Γ.Δ.
1602.15 -0,35%
ACAG
-1,32%
5.99
AEM
+1,13%
4.57
AKTR
-0,38%
5.23
BOCHGR
-0,38%
5.3
CENER
-0,22%
8.95
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.35
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
-1,57%
2.51
OPTIMA
-0,84%
14.22
TITC
-0,37%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-5,22%
2.18
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+1,72%
1.981
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.73
ΑΣΚΟ
-0,97%
3.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,96%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-1,76%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
18.2
ΔΑΑ
+1,95%
8.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,72%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,34%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-3,49%
1.795
ΕΕΕ
+0,78%
41.28
ΕΚΤΕΡ
-3,08%
1.982
ΕΛΒΕ
+9,80%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,46%
1.1
ΕΤΕ
+1,05%
9.018
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+1,38%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.496
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-1,55%
1.91
ΙΚΤΙΝ
-5,01%
0.341
ΙΛΥΔΑ
-2,99%
1.62
ΙΝΛΙΦ
-3,67%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+1,17%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,96%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,62%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
-0,51%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.13
ΚΡΙ
-3,01%
16.1
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.964
ΛΑΒΙ
-2,89%
0.774
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.48
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
3.28
ΜΑΘΙΟ
+2,79%
0.738
ΜΕΒΑ
+1,28%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-2,23%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.845
ΜΙΝ
-4,95%
0.48
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-2,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,69%
34.9
ΝΑΚΑΣ
+0,65%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-2,13%
27.6
ΟΛΠ
+2,17%
33
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,75%
0.786
ΟΤΕ
-0,13%
15
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.68
ΠΑΙΡ
-3,23%
0.958
ΠΑΠ
-3,46%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.52
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.16
ΠΕΤΡΟ
-3,53%
7.66
ΠΛΑΘ
+0,65%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,63%
12.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,03%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-2,28%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,46%
1.385
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,10%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

H P&G ψάχνει αγοραστή για το οικόπεδό της στα Γλυκά Νερά

Την πώληση του οικοπέδου της στα Γλυκά Νερά προωθεί η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων P&G. Η αξία του οικοπέδου ανήλθε κατά την 30.06.2019, την 30.06.2020 καθώς και την 30.06.2021 σε ποσό 1.420.000 ευρώ.

Η εταιρεία, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καταναλωτικών προϊόντων στη χώρα, εμφάνισε πέρυσι καθαρές πωλήσεις 254,7 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 6,6% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Tο 2021 μάλιστα εν μέσω ακόμα της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται, παρέμειναν στο επίκεντρο της προσοχής των καταναλωτών και ήταν σημαντικό το γεγονός ότι η εταιρεία κατάφερε να εξυπηρετήσει αυτές τις καθημερινές ανάγκες εστιάζοντας στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής.

Ωστόσο τα κέρδη της μειώθηκαν στα 2.907.375 ευρώ από 9.079.763 ευρώ.

Παρ’ όλα αυτά, ύψος του προτεινόμενου μερίσματος ανέρχεται στα 3.582.637 ευρώ ή αλλιώς 48,47 ευρώ ανά εταιρικό μερίδιο. Ποσό 1.091.212,59 ευρώ προέρχεται από κέρδη προηγουμένων χρήσεων, ενώ ποσό 2.491.424,41 ευρώ από τα κέρδη της παρούσας χρήσης.

Επιπλέον προτείνεται η διανομή τμήματος του σχηματισθέντος τακτικού αποθεματικού ύψους 2.417.363 ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στο τμήμα του πέραν του υποχρεωτικού, ήτοι του 1/3 του εταιρικού κεφαλαίου.

Τα έξοδα Διοικητικής Λειτουργίας μειώθηκαν σε 8,8 εκατ. ευρώ στη χρήση που έληξε στις 30/6/2021 έναντι 9,9 εκατ. ευρώ, λόγω της συνεχούς προσήλωσής στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες.

Η εταιρεία προσάρμοσε την επικοινωνία των προϊόντων της στις νέες συνθήκες

Το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση διαμορφώθηκε στα 50,9 εκατ. ευρώ έναντι 45,5 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, η εταιρεία προσάρμοσε την επικοινωνία των προϊόντων της στις νέες συνθήκες έτσι ώστε να είναι πραγματικά χρήσιμοι για τους καταναλωτές της, αναδεικνύοντας τα οφέλη της καινοτομίας, στην υγιεινή, στη φροντίδα του σπιτιού, ενώ ενδυνάμωσε την προσπάθεια της να καλύψει ανάγκες της τοπικής κοινωνίας μέσα από τα προϊόντα και προγράμματα με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στο περιβάλλον (Δημιουργία Πάρκων τσέπης για πιο βιώσιμες πόλεις, Pampers Preemies στα μαιευτήρια για τα πρόωρα μωρά, Ariel Ithaca για στήριξη των άστεγων συνανθρώπων).

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!