THEPOWERGAME
Ένα νέο ισχυρό πυλώνα, αυτόν τον κρασιού έχει δημιουργήσει τα τελευταία τρία χρόνια η ΕΛΓΕΚΑ. Ήδη καταλαμβάνει ποσοστό που αγγίζει το 10% στον συνολικό τζίρο της εταιρείας, χωρίς όμως να έχει δείξει την πραγματική δυναμική του. Όπως εξηγεί ο κ. Γιώργος Αλεξάκης, επικεφαλής της ΕΛΓΕΚΑ Wines, καθώς η επέκταση στην νέα δραστηριότητα συνέπεσε με την περίοδο της πανδημίας δεν έχει δείξει τις δυνατότητες του το σκέλος του HoReCa που είναι σημαντικό για την κατηγορία του κρασιού.
Κάτω από τη στέγη της ΕΛΓΕΚΑ Wines έχουν ενταχθεί ήδη επτά εταιρείες (The Wine Barrel, Κτήμα Γκλίβανος, ΑΟΣ Τυρνάβου, Πατραϊκή, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Symposium Cellars και Ευλογία ΙΚΕ – Monoxilitis) που διαθέτουν περίπου 300 ετικέτες ενώ αυτό το διάστημα ο όμιλος βρίσκεται σε συζητήσεις για την ένταξη και άλλων οινοποιείων. Σύμφωνα με τον κ. Αλεξάκη στόχος είναι το επόμενο διάστημα το χαρτοφυλάκιο να εμπλουτιστεί με σήματα από όλο τον αμπελουργικό χάρτη της Ελλάδας και για αυτό η εταιρεία αναζητά συνεργάτες με ποιοτικά προϊόντα και ικανοποιητική παραγωγική δυναμικότητα από γεωγραφικές περιοχές που δεν έχει παρουσία μέσω των ήδη υφιστάμενων συνεργασιών.
Η νέα δραστηριότητα παρουσιάστηκε στην FoodExpo και η επέκταση στην συγκεκριμένη κατηγορία έγινε καθώς ο κλάδος του κρασιού έχει σημαντικές δυνατότητές ανάπτυξης και καινοτομίας, σύμφωνα με τους ανθρώπους της ΕΛΓΕΚΑ. Η εμπορική εταιρεία η οποία συμπληρώνει σχεδόν 50 χρόνια παρουσίας, πέρα από την διανομή των προϊόντων των παραπάνω οινοποιείων έχει και συμβουλευτικό ρόλο τόσο σε θέμα εμπορικής πολιτικής προς τους συνεργάτες της όσο και σε επίπεδο τοποθέτησης τους στην αγορά με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας των οινοποιητικών επιχειρήσεων.
Καθώς η ΕΛΓΕΚΑ έχει παρουσία και στο εξωτερικό υπάρχει προοπτική για προώθηση των προϊόντων των συνεργαζόμενων οινοποιών και στις αγορές που έχει παρουσία η εταιρεία αλλά και σε τρίτες χώρες. Όπως ανέφερε ο κ. Αλεξάκης σε πρώτη φάση στόχος είναι η ολοκλήρωση του κύκλου των συνεργασιών με τους παραγωγούς ελληνικών κρασιών και σε δεύτερη φάση θα εξεταστεί και το ενδεχόμενο εισαγωγής ετικετών από το εξωτερικό.