THEPOWERGAME
Με στόχο να διεκδικήσει μερίδιο κυρίως από την αγορά του μη οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων ρίχνεται στη μάχη μία νέα αλυσίδα με ισχυρές τοπικές και διεθνείς πλάτες. Πρόκειται για τα σούπερ μάρκετ Plaza, η οποία αναπτύσσεται από τη Retail & More A.E., θυγατρική της εισηγμένης στο XA AVE συμφερόντων της οικογένειας Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη. H θυγατρική η οποία συστήθηκε τον περασμένο Μάιο με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Βασίλη Στασινούλια, επί σειρά ετών κορυφαίο στέλεχος της Carrefour Μαρινόπουλος, διαθέτει εδώ και μερικούς μήνες συμφωνία για την αποκλειστική διανομή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας του γαλλικού κολοσσού.
Όπως αναφέρει στην εταιρική της σελίδα, στους άμεσους στόχους της Retail & More είναι η δημιουργία ενός νέου πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων με κοινή εταιρική ταυτότητα, κάτω από το όνομα Plaza και Plaza Express, στα οποία μεταξύ άλλων, θα διατίθενται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, θα παρέχονται προϊόντα υψηλής ποιότητας και κορυφαίες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Η Retail & More η οποία ξεκίνησε με μετοχικό κεφάλαιο 250 χιλ. ευρώ πραγματοποίησε τον προηγούμενο μήνα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά επιπλέον 250 χιλ. ευρώ φθάνοντας έτσι τις 500.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη κίνηση αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον των μετόχων να στηρίξουν το εγχείρημα εισόδου στο λιανικό εμπόριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr ήδη έχει αναπτυχθεί ένα άτυπο πρώτο δίκτυο το οποίο διαθέτει πέντε σούπερ μάρκετ μικρού μεγέθους με τα τρία από αυτά να βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη, ένα στην Ξάνθη και ένα στην Σαντορίνη. Στο δίκτυο αναμένεται να προστεθούν σύντομα και άλλα μεμονωμένα καταστήματα καθώς και μικρές αλυσίδες που θέλουν να τοποθετήσουν στα ράφια τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε μία εποχή όπου παρατηρείται ξανά στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα private label εξαιτίας της πίεσης του εισοδήματος τους.
Αν και η Carrefour αποχώρησε από το μετοχικό σχήμα που διέθετε με την Μαρινόπουλος το 2012 τόσο το σήμα της όσο και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της παρέμειναν στην ελληνική αγορά για περίπου μία ακόμη πενταετία ως τις αρχές του 2017 όταν και το δίκτυο πέρασε στα χέρια της Σκλαβενίτης. Τα πρώτα προϊόντα private label της Carrefour έχουν βρει ήδη θέση στα ράφια των συνεργαζόμενων σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και αναμένεται το επόμενο διάστημα να αυξηθεί περαιτέρω η παρουσία τους. Μέχρι στιγμής η Retail & More διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της πάνω από 200 κωδικούς τόσο σε τρόφιμα και ποτά όσο και σε απορρυπαντικά, είδη οικιακής χρήσης και προσωπικής περιποίησης.