THEPOWERGAME
Στο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου μίλησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλης Σταύρου και επικεντρώθηκε στις αναταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και στα προβλήματα που υπάρχουν διεθνώς στη διαδικασία μεταφοράς ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας από το σημείο παραγωγής στο σημείο παράδοσης.
O Bασίλης Σταύρου εξήγησε ακόμα πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος «θωρακίζεται» απέναντι στις ελλείψεις προϊόντων και πως προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκύπτουν.
«Ποτέ τόσες πολλές κρίσεις μαζεμένες»
«Είναι αναμφίβολο γεγονός ότι τους τελευταίους 24 μήνες, ζούμε σε μια συνεχή διαχείριση κρίσεων. Η πρώτη χρονιά που ήταν αμιγώς εστιασμένη πάνω στη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, όπου εκεί πραγματικά υπήρξε μία υποδειγματική συνεργασία μεταξύ λιανεμπορίου, εταιρειών προμηθευτών και κρατικών φορέων έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσουμε κανένα θέμα με τη διαθεσιμότητα προϊόντων» σημείωσε αρχικά ο Βασίλης Σταύρου.
Όπως εξήγησε «έχουμε περάσει πλέον στην επόμενη φάση των επιπτώσεων της πανδημίας και έχουμε βρεθεί σε μία περίοδο όπου, εγώ τουλάχιστον στα άνω των 25 χρόνων εργασιακού βίου, δεν θυμάμαι να έχουμε βρεθεί ποτέ, σε στιγμές όπου έπρεπε να διαχειριστούμε τόσες κρίσεις μαζεμένες: εφοδιαστική αλυσίδα, μεταφορές, ενεργειακή κρίση. Και όλα αυτά σε ένα περιβάλλον πάρα πολύ μεταβαλλόμενο».
H απάντηση στις ελλείψεις προϊόντων
Ο Bασίλης Σταύρου ανάφερε τις δύο λύσεις για τις ελλείψεις προϊόντων.
«Στο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας και διαθεσιμότητας προϊόντων προφανώς υπάρχει μία κρίση, ας μην κρυβόμαστε υπάρχουν πιέσεις οι οποίες αρχίζουν να φαίνονται. Όχι τόσο έντονα τώρα, αλλά δυστυχώς διαφαίνεται ότι θα υπάρχουν κάποιες ελλείψεις, σε κάποιες βασικές κατηγορίες» σημείωσε ο κ. Σταύρου.
«Από την άλλη πλευρά, η τεχνολογία η οποία εκτινάχθηκε μέσα στην πανδημία, δεν χρησιμοποιείται μόνο για τα εναλλακτικά κανάλια με τον πελάτη, αλλά έχει βοηθήσει πολύ για να μπορέσουμε να διαχειριστούμε και αυτή την κατάσταση, αυτό που λέμε «πίσω από τις κουρτίνες». Ένας από τους τομείς είναι και η διαχείριση των αποθεμάτων».
Όσον αφορά στη διαχείριση που γίνεται από την ΑΒ Βασιλόπουλος, ο κ. Σταύρου επεσήμανε πως «ολοκληρώνουμε το πρόγραμμα Forecasting & Replenishment – τα τελευταία καταστήματα μπαίνουν στο πρόγραμμα -το οποίο ουσιαστικά είναι αυτοματοποιημένη παραγγελιοδοσία. Υπάρχει ένας αλγόριθμος, ο οποίο υπολογίζει σε καθημερινή βάση, ποιες είναι οι ανάγκες που υπάρχουν σε αποθέματα σε κάθε μαγαζί, έτσι ώστε η παραγγελία που θα «φύγει» στο κεντρικό δίκτυο να είναι όση χρειάζεται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες».
«Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να κάνουμε καλή διαχείριση των αποθεμάτων και ταυτόχρονα να έχουμε μία εικόνα στο ράφι, ώστε να μας επιτρέπει να μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε σε οποιαδήποτε ανάγκη και οποιαδήποτε έκτακτη συνθήκη μπορεί να προκύψει» τόνισε ο CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος.