Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Toyota: Επενδύει 35 δισ. δολάρια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων

Επενδύσεις που θα φτάσουν τα 4 τρισ. γιεν (35 δισ. δολάρια) για την κατασκευή 30 ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) έως το 2030, ανακοίνωσε η Toyota. Η κίνηση αυτή γίνεται στην προσπάθεια της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο από άποψης πωλήσεων να αξιοποιήσει την αναπτυσσόμενη αγορά των οχημάτων με μηδενικούς ρύπους.

Η επένδυση αυτή που ανακοινώθηκε την Τρίτη και αποτελεί μέρος μια συνολικής επένδυσης ύψους 8 τρισ. γιεν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών και των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, όπως σημείωσε η εταιρεία.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ακίο Τογιόντα, στόχος είναι έως το 2030 οι ετήσιες πωλήσεις των BEV να φθάσουν στα 3,5 εκατ., αριθμός που ισοδυναμεί με περίπου το ένα τρίτο των σημερινών πωλήσεών της σε παγκόσμιο επίπεδο. Η τελευταία δέσμευση για τα BEV ξεπερνά αυτή των 15 μοντέλων, μοντέλα τα οποία η Toyota έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι σχεδίαζε να είναι διαθέσιμα έως το 2025.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά βρίσκεται πίσω σε σχέση με τα πλήρως ηλεκτροκίνητα (EV), δήλωσε επίσης ότι σχεδιάζει να επενδύσει 2 τρισ. γιεν στην παραγωγή μπαταριών έως το 2030, από 1,5 τρισ. γιεν που είχε ανακοινώσει νωρίτερα.

Τα EV εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό μέρος των πωλήσεών της, εντούτοις η αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, με τις νέες ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 41% το 2020, ακόμη και όταν η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων συρρικνώθηκε κατά ένα έκτο εκείνο το έτος.

Τον Νοέμβριο, η Toyota αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια δέσμευση που υπέγραψαν έξι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, μεταξύ άλλων η General Motors και η Ford για σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων έως το 2040. Για την απόφασή της αυτή υποστήριξε ότι δεν είναι όλες οι αγορές έτοιμες για να μεταβούν στα πράσινα οχήματα μέχρι τότε.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!