Γ.Δ.
1408.57 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.23
CENER
0,00%
8.7
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.2
NOVAL
0,00%
2.47
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
0,00%
33.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.43
ΑΒΕ
0,00%
0.47
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
3.29
ΑΛΦΑ
0,00%
1.431
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.79
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
5.86
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
0,00%
5.28
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.715
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.495
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.32
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.4
ΔΑΑ
0,00%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
0,00%
11.92
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.585
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.42
ΕΕΕ
0,00%
33.86
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.464
ΕΛΒΕ
0,00%
4.82
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.784
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.05
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.744
ΕΛΧΑ
0,00%
1.744
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.59
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.9915
ΕΧΑΕ
0,00%
4.325
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.305
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.695
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.35
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.996
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.74
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
0,00%
1.515
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.406
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.052
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.64
ΚΡΙ
0,00%
14.2
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
0,00%
0.75
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.29
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.25
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.77
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.81
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.225
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.54
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
0,00%
2.665
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
0,00%
0.908
ΞΥΛΚ
0,00%
0.266
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
28
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.37
ΟΠΑΠ
0,00%
15.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15.3
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.73
ΠΕΡΦ
0,00%
5.85
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
3.685
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.166
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.63
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
0,00%
0.56
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
0,00%
1.395
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
3.65
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Cosnova Beauty: Σε πορεία ανάπτυξης με πωλήσεις 467 εκατ. ευρώ το 2021

Πορεία ανάπτυξης που ξεπέρασε τα προ πανδημίας επίπεδα κατά 5%, σημείωσε η Cosnova Beauty το 2021.

Η γερμανική εταιρεία καλλυντικών που εμπορεύεται τις μάρκες CATRICE και essence, σημείωσε, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε, πωλήσεις που άγγιξαν τα 467 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 15% συγκριτικά με το 2020.

Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Cosnova Beauty:

Εξαιρετικά ισχυρά στοιχεία και εντυπωσιακοί ρυθμοί ανάπτυξης, αυτά είναι τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2021 για την cosnova Beauty. Η Γερμανική εταιρεία, που παράγει και εμπορεύεται διεθνώς τις δημοφιλείς μάρκες καλλυντικών essence και CATRICE, αύξησε τις καθαρές πωλήσεις της στα 467 εκατομμύρια ευρώ (όμιλος cosnova) και έτσι παρουσίασε ανάπτυξη 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το ποσοστό αυτό ξεπερνά ακόμη και τα αποτελέσματα πριν από την εμφάνιση της πανδημίας Covid-19 και αυξάνει τις παγκόσμιες καθαρές πωλήσεις κατά 5% σε σύγκριση με το 2019. Ενώ η συνολική αγορά εξακολουθεί να παραμένει σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με πριν την εμφάνιση της πανδημίας, η cosnova κατάφερε να πετύχει για ακόμη μία χρονιά αποτελέσματα ρεκόρ.

Μοχλός Ανάπτυξης το Ηλεκτρονικό και Διεθνές Εμπόριο

Η επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου και η εξαιρετική ανάπτυξη της εταιρείας στις σημαντικές διεθνείς αγορές έχουν καταστήσει την cosnova Beauty πρότυπο επιτυχίας στον κλάδο. Η αναλογία της cosnova στο συνολικό online μερίδιο ανέρχεται ήδη περίπου στο ένα δέκατο. Αυτό οφείλεται κυρίως στην τεράστια αύξηση των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου (άνω του 50% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και άνω του 130% σε σύγκριση με το 2019).

Ειδικότερα, στις ΗΠΑ και στην Κίνα, η στρατηγική επιλογή της Cosnova να εστιάσει περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και τις B2C δραστηριότητες με συνεργάτες ηλεκτρονικού εμπορίου αποδείχτηκε ιδιαίτερα επιτυχημένη. Οι ρυθμοί

ανάπτυξης ήταν 40% στις Ηνωμένες Πολιτείες και 22% στην Κίνα. Η cosnova έχει επιτύχει επίσης πολύ καλά αποτελέσματα στη Δυτική Ευρώπη (+25%), ενώ η μεγαλύτερη ανάπτυξη σημειώθηκε στη Μέση Ανατολή και στη Βόρεια Αμερική με +50%.

