THEPOWERGAME
Σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς και αγρότες, η Lidl Ελλάς συγκεντρώνει τα εκλεκτά προϊόντα «Νώμα», για να προσφέρει στους καταναλωτές τα αρώματα, τις γεύσεις και τις αναμνήσεις από κάθε τόπο της χώρας μας, στον τόπο τους.
Η λέξη «νῶμα» σημαίνει από την αρχαιότητα νόημα και ανάμνηση. Το νόημα μάς δένει με την ποιότητα και η ανάμνηση με τον τόπο. Αυτή είναι και η υπόσχεση των ελληνικών & τοπικών προϊόντων «Νώμα» και της Lidl Ελλάς απέναντι στους καταναλωτές. Να μεταφέρουν την παράδοση, την αυθεντική γεύση και την άριστη ποιότητα από κάθε τόπο, στον τόπο σου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το λανσάρισμα της νέας σειράς γίνεται μέσα από μία ανατρεπτική και γεμάτη γεύσεις & αρώματα ταινία. Με συμπρωταγωνιστές τα προϊόντα «Νώμα» και έναν νεαρό άνδρα, ταξιδεύουμε στην ελληνική ύπαιθρο, μέσα από ένα ξεχωριστό, κινούμενο σπίτι. Χωρίς να κάνουμε βήμα γνωρίζουμε ξεχωριστούς τόπους, παρακολουθώντας τον πρωταγωνιστή να προμηθεύεται εκλεκτές πρώτες ύλες από τοπικούς παραγωγούς, να απολαμβάνει τη δημιουργική διαδικασία της μαγειρικής, αλλά και να γεύεται τα τοπικά προϊόντα «Νώμα».
Η ταινία «Νώμα» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, την παραγωγή του τηλεοπτικού spot υλοποίησε η Filmiki Productions με τη σκηνοθετική ομάδα των Danny & Loco, ενώ τη μουσική επένδυση επιμελήθηκε ο Νίκος Πορτοκάλογλου.