THEPOWERGAME
Μπαράζ επενδύσεων στο ψηφιακό κανάλι αγορών συνεχίζει να φέρνει η πανδημία και η στροφή των Ελλήνων στις online αγορών. Το γεγονός ότι πλέον το e-shopping αντιπροσωπεύει για 1 στους 3 πολίτες πάνω από το 20% των συνολικών αγορών, δεν διαφεύγει της προσοχής εγχώριων και διεθνών ομίλων, που μπαίνουν στη λογική του e-commerce.
Από τις αρχές του τρέχοντος μηνός σε ρυθμούς e-commerce έχει εισέλθει ο όμιλος ΕΛΤΑ, θέτοντας σε πιλοτική λειτουργία το δικό του marketplace, το «ecouriermarket.com», μέσω της ΕΛΤΑ Courier. Η online πλατφόρμα συγκεντρώνει σε ένα σημείο προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα στην πόρτα του καταναλωτή.
Ήδη, κατά την πρώτη εβδομάδα της δοκιμαστικής του λειτουργίας, το «ecouriermarket.com» έχει ενσωματώσει 90 καταστήματα. Σύμφωνα με τις υφιστάμενες εκτιμήσεις, μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου, οπότε και θα έχει ολοκληρωθεί η πιλοτική λειτουργία του marketplace, θα έχουν ενσωματωθεί σε αυτό τουλάχιστον άλλα 50 καταστήματα, με τον συνολικό αριθμό των κωδικών στο φτάνει το 1.000.000.
Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική, η ΕΛΤΑ Courier τιμολογεί στη βάση ετήσιας σταθερής συνδρομής, την οποία επαγγελματίες και επιχειρήσεις μπορούν να συνυπολογίσουν στα έξοδά τους, ώστε προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.
Υπηρεσίες ecouriermarket.gr
Οι επιχειρήσεις, που συνεργάζονται με το νέο marketplace των ΕΛΤΑ, δεν απαιτείται να έχουν το δικό τους e-shop εντός της πλατφόρμας. Ειδική, δωρεάν, υπηρεσία του ecouriermarket.gr. αναλαμβάνει να δημιουργήσει το e-shop για κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, χωρίς ετήσιο κόστος, δίνοντας τη δυνατότητα προβολής και προώθησης των προϊόντων των καταστημάτων.
«Στο ecouriermarket.com δίνεται, σε κάθε εμπορική επιχείρηση, η δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό της χώρο, όπου θα μπορέσει να εντάξει και να προβάλει τα προϊόντα της ακόμα και εάν δε διαθέτει δικό της e-shop», αναφέρει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της.
Στο μεταξύ, το ecouriermarket.gr προσφέρει άμεση ενημέρωση για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier. Άλλες παροχές της πλατφόρμας, που είναι ήδη διαθέσιμη για download τόσο στο Play Store όσο και στο Apple Store, είναι η δημιουργία online αποθήκης για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων, αλλά και η σύνδεση με social media και media corner.
Επίσης, το marketplace παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός επιπλέον καναλιού για τους εμπόρους, στο οποίο μπορούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους και να δημιουργούν επιπρόσθετες πωλήσεις. Παρέχει δε δυνατότητα συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου.
«Η ΕΛΤΑ Courier, ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις της αγοράς και οδηγώντας τις εξελίξεις, μπαίνει δυναμικά στο χώρο του e-commerce δημιουργώντας το δικό της marketplace, δίνοντας έτσι σε κάθε εμπορική επιχείρηση τη δυνατότητα να προβληθεί σε μια πλατφόρμα χωρίς σύνορα» τονίζει η ίδια η εταιρεία.