Γ.Δ.
1411.02 +0,34%
ACAG
-0,37%
5.33
BOCHGR
-0,23%
4.43
CENER
-0,35%
8.57
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,21%
8.18
NOVAL
+0,22%
2.28
OPTIMA
-1,69%
12.8
TITC
+0,79%
38.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+3,43%
1.446
ΑΒΕ
+1,77%
0.461
ΑΔΜΗΕ
+0,84%
2.39
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,96%
3.61
ΑΛΦΑ
+0,16%
1.525
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.76
ΑΣΚΟ
+0,77%
2.62
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-2,33%
0.586
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,34%
5.28
ΒΙΟΚΑ
-0,56%
1.78
ΒΙΟΣΚ
+2,90%
1.42
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.28
ΔΑΑ
-0,12%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,26%
11.68
ΔΟΜΙΚ
-2,23%
2.63
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,37%
1.365
ΕΕΕ
-0,35%
33.7
ΕΚΤΕΡ
+1,34%
1.51
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,74%
1.726
ΕΛΠΕ
+1,34%
6.8
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-2,27%
1.81
ΕΛΧΑ
-0,22%
1.842
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,35%
1.1
ΕΤΕ
+1,63%
6.994
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,20%
2.049
ΕΧΑΕ
+3,02%
4.44
ΙΑΤΡ
+0,97%
1.555
ΙΚΤΙΝ
-1,64%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+3,76%
1.93
ΙΝΚΑΤ
-0,72%
4.795
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+0,43%
0.934
ΙΝΤΕΚ
+2,98%
5.87
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+1,81%
1.01
ΙΝΤΚΑ
+1,09%
2.785
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,03%
1.465
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+2,26%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-1,75%
14.05
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
-3,81%
0.91
ΛΑΒΙ
+0,28%
0.728
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.71
ΜΑΘΙΟ
-4,04%
0.57
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-0,98%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,26%
19.4
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-1,77%
2.5
ΜΟΥΖΚ
-0,77%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+0,89%
24.92
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,63%
31.72
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
-0,81%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,22%
15.75
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+1,38%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
+0,22%
3.623
ΠΕΡΦ
-1,10%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,25%
3.945
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+0,86%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+0,64%
1.58
ΣΑΡ
+1,12%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,91%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+2,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
+1,42%
5.72
ΣΠΙ
+0,80%
0.506
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-2,50%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
0,00%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΕΡΓΟΣΕ: Υπογραφές με ΑΒΑΞ-Alstom για έργο ύψους 40,9 εκατ. ευρώ

Με σταθερά βήματα προχωρά ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ για την υλοποίηση κομβικών υποδομών που αναβαθμίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας αφού μπήκαν οι υπογραφές με ΑΒΑΞ-Alstom για το έργο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη ύψους 40,9 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, σήμερα, με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, εισέρχεται σε πορεία υλοποίησης το μείζονος σημασίας έργο σηματοδότησης στη σιδηροδρομική γραμμή «Θεσσαλονίκη – Ειδομένη».

Συγκεκριμένα, υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης του έργου που αφορά στην εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης, τιμήματος 40.973.034,12 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.

Ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η «ΕΝΩΣΗ ΑΒΑΞ – ALSTOM». Η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το νόμο αυτό.

Το αντικείμενο του έργου

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά σε μια σειρά από εργασίες, όπως:

– εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμους

– εγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο το τμήμα

– σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο – Παιονία – Ειδομένη

– αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης

– εγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους

– εγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς στους σταθμούς του εν λόγω τμήματος

– εγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και δικτύου τηλεπικοινωνιών, για τις ανάγκες φωνητικών επικοινωνιών

– εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη νέα παρακαμπτήριο στην περιοχή του Μικρού Δάσους

Σημειώνεται ότι η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 36μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.

Τι είπε ο Χρήστος Βίνης

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με ταχείς ρυθμούς την ολοκλήρωση υποδομών που αναβαθμίζουν σημαντικά το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Με την κατασκευή αυτού του έργου, ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια, διασυνδέοντας την Ελλάδα με την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!