Γ.Δ.
1595.87 -0,74%
ACAG
-2,64%
5.91
AEM
+0,13%
4.525
AKTR
-1,33%
5.18
BOCHGR
+0,38%
5.34
CENER
+0,22%
8.99
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,84%
8.27
EVR
-2,04%
1.68
NOVAL
-1,96%
2.5
OPTIMA
-1,67%
14.1
TITC
-1,00%
39.7
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.5
ΑΒΑΞ
-5,00%
2.185
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-0,53%
2.805
ΑΚΡΙΤ
+1,35%
0.75
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
-0,69%
1.934
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,86%
10.57
ΑΣΚΟ
-2,26%
3.03
ΑΣΤΑΚ
-0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-2,24%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.3
ΒΙΟ
-1,41%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,89%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-4,67%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,31%
18.1
ΔΑΑ
+1,74%
8.892
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,50%
12.89
ΔΟΜΙΚ
-0,55%
2.695
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,37%
0.344
ΕΒΡΟΦ
-2,69%
1.81
ΕΕΕ
+0,39%
41.12
ΕΚΤΕΡ
-1,71%
2.01
ΕΛΒΕ
+8,82%
5.55
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-1,92%
7.65
ΕΛΣΤΡ
-2,16%
2.27
ΕΛΤΟΝ
-0,90%
1.77
ΕΛΧΑ
-1,40%
2.12
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,46%
1.09
ΕΤΕ
-0,56%
8.874
ΕΥΑΠΣ
-1,47%
3.35
ΕΥΔΑΠ
+0,69%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-0,88%
2.481
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-2,06%
1.9
ΙΚΤΙΝ
-2,51%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-4,19%
1.6
ΙΝΛΙΦ
-2,85%
4.77
ΙΝΛΟΤ
+0,78%
1.03
ΙΝΤΕΚ
-1,51%
5.88
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-0,98%
3.03
ΚΑΡΕΛ
-1,23%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.95
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
-0,94%
1.27
ΚΟΥΕΣ
-0,33%
6.1
ΚΡΙ
-3,61%
16
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+2,32%
0.97
ΛΑΒΙ
-2,76%
0.775
ΛΑΜΔΑ
-0,77%
6.46
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-3,25%
3.27
ΜΑΘΙΟ
+5,85%
0.76
ΜΕΒΑ
+0,51%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-1,34%
2.21
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,07%
2.84
ΜΙΝ
-7,33%
0.468
ΜΟΗ
-2,77%
21.1
ΜΟΝΤΑ
+1,60%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.745
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,51%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-0,84%
2.37
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,97%
34.8
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
+8,65%
0.402
ΟΛΘ
-0,71%
28
ΟΛΠ
+1,86%
32.9
ΟΛΥΜΠ
-1,17%
2.53
ΟΠΑΠ
-1,52%
16.84
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,50%
0.796
ΟΤΕ
-0,27%
14.98
ΟΤΟΕΛ
+0,75%
10.7
ΠΑΙΡ
-2,83%
0.962
ΠΑΠ
+0,77%
2.62
ΠΕΙΡ
-1,99%
4.443
ΠΕΡΦ
-0,78%
5.1
ΠΕΤΡΟ
-2,27%
7.76
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.87
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.1
ΠΡΟΦ
-0,59%
5.05
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,00%
12.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-4,35%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,80%
20.16
ΤΖΚΑ
-2,11%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,55%
1.27
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,10%
4.055
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

H Covid δεν είναι ο λόγος που οι Έλληνες επιλέγουν να διασκεδάζουν σπίτι

Πως άλλαξε το τοπίο της ψυχαγωγίας και της εξόδου στην post Covid εποχή; Ποια προϊόντα χρειάζεται ο καταναλωτής και δεν έχουν ακόμα δημιουργηθεί; Ποιες αναπάντεχες συνέργειες μπορούν να προκύψουν; Τι εμπειρίες αποζητά πια ο καταναλωτής από τους χώρους αλλά και τα brands;

Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που απαντάει η έρευνα που υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, και τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.

Από τις σημαντικότερες αλλαγές που καταγράφονται στην έρευνα είναι ότι κατά την έξοδο οι Έλληνες έχουν γίνει πλέον περισσότερο «Ευρωπαίοι».

Η ώρα αιχμής από αργά το βράδυ έχει μετακινηθεί νωρίτερα και συγκεκριμένα μεταξύ 7 το απόγευμα με 10 το βράδυ φαινόμενο που παρατηρείται πιο έντονο στα προάστια.

Παράλληλα το «μετά το γραφείο» έχει αρχίσει να καθιερώνεται τις καθημερινές ενώ οι παρέες μπορεί να μικραίνουν σε αριθμό ατόμων όμως οι λογαριασμοί που κάνουν στα καταστήματα που επισκέπτονται είναι μεγαλύτεροι.

Σπίτι vs έξοδος

Ένα από πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της έρευνας αφορά την διασκέδαση στην εποχή του covid. Από ότι προκύπτει η διασκέδαση στο σπίτι «έχει πάρει κεφάλι» και η διανομή «κατ’ οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής.

Στην ερώτηση, πόσες φορές από τις 10 εσείς και οι φίλοι σας βγαίνετε έξω για να διασκεδάσετε και πόσες φορές μένετε μέσα, η διασκέδαση στο σπίτι βραχεία κεφαλή με 5,4 φορές έναντι 4,6 φορών του έξω.

Σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή σχεδόν τα 2/3 (66%) απάντησαν ότι βγαίνουν λιγότερο έξω ενώ θετικό είναι ότι στις εξόδους τους η πλειοψηφία (55%) συνεχίζει να καταναλώνει το ίδιο με την pre covid εποχή.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!