THEPOWERGAME
Την ενίσχυση της παρουσίας της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα επιδιώξει το επόμενο διάστημα η αλυσίδα καφέ Coffeebrands. Όπως ανέφερε στο powergame o κ. Νίκος Πολυχρονόπουλος, υπεύθυνος ανάπτυξης δικτύου της αλυσίδας, στις δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης καθώς η διείσδυση της Coffeebrands είναι χαμηλή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα στην Αθήνα σήμερα λειτουργούν δέκα σημεία ενώ στην Θεσσαλονίκη εννέα.
Η Coffeebrands η οποία ξεκίνησε από την οικογένεια Ζέρβα στην Πάτρα το 2009 αναπτύχθηκε στον νομό Αχαΐας έως και το 2014. Από την άνοιξη του 2015 η αλυσίδα άρχισε η επέκταση και στην υπόλοιπη Ελλάδα όπου σήμερα διαθέτει 68 καταστήματα. Η ανάπτυξη γίνεται κυρίως μέσω του συστήματος franchise με το κόστος να ξεκινάει από 35.000 και να φθάνει έως 200.000 ευρώ ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του καταστήματος. Σύμφωνα με την εταιρεία η απόσβεση της αρχικής επένδυσης μπορεί να επιτευχθεί εντός διετίας.
Πέρα από τον ελλαδικό χώρο η Coffeebrands έχει ισχυρή παρουσία στην Κύπρο όπου διαθέτει 19 καταστήματα ενώ τα τρία τελευταία χρόνια έχει ξεκινήσει η ανάπτυξη της σε Σαουδική Αραβία και Γερμανία με τον συνολικό αριθμό καταστημάτων να φθάνει τα 95. Πέρα από τις αγορές όπου είναι τοποθετημένη η αλυσίδα ενδιαφέρον υπάρχει και για την αγορά της Βρετανίας και αυτή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Αύξηση πωλήσεων 30%
Σύμφωνα με τον κ. Πολυχρονόπουλο το 2022 αναμένεται να είναι μία δυναμική χρονιά καθώς εκτιμάται ότι θα ξεπεραστούν τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο κλάδος από τον covid από την άνοιξη του 2020. Σε ότι αφορά την τρέχουσα χρήση που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες η πορεία κρίνεται κρίνεται ικανοποιητική καθώς λειτούργησαν δέκα νέα σημεία ενώ ιδιαίτερα ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις του δικτύου που σύμφωνα με τον κ. Πολυχρονόπουλο άγγιξε το 30%.
Τέλος σε ότι αφορά στα προβλήματα που έχουν προκύψει τόσο στην έλλειψη πρώτης ύλης, στα μεταφορικά και το έκτακτο ενεργειακό κόστος η Coffeebrands έχει απορροφήσει ένα μέρος των αυξήσεων όμως αναγκάστηκε να προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε αυξήσεις στις τελικές τιμές της τάξης του 6%.