THEPOWERGAME
Ο κύκλος εργασιών και οι πωλήσεις της Unilever PLC στο α΄ τρίμηνο, αυξήθηκαν υψηλότερα των προσδοκιών παρά το υψηλότερο κόστος, κάτι που αναμένεται να εξομαλυνθεί το 2023 και 2024.
Ειδικότερα, η Άγγλο-ολλανδική εταιρεία λιανικής (με προϊόντα όπως το παγωτό ben & Jerry’s, το σαπούνι Dove και το καθαριστικό Cif), τόνισε πως ο τζίρος της περιόδου αυξήθηκε 11,8% στα 13,8 δισ. Ευρώ. Οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 13,24 δισ. Ευρώ.
Η υποκείμενη αύξηση πωλήσεων διαμορφώθηκε στο 7,3% χάρη στην ισχυρή τιμολόγηση. Οι εκτιμήσεις της εταιρείας έκαναν λόγο για αύξηση 4,4%.
Η Unilever τόνισε πως το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο για το 2022 αναμένεται να διαμορφωθεί στο κατώτερο εύρος των εκτιμήσεων για 16%-17%.
«Αναμένουμε να αποκαταστήσουμε το περιθώριο μέσω της τιμολόγησης, του μείγματος και της αποταμίευσης στη διάρκεια του 2023 και του 2024, καθώς εξομαλύνονται οι συνθήκες της αγοράς».
Αναμένει τώρα ότι η αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων θα διαμορφωθεί στο υψηλότερο εύρος των εκτιμήσεων για 4,5%-6,5%.
Ανακοίνωσε δε τριμηνιαίο μέρισμα 0,4268 ευρώ ανά μετοχή, αμετάβλητο από το προηγούμενο έτος.