THEPOWERGAME
Ενοποιημένα έσοδα ύψους 21,11 τρισεκατομμυρίων KRW (17,53 δισεκατομμύρια USD) το α’ τρίμηνο του 2022 -τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της- ανακοίνωσε η LG Electronics, στα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, τα λειτουργικά κέρδη 1,88 τρισ. KRW (1,56 δισ. USD) επηρεάστηκαν θετικά από τα έσοδα και εν μέρει αντισταθμίζονται από ένα εφάπαξ κόστος αναδιάρθρωσης του εργατικού δυναμικού.
Σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,5% και η κερδοφορία κατά 6,4%, αντανακλώντας την πολύ μεγάλη ζήτηση για οικιακές συσκευές LG, καθώς οι καταναλωτές σε όλον τον κόσμο συνεχίζουν να επικεντρώνονται στην πιο υγιεινή ζωή, την ενεργειακή αποδοτικότητα και την αναβάθμιση των σπιτιών τους. Οι πωλήσεις της επιχειρηματικής μονάδας εξαρτημάτων οχημάτων αυξήθηκαν λόγω της υψηλότερης ζήτησης για ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ως αποτέλεσμα μιας προληπτικής και προορατικής απάντησης στις ελλείψεις ημιαγωγών αυτοκινήτων.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε το πρώτο τρίμηνο πωλήσεις 7,97 τρισ. KRW (6,62 δισ. USD), με λειτουργικά κέρδη 447,60 δισ. KRW (371,68 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18,8% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, καταγράφοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα της επιχειρηματικής μονάδας. Η σταθερή ανάπτυξη προήλθε σε μεγάλο βαθμό από τις υψηλές επιδόσεις σε premium συσκευές και νέες κατηγορίες, όπως τα προϊόντα υγιεινής που λειτουργούν με τεχνολογία ατμού. Η επιχειρηματική μονάδα συσκευών αναμένεται να γνωρίσει συνεχή ανάπτυξη επεκτείνοντας τις πωλήσεις στο εξωτερικό σε νέες κατηγορίες συσκευών.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε πωλήσεις 4,06 τρισ. KRW (3,38 δισ. USD) με λειτουργικά κέρδη 188,40 δισ. KRW (156,44 εκατ. USD). Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,4% από την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για premium προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των OLED και τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Η επιχειρηματική μονάδα αναμένει συνεχή ανάπτυξη επεκτείνοντας τις πωλήσεις premium τηλεοράσεων, συμπεριλαμβανομένων των LG OLED, QNED και τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης.
Η LG Vehicle component Solutions Company πέτυχε πωλήσεις πρώτου τριμήνου ύψους 1,88 τρισ. KRW (1,56 δισ. USD). Η αύξηση των πωλήσεων κατά 8,5% από την ίδια περίοδο πέρυσι αντανακλά μια προληπτική απάντηση στην έλλειψη ημιαγωγών αυτοκινήτων. Η λειτουργική ζημία του πρώτου τριμήνου της επιχειρηματικής μονάδας μειώθηκε στα 6,30 δισ. KRW (5,23 εκατ. USD), με την εταιρεία να έχει εφαρμόσει καλύτερη διαχείριση κόστους για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας.
Η LG Business Solutions Company σημείωσε βελτιωμένα έσοδα το πρώτο τρίμηνο ύψους 2,02 τρισ. KRW (1,67 δισ. USD), αύξηση 23,7% σε σχέση με πέρυσι, κυρίως λόγω της συνεχιζόμενης ζήτησης για προϊόντα, όπως οθόνες και προϊόντα PC στην αρχή της ακαδημαϊκής περιόδου. Η εταιρεία σημείωσε ανάκαμψη του τμήματος B2B, ενώ βελτιώθηκαν επίσης η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων και η λειτουργική απόδοση.