THEPOWERGAME
Τρία χρόνια συνεχούς ανάπτυξης στην ελληνική αγορά συμπληρώνει το COSMOTE Insurance, με την ψηφιακή πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών της COSMOTE να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Το COSMOTE Insurance βρίσκεται σταθερά σε ανοδική τροχιά και επεκτείνει δυναμικά το μερίδιό του, έχοντας εισέλθει μόλις πριν από τρία χρόνια στην αγορά των ψηφιακών πλατφορμών σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών. Το COSMOTE Insurance παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές λύσεις και εξατομικευμένες υπηρεσίες ασφάλισης οχήματος, κατοικίας, πρωτοβάθμιας υγείας και σκάφους από κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα.
Το χαμηλό κόστος, η ευκολία και οι ειδικές προσφορές είναι οι κυριότεροι λόγοι για την ηλεκτρονική αγορά ασφαλιστικών προϊόντων, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία “The Research Hive”, για λογαριασμό της COSMOTE. Απαντώντας σε αυτήν τη σύγχρονη ανάγκη των καταναλωτών, το COSMOTE Insurance δίνει σε όλους τη δυνατότητα να βρουν το πρόγραμμα ασφάλισης που τους ταιριάζει, συγκρίνοντας και επιλέγοντας ανάμεσα σε πολλά διαθέσιμα ασφαλιστικά προγράμματα. Με μερικά μόνο κλικ μπορούν να επιλέξουν τις παροχές που επιθυμούν, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης. Έτσι διαμορφώνουν οι ίδιοι το ασφαλιστήριό τους -όποια στιγμή θέλουν- και το λαμβάνουν άμεσα στο email τους, με εγγύηση χαμηλότερης τιμής. Ταυτόχρονα, πιστοποιημένοι σύμβουλοι ασφαλίσεων είναι δίπλα στον πελάτη όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, για να λύσουν κάθε απορία και να βοηθήσουν πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την αγορά του ασφαλιστηρίου
Σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών του COSMOTE Insurance, καθώς 9 στους 10 ασφαλισμένους μέσω της πλατφόρμας παραμένουν πιστοί στο COSMOTE Insurance. Ικανοποιημένοι σε ποσοστό 90% εμφανίζονται οι καταναλωτές και από την εξυπηρέτηση του COSMOTE Insurance, ενώ το 40% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να συστήσουν την πλατφόρμα και σε άλλους2. Ήδη, στα 3 χρόνια παρουσίας του στην ελληνική αγορά, περισσότεροι από 2,1 εκατ. μοναδικοί χρήστες έχουν επισκεφτεί το cosmoteinsurance.gr,
Σε συνεργασία με 16 κορυφαία ασφαλιστικά brands, όπως Interamerican, Anytime, ERGO, Ιnterlife, Εθνική Ασφαλιστική, Ατλαντική Ένωση, Hellas Direct, Eurolife FFH, Groupama, Ιντερσαλόνικα, Apeiron, Αllianz, ΕΛΠΑ και Mondial, το COSMOTE Insurance παρέχει ευκολία, ταχύτητα και διαφάνεια στον χρήστη. Και όλα αυτά με το κύρος και την αξιοπιστία της COSMOTE.
«Στην εποχή μας, όπου οι καταναλωτές είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το Internet και τα ψηφιακά εργαλεία, η ηλεκτρονική ασφάλιση κερδίζει συνεχώς έδαφος. Η αυξανόμενη επισκεψιμότητα στο site μας, η αύξηση των πωλήσεων, ο σταθερά υψηλός δείκτης ανανέωσης των συμβολαίων, αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει το COSMOTE Insurance. Με όχημα την τεχνολογική μας υπεροχή και την αξιοπιστία του Ομίλου ΟΤΕ, θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ανεξάρτητα υπέρ των καταναλωτών. Στόχος μας είναι όχι μόνο να κάνουμε ευκολότερη την αναζήτηση του καλύτερου συνδυασμού ποιότητας και τιμής στην ασφάλεια οχήματος, υγείας και κατοικίας, αλλά και να δημιουργήσουμε κουλτούρα ασφάλισης στο ευρύ κοινό», αναφέρει ο επικεφαλής του COSMOTE Insurance Ομίλου ΟΤΕ, κ. Διαμαντής Μπουζάνης.
COSMOTE Insurance: Φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη
Ευθυγραμμισμένος με την στρατηγική του ομίλου ΟΤΕ, ο mobile first σχεδιασμός του COSMOTE Insurance, που φέρνει όλη την ασφαλιστική αγορά στο κινητό του χρήστη, με ένα εύχρηστο και λειτουργικό τρόπο, έχει προσελκύσει ιδιαίτερα τους νεότερους καταναλωτές. Όπως προκύπτει από στοιχεία της πλατφόρμας, σχεδόν 3 στους 4 χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο (74%) για να συγκρίνουν τιμές, ενώ σχεδόν το 60% των αγορών ολοκληρώνονται απευθείας από το κινητό.
Στο COSMOTE Insurance έμφαση δίνουν οι καταναλωτές στην online ασφάλιση αυτοκινήτου / μηχανής, με περίπου 3 στους 4 χρήστες του να επιλέγουν το βασικό πακέτο ασφάλισης οχήματος (73%). Η ετήσια διάρκεια ασφάλισης είναι η δημοφιλέστερη (με ποσοστό 42%), λόγω των καλύτερων τιμών που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, παρόλο που οι ασφάλειες μικρότερης διάρκειας είχαν ζήτηση κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.