THEPOWERGAME
Την πώληση του οικοπέδου της στα Γλυκά Νερά προωθεί η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων P&G. Η αξία του οικοπέδου ανήλθε κατά την 30.06.2019, την 30.06.2020 καθώς και την 30.06.2021 σε ποσό 1.420.000 ευρώ.
Η εταιρεία, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, εμφάνισε πέρυσι καθαρές πωλήσεις 254,7 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 6,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Tο 2021 μάλιστα εν μέσω ακόμα της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, παρέμειναν στο επίκεντρο της προσοχής των καταναλωτών και ήταν σημαντικό το γεγονός ότι η εταιρεία κατάφερε να εξυπηρετήσει αυτές τις καθημερινές ανάγκες εστιάζοντας στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής.
Ωστόσο τα κέρδη της μειώθηκαν στα 2.907.375 ευρώ από 9.079.763 ευρώ.
Παρ’ όλα αυτά, ύψος του προτεινόμενου μερίσματος ανέρχεται στα 3.582.637 ευρώ ή αλλιώς 48,47 ευρώ ανά εταιρικό μερίδιο. Ποσό 1.091.212,59 ευρώ προέρχεται από κέρδη προηγουμένων χρήσεων, ενώ ποσό 2.491.424,41 ευρώ από τα κέρδη της παρούσας χρήσης.
Επιπλέον προτείνεται η διανομή τμήματος του σχηματισθέντος τακτικού αποθεματικού ύψους 2.417.363 ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στο τμήμα του πέραν του υποχρεωτικού, ήτοι του 1/3 του εταιρικού κεφαλαίου.
Τα έξοδα Διοικητικής Λειτουργίας μειώθηκαν σε 8,8 εκατ. ευρώ στη χρήση που έληξε στις 30/6/2021 έναντι 9,9 εκατ. ευρώ, λόγω της συνεχούς προσήλωσής στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες.
Η εταιρεία προσάρμοσε την επικοινωνία των προϊόντων της στις νέες συνθήκες
Το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση διαμορφώθηκε στα 50,9 εκατ. ευρώ έναντι 45,5 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, η εταιρεία προσάρμοσε την επικοινωνία των προϊόντων της στις νέες συνθήκες έτσι ώστε να είναι πραγματικά χρήσιμοι για τους καταναλωτές της, αναδεικνύοντας τα οφέλη της καινοτομίας, στην υγιεινή, στη φροντίδα του σπιτιού, ενώ ενδυνάμωσε την προσπάθεια της να καλύψει ανάγκες της τοπικής κοινωνίας μέσα από τα προϊόντα και προγράμματα με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στο περιβάλλον (Δημιουργία Πάρκων τσέπης για πιο βιώσιμες πόλεις, Pampers Preemies στα μαιευτήρια για τα πρόωρα μωρά, Ariel Ithaca για στήριξη των άστεγων συνανθρώπων).