Γ.Δ.
1417.5 -0,14%
ACAG
+0,19%
5.35
BOCHGR
+0,88%
4.57
CENER
+1,04%
8.74
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,77%
9.07
NOVAL
-1,23%
2.4
OPTIMA
+1,25%
13
TITC
+3,68%
35.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.43
ΑΒΕ
-0,44%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+1,27%
2.4
ΑΚΡΙΤ
+2,24%
0.685
ΑΛΜΥ
+5,44%
3.585
ΑΛΦΑ
+0,12%
1.6065
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,51%
9.85
ΑΣΚΟ
+1,57%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,14%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-30,00%
3.08
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
+1,13%
5.36
ΒΙΟΚΑ
+2,43%
1.685
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,56%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.44
ΔΑΑ
+1,41%
7.9
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,41%
12.35
ΔΟΜΙΚ
+4,01%
2.98
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,33%
0.299
ΕΒΡΟΦ
+2,14%
1.435
ΕΕΕ
-0,06%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+8,07%
1.58
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
+1,14%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,34%
1.76
ΕΛΠΕ
+0,95%
6.88
ΕΛΣΤΡ
+0,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+3,59%
1.904
ΕΛΧΑ
+0,45%
1.788
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,15%
1.19
ΕΤΕ
-1,75%
7.206
ΕΥΑΠΣ
-2,76%
3.17
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.8
ΕΥΡΩΒ
-1,43%
1.9715
ΕΧΑΕ
+0,35%
4.355
ΙΑΤΡ
-1,00%
1.485
ΙΚΤΙΝ
-1,07%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
+3,24%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-1,24%
4.785
ΙΝΛΙΦ
-0,46%
4.37
ΙΝΛΟΤ
+1,65%
0.925
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.82
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-1,43%
1.035
ΙΝΤΚΑ
-1,44%
2.74
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
+0,79%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+9,90%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+6,92%
1.112
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.69
ΚΡΙ
-0,67%
14.75
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.938
ΛΑΒΙ
-0,63%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
0,00%
0.248
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
+1,09%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.79
ΜΕΝΤΙ
+0,93%
2.17
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-2,18%
3.365
ΜΙΝ
0,00%
0.545
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,28%
19.8
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.59
ΜΟΤΟ
-0,39%
2.55
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-0,81%
24.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,67%
33.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+2,84%
0.868
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,95%
20.8
ΟΛΠ
+0,99%
30.5
ΟΛΥΜΠ
+0,85%
2.37
ΟΠΑΠ
+0,60%
15.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.797
ΟΤΕ
-3,02%
14.77
ΟΤΟΕΛ
-0,37%
10.7
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
+0,42%
2.4
ΠΕΙΡ
-2,34%
3.76
ΠΕΡΦ
-0,52%
5.7
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-1,13%
3.955
ΠΛΑΚΡ
-3,33%
14.5
ΠΡΔ
+1,53%
0.266
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.2
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,76%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.64
ΣΑΡ
0,00%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,59%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-1,90%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+3,83%
5.96
ΣΠΙ
+3,35%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.76
ΤΖΚΑ
+1,76%
1.445
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.646
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,66%
3.745
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Siemens Mobility: 50 ηλεκτρο-ντιζελάμαξες στις DB Cargo και DB Bahnbau

Συνολικά 50 μηχανές Vectron Dual Mode, που μπορούν να λειτουργήσουν είτε με ηλεκτρική ενέργεια, είτε με ντίζελ, παρήγγειλαν από κοινού η DB Cargo AG και η DB Bahnbaugruppe GmbH, από την Siemens Mobility.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, οι Vectron Dual Mode, οι οποίες θα παραδοθούν προσαρμοσμένες στις ανάγκες της DB Cargo και του Ομίλου DB Bahnbau, μπορούν να λειτουργήσουν είτε με ηλεκτρική ενέργεια είτε με πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (ντίζελ). Η παραγγελία πραγματοποιείται στο πλαίσιο συμφωνίας που συνήφθη τον Σεπτέμβριο του 2020 και μέσω αυτής η DB Cargo θα αυξήσει τον στόλο της κατά 146 μηχανές Vectron Dual Mode, ενώ ο Όμιλος DB Bahnbau θα λάβει για πρώτη φορά τέσσερις μηχανές τέτοιου τύπου. Η παράδοση των μηχανών θα ξεκινήσει το 2026, ενώ η παραγωγή θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της Siemens Mobility στο Allach του Μονάχου.

© Siemens Mobility

«Η μηχανή μας Vectron Dual Mode υποστηρίζει τους Γερμανικούς Σιδηροδρόμους (DB) προκειμένου να κάνουν τον στόλο τους φιλικότερο προς το περιβάλλον. Στα ηλεκτροδοτημένα τμήματα των διαδρομών η Vectron Dual Mode θα λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ στα μη ηλεκτροδοτημένα τμήματα θα μπορεί να μεταβαίνει σε συμβατική λειτουργία, εξαλείφοντας την ανάγκη αλλαγής μηχανής. Αυτό θα μειώσει τις εκπομπές CO2 και το κόστος συντήρησης, βοηθώντας την DB να υλοποιήσει πιο βιώσιμες αλυσίδες εφοδιασμού», δήλωσε ο Albrecht Neumann, CEO Rolling Stock της Siemens Mobility.

Παρόλο που οι κύριες σιδηροδρομικές γραμμές στη Γερμανία είναι ήδη ηλεκτροδοτημένες, το λεγόμενο τελευταίο μίλι μπορεί συνήθως να λειτουργήσει μόνο με μηχανές εσωτερικής καύσης. Η μηχανή Vectron Dual Mode αποτελεί μια βιώσιμη και οικονομική εναλλακτική των συμβατικών ντιζελαμαξών.

Μέχρι σήμερα, η Siemens Mobility έχει προμηθεύσει 195 Vectron Dual Mode σε 18 πελάτες. Η μηχανή βασίζεται στη δοκιμασμένη πλατφόρμα Vectron και στα επιμέρους στοιχεία της, είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί με σύστημα 15 kV AC και είναι εξοπλισμένη με το σύστημα ελέγχου αμαξοστοιχίας PZB.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!