THEPOWERGAME
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Nestle στο α’ τρίμηνο, αφού η εταιρεία αύξησε τις τιμές και διατήρησε τις εκτιμήσεις για το σύνολο της χρήσης.
Ειδικότερα, η ελβετική εταιρεία καταναλωτικών ειδών ανακοίνωσε τριμηνιαίες πωλήσεις 22,24 δισ. ελβετικών φράγκων (23,43 δισ. δολαρίων) από τα 21,09 δισ. Φράγκα πριν από ένα χρόνο. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει πωλήσεις 21,69 δισ. Φράγκων.
Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις στο τρίμηνο αυξήθηκαν 7,6% σε οργανική βάση, με την πραγματική εσωτερική ανάπτυξη να ενισχύεται 2,4% και τις τιμές κατά 5,2%.
«Η ανάπτυξη βασίστηκε στις περισσότερες περιοχές και κατηγορίες, με αυξημένες τιμές, συνέχιση του momentum στις πωλήσεις λιανικής και περαιτέρω ανάκαμψη», ανέφερε η Nestle.