Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

Τοπαλίδου: Η ενοποιήση Beat – Free Now και το ενδεχόμενο μετονομασίας

Την είσοδο της BEAT στην πλατφόρμα της Free Now μέσα στο 2022, προανήγγειλε η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Άσπα Τοπαλίδου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του powergame.gr κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης. Σύμφωνα με την κα. Τοπαλίδου «η ένταξη αυτή πιστεύουμε ότι θα προσφέρει οφέλη τόσο στους συνεργάτες οδηγούς μας στην Ελλάδα όσο και στους Έλληνες χρήστες του ΒΕΑΤ στο εξωτερικό και όχι μόνο σε επίπεδο ταξί αλλά σε όλο τον δίκτυο των μεταφορικών υπηρεσιών που είναι συνδεδεμένες με την Free Now». Στο εάν η ενοποίηση «μεταφράζεται» και σε αλλαγή της επωνυμίας της BEAT, η κα. Τοπαλίδου σημείωσε ότι είναι κάτι που θα συζητηθεί το επόμενο διάστημα με τον όμιλο.

Η Beat πέρα από το ταξί

Το δίκτυο μεταφορικών υπηρεσιών που προαναφέρθηκε είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο που ήδη εφαρμόζεται σε αρκετές χώρες που δραστηριοποιείται η Free Now και το οποίο επιθυμεί να φέρει και στη χώρα μας η BEAT όταν ξεπεραστεί ο σκόπελος του πλαισίου λειτουργίας της. Σύμφωνα με το μοντέλο που θέλει να αναπτύξει η εταιρεία, στο επίκεντρο είναι ο επιβάτης δημόσιων μέσων μεταφοράς που μπορεί να είναι δημόσια (αστικές συγκοινωνίες, τρένο), ιδιωτικά (ταξί) και διαμοιρασμού (ηλεκτροκίνητα πατίνια, scooter, αυτοκίνητα κ.α). Όλα τα παραπάνω καθώς και άλλες υπηρεσίες «κουμπώνουν» μέσα στην εφαρμογή της και ο επιβάτης έχει την εναλλακτική μίας μηνιαίας συνδρομής για όλα τα παραπάνω μέσα μεταφοράς ή την δυνατότητα να πληρώσει ακόμη και το εισιτήριο του τρένου μέσα από το app της Beat.

Η αλλαγή του μοντέλου είναι επιβεβλημένη σύμφωνα με την διοικητική ομάδα της BEAT καθώς ο σημερινός αριθμός ταξί στην Αθήνα (περίπου 13.000) δεν αρκεί να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες. Η BEAT συνεργάζεται ήδη με 8.000 οδηγούς ταξί και όπως είχε γράψει σχετικά πρόσφατα το powergame.gr μέσα από μία σειρά κινήτρων γίνεται προσπάθεια να παραμένουν όσο το δυνατόν πιο ενεργοί στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που έχει στην διάθεση της η εταιρεία το τελευταίο διάστημα έχει βελτιωθεί η κατάσταση, με αποτέλεσμα να εξυπηρετούνται 8 στις 10 κλήσεις από 7 στις 10 που ήταν στην αρχή του φθινοπώρου.

Κίνητρα για ηλεκτροκίνηση στα ταξί

Καθώς το ενιαίο δίκτυο μεταφορών κάτω από μία ομπρέλα έχει αρκετούς αστερίσκους για την ελληνική πραγματικότητα, η BEAT επικεντρώνεται το επόμενο διάστημα στην προσπάθεια της για στροφή του στόλου των ταξί των συνεργατών της στην ηλεκτροκίνηση. Συγκεκριμένα η ΒΕΑΤ παρουσίασε το πακέτο συνεργασιών της, με στόχο η αγορά και λειτουργία ενός ηλεκτρικού ταξί να καταστεί προσιτή. Με συνεργασίες που ρίχνουν το κόστος απόκτησης ακόμα και κάτω από 10.000 ευρώ σε συνδυασμό με τα νέα κυβερνητικά κίνητρα, η ψηφιακή πλατφόρμα επιχειρεί να βοηθήσει τους συνεργάτες της να επενδύσουν σε νέα οχήματα, αφαιρώντας ρύπους από το Κέντρο της πόλης.

Με δεδομένη την απόφαση της Κυβέρνησης όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να είναι ηλεκτρικά από το 2025, η εταιρεία παρουσίασε τον πρώτο κύκλο συνεργασιών της με τις εταιρείες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1000 οδηγοί – συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια πρασινίζοντας την πόλη. Μάλιστα, η ΒΕΑΤ ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW, κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.

Προκειμένου να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, δημιουργήθηκε ειδική ομάδα ΒΕΑΤ EV experts, στους οποίους οι οδηγοί μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες αλλά και δεδομένα για το πόσο συμφέρουσα είναι η επένδυση σε οχήματα μηδενικών ρύπων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!