«Η cosnova παραμένει σταθερά σε τροχιά επιτυχίας παρά την τεταμένη κατάσταση που επικράτησε παγκοσμίως σε μια ακόμη δύσκολη χρονιά – κι αυτό μας κάνει ακόμη πιο ευχαριστημένους με αυτά τα αποτελέσματα», λέει ο Mathias Delor, Managing Director και COO της cosnova GmbH. «Η παγκόσμια συμφόρηση στην εφοδιαστική αλυσίδα αποτέλεσε και για μας ένα σημαντικό εμπόδιο και γνωρίζουμε ότι δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε τους πελάτες μας πλήρως ικανοποιημένους σε αυτό το επίπεδο. Ωστόσο, είμαστε περήφανοι που η διεθνοποίηση και η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας συνέβαλαν σε αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, όπως και η συνεπής εκπλήρωση της υπόσχεσής μας να προσφέρουμε την υψηλότερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή. Το 2022 θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη θέση μας στην αγορά ακόμη περισσότερο.»

Η Cosnova γιορτάζει τα 20στα της γενέθλια – μία επιτυχημένη διαδρομή δύο δεκαετιών

Αυτό που ξεκίνησε το 2002 με την οραματική ιδέα – μια μάρκα υψηλής ποιότητας που να είναι προσιτή σε όλους – από τους ιδρυτές Christina Oster-Daum και Javier González, εμπνέει σήμερα τους λάτρεις της ομορφιάς όλων των ηλικιών και από όλα τα μέρη του κόσμου. «Τα τελευταία 20 χρόνια ήταν ένα συναρπαστικό ταξίδι και είμαι περήφανη και ευγνώμων που η σπουδαία ομάδα μας συνεχίζει σε αυτόν τον δρόμο μαζί μου μέχρι σήμερα», αναφέρει η ιδρύτρια της cosnova και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Christina Oster-Daum. «Μαζί, έχουμε πετύχει τόσα πολλά και έχουμε εκπληρώσει με συνέπεια την αποστολή μας: “να κάνουμε όλους να νιώθουν πιο όμορφοι” με νέους και καινοτόμους τρόπους».

Μαζί με τη βασική δραστηριότητα της essence και της CATRICE, η cosnova θα συνεχίσει και αυτή τη χρονιά να εστιάζει στη σταθερή διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της: Καινοτόμες μάρκες όπως η L.O.V. ή LaManufacture βρίσκονται υπό την ομπρέλα της NextGen Beauty GmbH, μιας αδελφής εταιρείας της cosnova GmbH. Με την επωνυμία Zeena, η εταιρεία θέλει να εδραιώσει φέτος μια νέα μάρκα στις αναδυόμενες αγορές, η οποία πληροί τα πρότυπα ποιότητας της cosnova και παρέχει στους ντόπιους πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας καλλωπιστικά καλλυντικά – πέρα από τα τυποποιημένα κανάλια διανομής.

Φιλόδοξη πορεία αειφορίας

Η cosnova συνέχισε τη φιλόδοξη πορεία αειφορίας της κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους: Το 2021, σημειώθηκαν σημαντικά ορόσημα στη μείωση των πλαστικών και μικροπλαστικών σωματιδίων στο προϊοντικό χατροφυλάκιο της εταιρείας. Ήδη από το 2021 η χρήση μικροπλαστικών σωματιδίων έχει ήδη εξαλειφθεί από ένα μεγάλο μέρος των προϊόντων και μέχρι το 2023 ολόκληρη η γκάμα θα είναι απαλλαγμένη από μικροπλαστικά σωματίδια.

Επιπλέον, η εταιρεία εξοικονόμησε το 2021 περίπου 300 τόνους νέου πλαστικού συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Μέχρι το 2025, ανακυκλωμένα υλικά ή ανανεώσιμες πρώτες ύλες θα χρησιμοποιούνται τουλάχιστον στο 50% των συσκευασιών. Η cosnova συνεχίζει να βασίζεται στη συνεργασία της με ισχυρούς εταίρους: Ως νέο μέλος της πρωτοβουλίας «Science-Based Targets initiative (SBTi)» και σε συνεργασία με την ClimatePartner, η cosnova εργάζεται σε μια στρατηγική για το κλίμα που βασίζεται στην επιστήμη και ήδη από πέρυσι έχει παρουσιάσει τα πρώτα της προϊόντα που είναι ουδέτερα για το κλίμα.

Από τον Απρίλιο του 2021, η συνεργασία με τη WWF Γερμανίας αποτελεί σημαντικό ορόσημο της υπάρχουσας οικολογικής και κοινωνικής δέσμευσης της εταιρείας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!