Γ.Δ.
1538.63 -0,06%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,25%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,01%
44.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,32%
1.89
ΑΒΕ
+0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+2,72%
4.16
ΑΛΦΑ
-0,74%
1.7545
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,85%
11.07
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,23%
5.75
ΒΙΟΚΑ
+2,06%
1.98
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,42%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,43%
18.6
ΔΑΑ
+1,75%
8.24
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,39%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
2.91
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
-0,84%
1.78
ΕΕΕ
-0,12%
33.2
ΕΚΤΕΡ
-0,23%
1.746
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,12%
2.26
ΕΛΠΕ
-0,53%
7.51
ΕΛΣΤΡ
+4,25%
2.21
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,20%
8.372
ΕΥΑΠΣ
+0,88%
3.43
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
2.46
ΕΧΑΕ
+1,59%
4.8
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,00%
0.357
ΙΛΥΔΑ
-1,71%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,43%
4.59
ΙΝΛΟΤ
+2,43%
1.096
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+1,71%
3.275
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
-0,87%
1.37
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,39%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+3,20%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,23%
2.87
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,28%
21.44
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-1,24%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,46%
25.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,53%
3.74
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,46%
27.8
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,50%
16.06
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,64%
0.787
ΟΤΕ
-0,60%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-1,25%
11.06
ΠΑΙΡ
+2,40%
1.065
ΠΑΠ
+1,20%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,76%
4.332
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-1,18%
8.36
ΠΛΑΘ
+0,60%
4.175
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+0,94%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-2,14%
3.89
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Honda: Επενδύει 64 δισ. στην αγορά της ηλεκτροκίνησης

Η ιαπωνική Honda Motor σχεδιάζει να δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, όπως δήλωσε η εταιρεία σήμερα Τρίτη, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.

Οι στόχοι της περιλαμβάνουν την παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030, με σκοπό να κερδίσει μερίδιο στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, με επικεφαλής την Tesla Inc, ενώ οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες κινδυνεύουν να πέσουν πίσω από ανταγωνιστές της Ευρώπης και των ΗΠΑ.

«Όσον αφορά τις επενδύσεις σε πόρους τα επόμενα 10 χρόνια, θα επενδύσουμε περίπου 8 τρισεκατομμύρια γιεν σε δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, αναφερόμενος στα 64 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Honda δήλωσε ότι ήθελε να δημιουργήσει μια αποκλειστική γραμμή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική, όπου θα προμηθεύεται επίσης μπαταρίες Ultium από την General Motors Co.Εξετάζει επίσης μια ξεχωριστή κοινοπραξία για την παραγωγή μπαταριών εκεί, εκτός από τη συνεργασία της με την GM.

Την περασμένη εβδομάδα η Honda είπε ότι και η GM θα αναπτύξουν μια σειρά από ηλεκτρικά οχήματα χαμηλότερης τιμής με βάση μια νέα κοινή πλατφόρμα, επεκτείνοντας τα σχέδια για την GM να ξεκινήσει την κατασκευή δύο ηλεκτρικών SUV για τη Honda από το 2024.

Η ώθηση προς τα ηλεκτρικά οχήματα την ώθησε να αναζητήσει συνεργάτες για τη βελτιστοποίηση του κόστους και την κοινή χρήση τεχνολογίας.

Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν προορίζεται για τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν σε μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, που έχει στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.

Ηλεκτρικά ή υβριδικά;

Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επισημάνει εδώ και καιρό ότι ακόμα και όταν γίνουν ηλεκτροκίνητες, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία.

«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε σε μια παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe. «Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην επιχείρησή μας». Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισ. γιεν ή 64 δισ. δολαρίων θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισ. γιεν για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!