Γ.Δ.
1410.18 +0,47%
ACAG
0,00%
5.43
BOCHGR
+1,14%
4.43
CENER
+1,16%
8.7
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
+0,61%
8.25
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
-0,16%
12.64
TITC
+0,13%
38.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,83%
1.462
ΑΒΕ
-1,30%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.38
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
+2,18%
3.745
ΑΛΦΑ
+0,81%
1.502
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,26%
9.78
ΑΣΚΟ
+1,51%
2.69
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
+1,79%
0.57
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.2
ΒΙΟ
+0,76%
5.28
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.4
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,17%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,65%
18.62
ΔΑΑ
+0,62%
8.092
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
0,00%
11.72
ΔΟΜΙΚ
+3,93%
2.91
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.299
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.375
ΕΕΕ
-0,35%
34.2
ΕΚΤΕΡ
-0,13%
1.498
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,76%
1.95
ΕΛΛ
+0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
1.772
ΕΛΠΕ
+0,22%
6.745
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2
ΕΛΤΟΝ
+2,30%
1.866
ΕΛΧΑ
0,00%
1.84
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,36%
1.115
ΕΤΕ
+1,20%
6.888
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,79%
2.02
ΕΧΑΕ
+0,80%
4.43
ΙΑΤΡ
+2,32%
1.545
ΙΚΤΙΝ
+1,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+0,53%
1.91
ΙΝΚΑΤ
-0,93%
4.79
ΙΝΛΙΦ
+0,69%
4.35
ΙΝΛΟΤ
+0,11%
0.925
ΙΝΤΕΚ
-0,35%
5.77
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,84%
0.958
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.67
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.414
ΚΟΥΑΛ
+0,37%
1.08
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.53
ΚΡΙ
+0,35%
14.35
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.928
ΛΑΒΙ
+1,40%
0.725
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,11%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,15%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,41%
19.42
ΜΟΝΤΑ
+1,09%
3.7
ΜΟΤΟ
+2,38%
2.585
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-0,16%
24.8
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,38%
31.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
+2,38%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.4
ΟΛΠ
+0,49%
30.9
ΟΛΥΜΠ
+0,87%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,82%
15.66
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,38%
0.79
ΟΤΕ
+0,54%
15.02
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
-5,87%
0.93
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,26%
3.544
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.34
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,90%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+0,65%
1.55
ΣΑΡ
+0,19%
10.8
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.328
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.52
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.84
ΤΖΚΑ
-2,78%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.2
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.204
ΦΡΛΚ
+0,14%
3.59
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Δύο βραβεία για τη ZeniΘ στα Influencer Marketing Awards 2022

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, διακρίθηκε και επιβραβεύθηκε για τις συνεργασίες της με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τη Φαίη Σκορδά κατά τη διάρκεια των Influencer Marketing Awards 2022. Η εταιρεία κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία Most Effective Collaboration και Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Influencer Marketing for Product/Service Launch. Οι καμπάνιες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία αγγίζοντας εκατομμύρια καταναλωτές, ξεπερνώντας ευρωπαϊκούς μέσους όρους και διεθνή benchmarks!

Η Silver βράβευση αφορά την ανατρεπτική καμπάνια με την οποία η ΖeniΘ καλωσόρισε τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη στην #KoryfaiaOmada ενέργειας. Εκκίνηση της καμπάνιας αποτέλεσε η διάδοση της επικείμενης «υπογραφής συμβολαίου» του, η οποία απασχόλησε την κοινή αθλητική γνώμη, ενώ η ενέργεια κορυφώθηκε με μια «Συνέντευξη Τύπου» στην οποία ο διακεκριμένος αθλητής και προπονητής ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΖeniΘ, την ομάδα που του εμπνέει εμπιστοσύνη. Η καμπάνια έκανε χατ τρικ σημειώνοντας τρεις πανηγυρικές “νίκες” σε επίπεδο Social Media, Digital Campaign και Total Campaign, καθώς ξεπέρασε κάθε στόχο, συμπεριλαμβανομένων διεθνών benchmarks (Benchmark in Energy & Utilities)!

Εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα

Η Bronze βράβευση αφορά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας λανσαρίσματος του e-contract, της καινοτόμας υπηρεσίας της ΖeniΘ που επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη σύναψη online συμβολαίου για Ηλεκτρικό Ρεύμα και Φυσικό Αέριο. Ως πρόσωπα της καμπάνιας επιλέχθηκαν ο εμβληματικός Παναγιώτης Γιαννάκης και η αγαπημένη του κοινού Φαίη Σκορδά, οι οποίοι ηγήθηκαν μιας καμπάνιας που άγγιξε 4,6 εκατομμύρια καταναλωτές και εντυπωσίασε με την αποτελεσματικότητά της: ξεπέρασε τον Ευρωπαϊκό Μ.Ο. Nielsen DAR, σημείωσε best-in-class Ad Recall και best-in-class lift Favorability (YouTube), ξεπέρασε σε performance τον μέσο όρο του ενεργειακού κλάδου EMEA σε Ad Recall και Brand Awareness (Facebook), ενώ μείωσε το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%!

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Εμπορικός Διευθυντής της ΖeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Το influencer marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας μας, η οποία συμβαδίζει απόλυτα με την ψηφιακή εποχή. Η διπλή διάκρισή μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς επιβραβεύει τις ορθές και στρατηγικές πρακτικές μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα Marketing της ZeniΘ, καθώς και την Ogilvy για την υπέροχη συνεργασία, που είχε σαν αποτέλεσμα τα βραβεία αυτά».

H #KoryfaiaOmada της ΖeniΘ μετρά πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εγχώρια αγορά ενέργειας, έχοντας χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, LinkedIn, Instagram και Twitter.

#ZeniΘ #KoryfaiaEnergeia #KoryfaiaOmada

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!