THEPOWERGAME
Κατάφερε να πιάσει τον στόχο που είχε θέσει για το 2021 η εταιρεία Deliveroo, αφού κατά το δ’ τρίμηνο αυξήθηκε σημαντικά ο όγκος των παραγγελιών της.
Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της βρετανικής εταιρείας, η ακαθάριστη αξία των συναλλαγών για το προηγούμενο τρίμηνο ενισχύθηκαν κατά 36% σε ετήσια βάση και αυτό το ποσοστό ήταν καταλυτικό να πιάσει το 70% αύξησης παραγγελιών στο σύνολο της περυσινής.
Η Deliveroo μπορεί να είχε θέσει τον πήχη υψηλά, ωστόσο ο κλάδος της διανομής γευμάτων έχει γνωρίσει τεράστια άνθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ιδιαίτερα κατά τις περιόδους όπου τα εστιατόρια και τα μπαρ ήταν κλειστά στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων κατά της Covid-19, σημειώνει το πρακτορείο Reuters.
Η ίδια η Deliveroo, δήλωσε ότι η μηνιαία βάση των πελατών της συνέχισε να αυξάνεται παρά τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων και των lockdowns, με τους μηνιαίους πελάτες να ανέρχονται στο τελευταίο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς στους 8 εκατ., καταγράφοντας μια αύξηση περί του 37% σε ετήσια βάση, ενώ η αύξηση της πελατειακής βάσης σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα εκτοξεύθηκε κατά 123%.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε ότι οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 10% το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ η μέση τιμή της αξίας τους με όρους σταθερού νομίσματος, σταθεροποιήθηκε το γ΄ τρίμηνο στις 21,40 στερλίνες.
Κατόπιν των στοιχείων αυτών, η εταιρεία διατήρησε την καθοδήγησή της για το περιθώριο των καθαρών κερδών ως ποσοστό επί της ακαθάριστης αξίας των συναλλαγών μεταξύ 7,5% και 7,75%.