THEPOWERGAME
Μεγάλη αύξηση εσόδων και κερδών έφερε η πανδημία στην Teleperformance. Καθώς η αγορά ξεκίνησε να λειτουργεί από απόσταση, τα call center της Teleperformance πήραν «φωτιά» και η εταιρεία που συνιστά έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας, αναμένεται φέτος να κλείσει με έσοδα που πλησιάζουν τα 350 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία που απασχολεί περισσότερους από 10.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα, αναμένεται να κλείσει μέσα στο 2021 με έσοδα 348 εκατ. ευρώ, έναντι 330 εκατ. ευρώ το 2020 και 272 εκατ. ευρώ το 2019. Η εταιρεία πρόσθεσε επιπλέον έσοδα ύψους 76 εκατ. ευρώ στη διάρκεια της κρίσης ενώ για το 2022 βάζει πλώρη για έσοδα 390 εκατ. ευρώ ή κατά 43% υψηλότερα από εκείνα του 2019.
Αντίστοιχη πορεία κατέγραψαν και τα κέρδη. Για το 2020 ανακοίνωσε καθαρά κέρδη μετά από φόρους ύψους 57,3 εκατ. ευρώ έναντι 35,9 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Η μεγαλύτερη αύξηση κερδών φαίνεται ότι ήταν οργανική, ενώ ένα μέρος της προήλθε λόγω των αυξημένων εσόδων από μερίσματα θυγατρικών εταιρειών. Η εταιρεία το 2020 εισέπραξε από μερίσματα 7,3 εκατ. ευρώ έναντι 0,43 εκατ. ευρώ το 2019. Επίσης μέσα στη χρήση του 2020 διένειμε μέρισμα 17 εκατ. ευρώ και εκχώρησε δάνειο στην μητρική εταιρεία Teleperformance SE ύψους 20 εκατ. ευρώ.
Οι θυγατρικές της Teleperformance
Θυγατρικές εταιρείες της ελληνικής Teleperformance είναι άλλες σημαντικές εταιρείες του ομίλου Teleperformance, σε Αίγυπτο, Ρουμανία και Λίβανο. Στις θυγατρικές εταιρείες. η ελληνική Teleperfomance ασκεί μόνον τον διοικητικό έλεγχο και δεν ενοποιεί τα αποτελέσματα τους. Τα αποτελέσματά τα δικά της, όσο και των θυγατρικών της επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενοποιούνται στον ισολογισμό της μητρικής εταιρείας που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο των Παρισίων.
Αναφορικά με το προσωπικό, η εταιρεία αναφέρει ότι στις 31.12.2020 απασχολούσε 10.652 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 6.118 ήταν μισθοδοτούμενοι από την ίδια ενώ οι υπόλοιποι 4.534 ήταν μισθοδοτούμενοι από τρίτες επιχειρήσεις. Στο τέλος του 2019 η εταιρεία απασχολούσε 8.233 εργαζόμενους εκ των οποίων 4.425 ήταν μισθοδοτούμενοι από την ίδια και οι υπόλοιποι 3.863 ήταν μισθοδοτούμενοι από τρίτους. Αξίζει να αναφερθεί ότι η μισθοδοσία για το 2020 ανήλθε σε 208 εκατ. ευρώ σε σύνολο εξόδων ύψους 274 εκατ. ευρώ αφού πρόκειται να αμφίβολα για μια δραστηριότητα εντάσεως εργασίας.
Τα βραβεία της Teleperfomance
Η Teleperfomance απένειμε πρόσφατα και τα βραβεία για τα Call Centers της χώρας, στο πλαίσιο του θεσμού CRM Grand Prix Awards που διοργανώνει από το 1998. Στόχος των βραβείων είναι η ανάδειξη και η βράβευση των καλών πρακτικών (best practices) όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών. Στη φετινή βράβευση που αφορά στις αξιολογήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2020, έλαβαν μέρος 39 εταιρείες, από επτά διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.250 εκπροσώπους τηλεφωνικού κέντρου.
Κορυφαία call center αναδείχθηκαν σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με το μέγεθος του call center. Στην κατηγορία των μεγάλων call center διακρίθηκαν οι εταιρείες:
- Nova (Gold Award)
- Kaigen Gaming (Silver Award)
- DHL Express Hellas (Bronze Award)
Στην κατηγορία των μικρών call centers διακρίθηκαν οι εταιρείες:
- Samsung Electronics Hellas (Gold Award)
- Nespresso Hellas (Silver Award) και
- Carglass (Bronze Award).
Επίσης διάκριση στον τρόπο απόκρισης στα emails (email response) έλαβε η Eurobank.