THEPOWERGAME
Καλυτέρα των αναμενόμενων τα αποτελέσματα α’ τριμήνου που ανακοίνωσε η McDonald’s, με τα έσοδα της να εμφανίζονται ενισχυμένα από την άνοδο των τιμών στις ΗΠΑ αλλά και τις αυξημένες διεθνείς πωλήσεις.
Στα κέρδη ανά μετοχή η αλυσίδα fast food ανακοίνωσε 2,28 δολάρια προσαρμοσμένα, ενώ στα έσοδα ανακοίνωσε 5,67 δισ. δολάρια έναντι 5,59 δισ. δολάρια που αναμένονταν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Refinitiv.
O «γίγαντας» της εστίασης ακόμα, ανακοίνωσε, καθαρά έσοδα 1,1 δισ. δολαρίων, ή 1,48 δολάρια κέρδη ανά μετοχή, σε σχέση με τα 1,54 δισ. δολάρια, ή 2,05 δολάρια ανά μετοχή.
Η εταιρεία δαπάνησε 27 εκατ. δολάρια για πληρωμές ενοικίων, μισθών, και προμηθευτών σε Ρωσία και Ουκρανία, αφού διέκοψε τις δραστηριότητες και στις δύο χώρες λόγω του πολέμου, ενώ αναμένει εξαιτίας αυτού και 100 εκατ. δολαρίων σε προϊόντα τα οποία θα λήξουν. Συνολικά, τα παραπάνω πίεσαν προς τα κάτω τα κέρδη κατά 13 σεντς ανά μετοχή.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμα πως διακρατά 500 εκατ. δολάρια ή 67 σεντς ανά μετοχή, για ένα πιθανό διακανονισμό σε σχέση με τον παγκόσμιο φόρο, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Εξαιρουμένου του κόστους που συνδέεται με τον φορολογικό διακανονισμό, των εστιατορίων σε Ρωσία και Ουκρανία και άλλων ζητημάτων, η McDonalds κέρδισε 2,28 δολάρια ανά μετοχή.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 11% στα 5,67 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 5,59 δισ. δολάρια. Οι παγκόσμιες πωλήσεις στα καταστήματα αυξήθηκαν κατά 11,8% το τρίμηνο, τροφοδοτούμενες από την ισχυρή ανάπτυξη σε αγορές όπως η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι ψηφιακές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 5 δισ. δολάρια το τρίμηνο.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 3,5%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις του StreetAccount για 3,3%. Πριν από ένα χρόνο, η αλυσίδα είχε ανακοινώσει αύξηση πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 13,6%.
Το τμήμα διεθνών αγορών της McDonald’s, το οποίο περιλαμβάνει τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία, ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων στα ίδια καταστήματα κατά 20,4%. Η εταιρεία είπε ότι η μείωση των μέτρων Covid-19 ενίσχυσε τις πωλήσεις το τρίμηνο.