Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Honda: Επενδύει 64 δισ. στην αγορά της ηλεκτροκίνησης

Η ιαπωνική Honda Motor σχεδιάζει να δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, όπως δήλωσε η εταιρεία σήμερα Τρίτη, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.

Οι στόχοι της περιλαμβάνουν την παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030, με σκοπό να κερδίσει μερίδιο στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με επικεφαλής την Tesla Inc, ενώ οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες κινδυνεύουν να πέσουν πίσω από ανταγωνιστές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

«Όσον αφορά τις επενδύσεις σε πόρους τα επόμενα 10 χρόνια, θα επενδύσουμε περίπου 8 τρισεκατομμύρια γιεν σε δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, αναφερόμενος στα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Honda δήλωσε ότι ήθελε να δημιουργήσει μια αποκλειστική γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, όπου θα προμηθεύεται επίσης μπαταρίες Ultium από την General Motors Co.Εξετάζει επίσης μια ξεχωριστή κοινοπραξία για την παραγωγή μπαταριών εκεί, εκτός από τη συνεργασία της με την GM.

Την περασμένη εβδομάδα η Honda είπε ότι και η GM θα αναπτύξουν μια σειρά από ηλεκτρικά οχήματα χαμηλότερης τιμής με βάση μια νέα κοινή πλατφόρμα, επεκτείνοντας τα σχέδια για την GM να ξεκινήσει την κατασκευή δύο ηλεκτρικών SUV για τη Honda από το 2024.

Η ώθηση προς τα ηλεκτρικά οχήματα την ώθησε να αναζητήσει συνεργάτες για τη βελτιστοποίηση του κόστους και την κοινή χρήση τεχνολογίας.

Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν προορίζεται για τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν σε μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, που έχει στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.

Ηλεκτρικά ή υβριδικά;

Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επισημάνει εδώ και καιρό ότι ακόμα και όταν γίνουν ηλεκτροκίνητες, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία.

«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε σε μια παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe. «Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην επιχείρησή μας». Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισ. γιεν ή 64 δισ. δολαρίων θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισ. γιεν για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!