Γ.Δ.
1418.23 +0,80%
ACAG
+1,90%
5.91
CENER
+0,61%
9.86
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,24%
8.48
NOVAL
-0,48%
2.707
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,52%
28.8
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,57%
1.414
ΑΒΕ
+1,81%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+9,59%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,79%
1.6035
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,87%
11.47
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+5,42%
2.53
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,14%
5.91
ΒΙΟΚΑ
-1,61%
2.44
ΒΙΟΣΚ
-0,78%
1.28
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
16.58
ΔΑΑ
+0,65%
7.766
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,72%
11.26
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,76%
31.74
ΕΚΤΕΡ
+1,67%
4.27
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,57%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,41%
2.525
ΕΛΠΕ
+0,38%
7.87
ΕΛΣΤΡ
+3,79%
2.19
ΕΛΤΟΝ
-0,35%
1.69
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
+0,17%
12.02
ΕΣΥΜΒ
+1,19%
1.275
ΕΤΕ
+1,43%
7.808
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,37%
5.43
ΕΥΡΩΒ
-0,58%
2.058
ΕΧΑΕ
-0,83%
4.805
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-2,50%
0.351
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,58%
1.192
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-3,70%
1.17
ΙΝΤΚΑ
+2,32%
3.305
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
+1,26%
0.482
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,76%
5.22
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
+2,23%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,70%
0.868
ΛΑΜΔΑ
+0,74%
6.79
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-2,59%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,83%
3.65
ΜΙΝ
-4,55%
0.63
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,09%
23.04
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+0,55%
2.72
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,12%
27.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,97%
36.16
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,46%
20.8
ΟΛΠ
+1,19%
25.6
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+1,02%
14.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,33%
0.89
ΟΤΕ
+1,47%
13.76
ΟΤΟΕΛ
-1,05%
11.28
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+1,59%
3.574
ΠΕΤΡΟ
+3,67%
8.48
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,09%
4.63
ΡΕΒΟΙΛ
+4,00%
2.08
ΣΑΡ
-0,89%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,18%
0.343
ΣΙΔΜΑ
-1,61%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,56%
19.62
ΤΖΚΑ
+3,60%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
-2,63%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,87%
1.626
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

H P&G ψάχνει αγοραστή για το οικόπεδό της στα Γλυκά Νερά

Την πώληση του οικοπέδου της στα Γλυκά Νερά προωθεί η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων P&G. Η αξία του οικοπέδου ανήλθε κατά την 30.06.2019, την 30.06.2020 καθώς και την 30.06.2021 σε ποσό 1.420.000 ευρώ.

Η εταιρεία, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, εμφάνισε πέρυσι καθαρές πωλήσεις 254,7 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 6,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Tο 2021 μάλιστα εν μέσω ακόμα της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, παρέμειναν στο επίκεντρο της προσοχής των καταναλωτών και ήταν σημαντικό το γεγονός ότι η εταιρεία κατάφερε να εξυπηρετήσει αυτές τις καθημερινές ανάγκες εστιάζοντας στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής.

Ωστόσο τα κέρδη της μειώθηκαν στα 2.907.375 ευρώ από 9.079.763 ευρώ.

Παρ’ όλα αυτά, ύψος του προτεινόμενου μερίσματος ανέρχεται στα 3.582.637 ευρώ ή αλλιώς 48,47 ευρώ ανά εταιρικό μερίδιο. Ποσό 1.091.212,59 ευρώ προέρχεται από κέρδη προηγουμένων χρήσεων, ενώ ποσό 2.491.424,41 ευρώ από τα κέρδη της παρούσας χρήσης.

Επιπλέον προτείνεται η διανομή τμήματος του σχηματισθέντος τακτικού αποθεματικού ύψους 2.417.363 ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στο τμήμα του πέραν του υποχρεωτικού, ήτοι του 1/3 του εταιρικού κεφαλαίου.

Τα έξοδα Διοικητικής Λειτουργίας μειώθηκαν σε 8,8 εκατ. ευρώ στη χρήση που έληξε στις 30/6/2021 έναντι 9,9 εκατ. ευρώ, λόγω της συνεχούς προσήλωσής στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες.

Η εταιρεία προσάρμοσε την επικοινωνία των προϊόντων της στις νέες συνθήκες

Το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση διαμορφώθηκε στα 50,9 εκατ. ευρώ έναντι 45,5 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, η εταιρεία προσάρμοσε την επικοινωνία των προϊόντων της στις νέες συνθήκες έτσι ώστε να είναι πραγματικά χρήσιμοι για τους καταναλωτές της, αναδεικνύοντας τα οφέλη της καινοτομίας, στην υγιεινή, στη φροντίδα του σπιτιού, ενώ ενδυνάμωσε την προσπάθεια της να καλύψει ανάγκες της τοπικής κοινωνίας μέσα από τα προϊόντα και προγράμματα με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στο περιβάλλον (Δημιουργία Πάρκων τσέπης για πιο βιώσιμες πόλεις, Pampers Preemies στα μαιευτήρια για τα πρόωρα μωρά, Ariel Ithaca για στήριξη των άστεγων συνανθρώπων).

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!