THEPOWERGAME
Μπορεί το όνομα SWOT Hospitality να μην ακούγεται ιδιαίτερα στο ευρύτερο κοινό όμως «κρύβεται» πίσω από την διαχείριση 25 ξενοδοχείων σε όλη την Ελλάδα. Ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και δραστηριοποιείται στον τομέα του Hotel Management με έδρα την Αθήνα με εξειδίκευση στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες. Στην χώρα μας συνεργάζεται με διεθνή εμπορικά brands όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World. Κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εταιρείας ο πρόεδρος κι εκ των βασικών μετόχων της SWOT κ. Στέλιος Κουτσιβίτης ανέφερε ότι ήδη διαχειρίζεται περισσότερα από 1.000 δωμάτια ενώ ο κύκλος εργασιών των ξενοδοχείων που έχει υπό διαχείριση ξεπερνάει τα 50 εκατ. ευρώ.
Τα νέα ξενοδοχεία
Για το 2022, όπου η διοίκηση θεωρεί ότι θα είναι μία ιδιαίτερα θετική χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, έχουν δρομολογηθεί τα εγκαίνια 5 ξενοδοχείων έως τα μέσα καλοκαιριού. Η αρχή θα γίνει τον Μάρτιο με το Moxy Athens City (Marriott International) στην Ομόνοια. Το ξενοδοχείο το οποίο βρίσκεται στην συμβολή της πλατείας με την Σταδίου είναι ιδιοκτησία των Dimand και Prodea, εταιρειών που αποτελούν συνεργάτες της SWOT Hospitality και σε άλλες μονάδες όπως το Moxy της Πάτρας.
Το πρώτο Hyatt σε ελληνικό νησί θα έχει την υπογραφή της SWOT Hospitality. Ανάμεσα στα επτά νέα ξενοδοχεία που ανακοίνωσε ο διεθνής ξενοδοχειακός κολοσσός για το 2022 είναι και το Magma Resort Santorini το οποίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο τον Μάιο. Θα βρίσκεται στην περιοχή Βουρβούλος, σχετικά κοντά στο Ημεροβίγλι, και θα διαθέτει 59 δωμάτια και σουίτες και φυσικά όλες τις ανέσεις που επιτρέπουν σε ένα ξενοδοχείο να φέρει την υπογραφή Hyatt. Το ξενοδοχείο ανήκει στην οικογένεια Παπακαλιάτη.
Για τον Ιούλιο έχει δρομολογηθεί η έναρξη λειτουργίας δύο ακόμη ξενοδοχείων. Πρόκειται για το Monasty by Autograph Collection της Marriott International. Η συγκεκριμένη μονάδα θα είναι το πρώτο international branded ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ιδιοκτησία της Μηχανικής Περιβάλλοντος. Την ίδια περίοδο θα ανοίξει το Υi Mykonos της ORA Hospitality ιδιοκτησία του Ομίλου Sawiris. Τέλος ο όμιλος θα διαχειριστεί και το Lindian Village Rhodes, ένα νέο ξενοδοχείο ιδιοκτησίας του επενδυτικού κεφαλαίου Zetland Capital.
H στρατηγική ανάπτυξης
Κατά τη χθεσινή παρουσίαση της εταιρείας ο πρόεδρος κι εκ των βασικών μετόχων της SWOT κ. Στέλιος Κουτσιβίτης αναφέρθηκε στους πέντε πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας με τη δημιουργία μιας πλατφόρμας management ξενοδοχείων με διεθνή brands, τη συνεργασία με θεσμικούς, διεθνείς και τοπικούς επενδυτές, real estate developers και private equity funds που επενδύουν στον τουρισμό, τη συμμετοχή σε επενδύσεις σε συνεργασία με θεσμικούς επενδυτές, τη μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων αλλά και την επέκταση εκτός Ελλάδος, εστιάζοντας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.