Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Toyota: Επενδύει 35 δισ. δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων

Επενδύσεις που θα φτάσουν τα 4 τρισ. γιεν (35 δισ. δολάρια) για την κατασκευή 30 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) έως το 2030, ανακοίνωσε η Toyota. Η κίνηση αυτή γίνεται στην προσπάθεια της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο από άποψης πωλήσεων να αξιοποιήσει την αναπτυσσόμενη αγορά των οχημάτων με μηδενικούς ρύπους.

Η επένδυση αυτή που ανακοινώθηκε την Τρίτη και αποτελεί μέρος μια συνολικής επένδυσης ύψους 8 τρισ. γιεν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, όπως σημείωσε η εταιρεία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ακίο Τογιόντα, στόχος είναι έως το 2030 οι ετήσιες πωλήσεις των BEV να φθάσουν στα 3,5 εκατ., αριθμός που ισοδυναμεί με περίπου το ένα τρίτο των σημερινών πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Η τελευταία δέσμευση για τα BEV ξεπερνά αυτή των 15 μοντέλων, μοντέλα τα οποία η Toyota έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σχεδίαζε να είναι διαθέσιμα έως το 2025.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά βρίσκεται πίσω σε σχέση με τα πλήρως ηλεκτροκίνητα (EV), δήλωσε επίσης ότι σχεδιάζει να επενδύσει 2 τρισ. γιεν στην παραγωγή μπαταριών έως το 2030, από 1,5 τρισ. γιεν που είχε ανακοινώσει νωρίτερα.

Τα EV εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό μέρος των πωλήσεών της, εντούτοις η αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με τις νέες ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 41% το 2020, ακόμη και όταν η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων συρρικνώθηκε κατά ένα έκτο εκείνο το έτος.

Τον Νοέμβριο, η Toyota αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια δέσμευση που υπέγραψαν έξι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ άλλων η General Motors και η Ford για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040. Για την απόφασή της αυτή υποστήριξε ότι δεν είναι όλες οι αγορές έτοιμες για να μεταβούν στα πράσινα οχήματα μέχρι τότε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!