THEPOWERGAME
Νέα επένδυση δρομολογεί η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών Γρηγόρης Σαράντης. Επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας που αναφέρεται στην επέκταση δυναμικότητας υφιστάμενης μονάδας παραγωγής καλλυντικών που βρίσκεται στα Οινόφυτα, συνολικού κόστους 9.778.126 ευρώ εντάχθηκε στον Αναπτυξιακό Νόμο.
Την ίδια στιγμή, ο όμιλος επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Πριν από λίγες ημέρες, ο όμιλος Σαράντη ανακοίνωσε ότι έχει έλθει σε συμφωνία με την εταιρεία UNILEVER ASIA για την αντιπροσώπευση και διανομή των προϊόντων βρεφικής φροντίδας Fissan στην Ελλάδα. Η αντιπροσώπευση θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2022 και περιλαμβάνει την διανομή σε όλα τα κανάλια διανομής του brand στην ελληνική αγορά.
Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από τη διανομή του Fissan ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανάληψη της διανομής ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να προβεί σε κάποια δαπάνη.
Κατά το εννεάμηνο του 2021, ο Όμιλος Σαράντη παρουσίασε θετικές επιδόσεις
Κατά το εννεάμηνο του 2021, ο Όμιλος Σαράντη παρουσίασε θετικές επιδόσεις, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιουργούν οι πληθωριστικές πιέσεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 299,09 εκατ. ευρώ από 286,47 εκατ. ευρώ που είχαν διαμορφωθεί κατά το εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 4,41%, παρά την υψηλή συγκρίσιμη βάση του περασμένου έτους. Οι πωλήσεις συνεχίζουν να υποστηρίζονται από όλες τις προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου που σχετίζονται με την Οικιακή Φροντίδα και την Προσωπική Φροντίδα και Υγιεινή, όπως είναι η περιποίηση δέρματος, ο καθαρισμός σώματος & χεριών, η αντηλιακή περιποίηση, τα αρώματα και τα αποσμητικά.
Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 105,77 εκατ. ευρώ από 103,32 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 2,38% επηρεασμένες θετικά από το κανάλι της ευρείας διανομής. Οι Ξένες Χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 5,55% και διαμορφώθηκαν σε 193,32 εκατ. ευρώ από 183,15 εκατ. ευρώ. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 8,08%.
Κατά το εννεάμηνο, η κερδοφορία του Ομίλου επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις, όπως αναμενόταν κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, κυρίως λόγω των υψηλότερων τιμών των εμπορευμάτων και του μεταφορικού κόστους που αντιστάθμισαν εν μέρει την αύξηση των πωλήσεων του Ομίλου.