Γ.Δ.
1481.02 -0,10%
ACAG
+0,17%
5.87
CENER
-0,41%
9.66
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
+0,90%
8.97
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
+1,16%
12.24
TITC
+0,33%
30.85
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-1,09%
1.448
ΑΒΕ
-1,53%
0.45
ΑΔΜΗΕ
-0,44%
2.245
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+0,33%
3.08
ΑΛΦΑ
-0,58%
1.7125
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
-0,76%
11.8
ΑΣΚΟ
+1,79%
2.84
ΑΣΤΑΚ
+2,02%
7.06
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+5,27%
9.58
ΑΤΤΙΚΑ
-0,79%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,50%
5.95
ΒΙΟΚΑ
-0,42%
2.36
ΒΙΟΣΚ
+3,97%
1.44
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,45%
1.59
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,77%
17.96
ΔΑΑ
-0,73%
7.94
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,57%
11.68
ΔΟΜΙΚ
+7,01%
3.895
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,56%
0.316
ΕΒΡΟΦ
+4,84%
1.625
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
+0,44%
2.26
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,78%
2.21
ΕΛΤΟΝ
+0,23%
1.756
ΕΛΧΑ
-1,37%
1.866
ΕΝΤΕΡ
+1,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,70%
1.33
ΕΤΕ
+0,50%
8.456
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.35
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,04%
2.241
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.805
ΙΑΤΡ
-1,15%
1.72
ΙΚΤΙΝ
-1,43%
0.413
ΙΛΥΔΑ
+2,31%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+0,39%
5.16
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
+0,33%
6.09
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,61%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-0,79%
1.25
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
336
ΚΕΚΡ
-2,99%
1.46
ΚΕΠΕΝ
+3,43%
1.81
ΚΛΜ
+0,33%
1.51
ΚΟΡΔΕ
-2,01%
0.487
ΚΟΥΑΛ
+0,17%
1.2
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,32%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,87%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,22%
0.892
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
-4,74%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,73%
1.38
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,34%
3.68
ΜΙΝ
+0,85%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,27%
23.88
ΜΟΝΤΑ
-1,35%
3.65
ΜΟΤΟ
+0,89%
2.835
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-1,43%
24.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,86%
3.47
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,82%
36.8
ΝΑΚΑΣ
+2,21%
2.78
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.932
ΞΥΛΚ
+1,45%
0.28
ΞΥΛΠ
-3,76%
0.41
ΟΛΘ
-1,89%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.57
ΟΠΑΠ
-0,06%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.897
ΟΤΕ
+0,21%
14.58
ΟΤΟΕΛ
+0,85%
11.8
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-1,65%
3.923
ΠΕΤΡΟ
+0,23%
8.88
ΠΛΑΘ
+1,30%
4.3
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,70%
7.1
ΠΡΟΦ
-1,16%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
+1,80%
1.98
ΣΑΡ
-0,36%
11.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,16%
0.349
ΣΙΔΜΑ
+1,19%
1.695
ΣΠΕΙΣ
-0,87%
6.84
ΣΠΙ
+0,60%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.21
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,37%
4.09
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

COSMOTE e-Value: Αναπτυξιακή πορεία και δύο ευρωπαϊκές διακρίσεις

Το COSMOTE e-Value κάλυψε τις ανάγκες εξυπηρέτησης συνολικά άνω των 70 εταιρειών το 2020, με το πελατολόγιό της να σημειώνει αύξηση 30%. Επιπρόσθετα, η εταιρεία τιμήθηκε με δύο βραβεία στο πλαίσιο των φετινών European Contact Center & Customer Service Awards.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της εταιρείας αναφέρει:

Tις ανάγκες εξυπηρέτησης συνολικά άνω των 70 εταιρειών από διάφορους κλάδους της οικονομίας (τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ενέργεια, ασφάλειες κ.λπ.), κάλυψε πέρσι η CΟSMOTE e-Value, με το πελατολόγιό της να σημειώνει αύξηση 30%. Χάρη στις κορυφαίες αυτές επιδόσεις και τη δυναμική αναπτυξιακή της πορεία, η εταιρεία τιμήθηκε με βραβείο Silver στην κατηγορία Outsourced Contact Center of the Year (Κέντρο Εξυπηρέτησης της Χρονιάς για Παροχή Υπηρεσιών σε Τρίτους), στο πλαίσιο των φετινών European Contact Center & Customer Service Awards, της πιο σημαντικής Ευρωπαϊκής διοργάνωσης για τον κλάδο των contact centers, διακρινόμενη μεταξύ εταιρειών από 26 ευρωπαϊκές χώρες.

Κατά τη διάρκεια μίας ιδιαίτερα απαιτητικής χρονιάς, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε αποτελεσματικά την ραγδαία αύξηση της κίνησης κατά 40% σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης, και πραγματοποίησε πάνω από 70 εκατ. επαφές με πελάτες, ανταποκρινόμενη με επιτυχία στις αυξημένες ανάγκες μεγάλων εταιρειών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και κρατικών φορέων.

«Είμαστε υπερήφανοι που βρισκόμαστε ανάμεσα στους καλύτερους της Ευρώπης. Όραμά μας είναι η COSMOTE e-Value να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη για όσους θέλουν να αναθέσουν σε τρίτο τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών τους, και την κορυφαία επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Η πολύχρονη εμπειρία μας και η υψηλή τεχνογνωσία των ανθρώπων μας, μας επιτρέπουν να διαχειριστούμε κάθε έργο, όσο πολύπλοκο κι αν είναι», δήλωσε ο CEO της COSMOTE e-Value & e-Value International, κ. Θανάσης Στράτος.

Βραβείο για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αλλαγής κουλτούρας και φιλοσοφία

Στο πλαίσιο των European Contact Center & Customer Service Awards 2021, η COSMOTE e-Value απέσπασε επίσης το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Most Effective Learning and Development Initiative για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αλλαγής κουλτούρας και φιλοσοφίας, #asto_pano_mou.

Βραβεία COSMOTE
© Cosmote

«Στην COSMOTE e-Value παρέχουμε σύγχρονη και ολοκληρωμένη εκπαίδευση για την εξέλιξη των ανθρώπων μας. Επενδύουμε στη γνώση, σε νέες τεχνολογίες, σε soft skills, σε προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων. Γιατί θέλουμε οι άνθρωποί μας να έχουν ως πρώτη προτεραιότητα τον πελάτη, και να έχουν όλα τα εφόδια που χρειάζονται για να του προσφέρουν κορυφαία εμπειρία εξυπηρέτησης», σημείωσε σχετικά ο κ. Στράτος.

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με 19 σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, υπερσύγχρονη τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο, σε 16 γλώσσες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!