Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Μετρό: Χρηματοδότηση 580 εκατ. από την ΕΤΕπ για τη νέα γραμμή

Την πίστωση ποσού 580 εκατομμυρίων ευρώ για τη νέα χρηματοδότηση της κατασκευής της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ενέκρινε και επίσημα η ΕΤΕπ, επισημαίνοντας ότι η κίνηση αυτή «συνιστά εμπράκτως όχι μόνον τη μεγαλύτερη στήριξη της ΕΤΕπ έναντι ενός νέου συγκοινωνιακού έργου στην χώρα αλλά και τη στήριξή της σε ένα και μόνο έργο στην Ελλάδα».

Ειδικότερα, η νέα χρηματοδότηση, υπό τη μορφή τριαντακονταετούς δανείου, θα στηρίξει την κατασκευή της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας και, συγκεκριμένα, το Τμήμα Α’ – Άλσος Βεΐκου – Γουδή, έργο το οποίο αποτελείται από δεκαπέντε (15) νέους υπόγειους σταθμούς. Συνιστά, δε, το δεύτερο τμήμα της χρηματοδότησης συνολικού ύψους 730 εκατομμυρίων ευρώ που έχει δοθεί από την ΕΤΕπ για το έργο.

Τη Δευτέρα, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, η Αττικό Μετρό Α.Ε., σε συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Υπουργείου Οικονομικών και τους αρμόδιους φορείς, ολοκλήρωσε όλες τις διαδικασίες που απαιτούνταν για τη σύναψη της Σύμβασης, η οποία υπεγράφη παρουσία των κ.κ. Christian Thomsen, Αντιπροέδρου της ΕΤΕπ, Ιωάννη Καλτσά, Επικεφαλής της Ομάδας Επενδύσεων της ΕΤΕπ για την Ελλάδα, και Νικολάου Κουρέτα, Διευθύνοντα Συμβούλου της Αττικό Μετρό Α.Ε.

Η τελευταία χρηματοδοτική στήριξη παρέχεται σε συνέχεια την πρώτης Δανειακής Σύμβασης που υπεγράφη το 2019, βάσει της οποίας η Αττικό Μετρό Α.Ε. απεδέχθη την υποστήριξη της ΕΤΕπ με το ποσό των 150 εκατομμυρίων ευρώ από τη συνολική εγκεκριμένη πίστωση. Το εν λόγω ποσό εκταμιεύθηκε στις 30.11.21.

Η νέα χρηματοδοτική στήριξη καταδεικνύει την απόλυτη ικανοποίηση και αμέριστη εμπιστοσύνη της ΕΤΕπ έναντι της τεχνογνωσίας της Αττικό Μετρό Α.Ε, καθώς και την έμπρακτη και συνεχή υποστήριξη της ΕΤΕπ προς την ελληνική οικονομία και τα έργα υποδομών, ιδιαίτερα, δε, στον τομέα των βιώσιμων μεταφορών.

«Η επένδυση στις βιώσιμες μεταφορές είναι κρίσιμης σημασία για τη βελτίωση της καθημερινότητας, τη στήριξη της οικονομικής ανάπτυξης και τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και της ατμοσφαιρικής μόλυνσης. Τα τελευταία 30 χρόνια, η ΕΤΕπ υπήρξε αρωγός των επενδύσεων με όραμα, όπως το όραμα που ενσάρκωσε η Αττικό Μετρό Α.Ε., η οποία κατάφερε να μειώσει τα κυκλοφοριακά προβλήματα βελτιώνοντας την ποιότητα των μετακινήσεων για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας. Σήμερα, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που συμμετέχω στην υπογραφή της επίσημης συμφωνίας στήριξης προς την Αττικό Μετρό Α.Ε., τη μεγαλύτερη στήριξη που έχει δοθεί μέχρι σήμερα στον τομέα των μεταφορών στην Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο αυτό τη στήριξή μας για τη Γραμμή 4», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ κ. Christian Kettel Thomsen.

«H υλοποίηση των έργων της Αττικό Μετρό Α.Ε. δε θα ήταν δυνατή χωρίς την ένταξή τους στα χρηματοδοτικά προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, της οποίας η συμβολή είναι καθοριστική από την έναρξη κατασκευής των έργων Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έως και σήμερα.

Κατά τη διάρκεια της πολυετούς λειτουργίας της, η Αττικό Μετρό Α.Ε. έχει αποδείξει τη δυνατότητά της να σχεδιάζει, μελετά, δημοπρατεί, επιβλέπει την κατασκευή και να θέτει σε λειτουργία σύνθετα έργα, όπως αυτά των Μετρό και Τραμ, με ασφάλεια, αξιοπιστία, ποιότητα και υψηλή αισθητική μέσω της ανάδειξης των σταθμών του μετρό σε μουσεία μικρού μεγέθους», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε., κ. Νικόλαος Κουρέτας, οποίος πριν από την υπογραφή της Σύμβασης, προέβη σε σύντομη παρουσίαση του έργου.

Η Αττικό Μετρό Α.Ε., σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον Υπουργό, κ. Κ. Καραμανλή και τον Υφυπουργό, κ. Γ. Καραγιάννη, συνεχίζει την υλοποίηση νέων επεκτάσεων του δικτύου Μετρό στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έχοντας ένα φιλόδοξο πρόγραμμα επεκτάσεων των δικτύων της, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας και εξασφαλίζοντας παράλληλα χιλιάδες θέσεις εργασίας, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλο και περισσότερους πολίτες, να απολαμβάνουν μια ασφαλή, άνετη, γρήγορη και αξιόπιστη μετακίνηση με τα κατ’ εξοχήν φιλικά προς το περιβάλλον μέσα μαζικής μεταφοράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!