουκρανία. Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε καθαρές πωλήσεις 19,4 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, αύξηση 7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας να αυξάνουν τις πωλήσεις τους περισσότερο από 30%.

Η P&G θα πραγματοποιήσει τώρα πρόσθετες αυξήσεις τιμών σε κατηγορίες όπως η γυναικεία φροντίδα και η φροντίδα για το σπίτι.

Ενώ η αύξηση των πωλήσεων είναι εν μέρει αποτέλεσμα των αυξήσεων των τιμών, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jon Moeller είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ότι η επιχείρηση βλέπει την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στην μάρκα. 

Ο CFO Andre Shulten πρόσθεσε ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι να επενδύει στην «ανωτερότητα» των εμπορικών σημάτων της, κάτι που πιστεύει ότι μπορεί να δώσει αξία για τον πελάτη. Ο Schulten ισχυρίστηκε ότι «η εξοικονόμηση από τη μετάβαση από το ζεστό σε κρύο πλύσιμο μπορεί σχεδόν να αντισταθμίσει το κόστος του Tide ή του Ariel», σε σύγκριση με την αγορά ενός φθηνότερου ανταγωνιστή.

Η P&G έχει επίσης δημιουργήσει διαφοροποιημένα επίπεδα τιμών, έτσι ώστε εάν οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν συναλλαγές λόγω περιορισμών στον προϋπολογισμό, να μπορούν να το κάνουν εντός των εμπορικών σημάτων της επιχείρησης αντί να στραφούν σε προϊόντα δικής τους επωνυμίας ή λευκής ετικέτας.

Οι μεγάλες αυξήσεις τιμών επέτρεψαν και στη Unilever να εμφανίσει ισχυρή ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι όγκοι μειώθηκαν ελαφρά. Η πολυεθνική θα συνεχίσει να μετακυλίει το αυξανόμενο κόστος για το υπόλοιπο του έτους όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών.

Η Unilever πέτυχε αύξηση του τζίρου κατά 7,3% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους. Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις αποδίδονται πλήρως στις αυξήσεις των τιμών: ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%. Η πολυεθνική αύξησε τις τιμές παγκοσμίως κατά μέσο όρο κατά 8,3%, αλλά στην Ευρώπη, οι αυξήσεις των τιμών περιορίστηκαν στο 5,4%.

Ιδιαίτερα τα προϊόντα οικιακής χρήσης σημείωσαν απότομη άνοδο των τιμών, έως και 12,5%, η οποία οδήγησε σε πτώση του όγκου κατά 2,89%. Στην κατηγορία ομορφιάς και περιποίησης, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 7,4%, τα τρόφιμα και τα παγωτά αυξήθηκαν κατά 7,1%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!