THEPOWERGAME
Η Max Media ανακοίνωσε την έναρξη πολυδιάστατης συνεργασίας, με το Cosmos Sport Group, μέλος της JD Sports Fashion Plc. που αριθμεί 60 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο και 5 εμπορικές επωνυμίες (Cosmos Sport, Sneaker10, Sports Factory, Slamdunk, Rundome).
Συγκεκριμένα, το έργο που έχει αναλάβει αφορά το performance στο στρατηγικό τρίπτυχο Brand-Commercial-Media και επικεντρώνεται τόσο, μέσω των διεθνών ερευνητικών μεθοδολογιών του agency, στην βελτιστοποίηση των Brand KPIs (όπως brand distinctive assets & brand engagement) όσο και στη χρήση εξειδικευμένων εργαλείων της Max Μedia, όπως το TV Scanner και το TV attribution, που διασφαλίζουν το response optimization του offline budget, σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες Μedia Planning & Buying.
Εκτεταμένη γκάμα υπηρεσιών που υπηρετούν αλληλένδετους στόχους
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για τη νέα μας συνεργασία με την Cosmos Sport, καθώς αυτή αφορά μία εκτεταμένη γκάμα υπηρεσιών και εργαλείων που υπηρετούν διακριτούς αλλά αλληλένδετους στόχους. Το εγχείρημα είναι συναρπαστικό καθώς πρόκειται για τον πλέον επιτυχημένο retailer όπου, στην εποχή της απογείωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου, η βελτιστοποίηση του συνδυασμού offline και online, τόσο σε στρατηγική όσο και σε επιμέρους πρακτικές, είναι κομβικής σημασίας» δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, Managing Partner της Max Media Greece.
O Γιάννης Καμηλάκης, Group Marketing Director της Cosmos, επισήμανε πως η στρατηγική συνεργασία με την Max Media Greece, ενισχύει την πελατο-κεντρικότητα της μάρκας μέσα από τη χρήση εξειδικευμένων ερευνητικών εργαλείων και διασφαλίζει την επένδυση στην TV μέσα από μηχανισμούς response optimization και τεχνολογικά online εργαλεία αιχμής.