THEPOWERGAME
Με ισχυρή ανάπτυξη σε όλα τα μεγέθη έκλεισε το εννεάμηνο για την Μοτοδυναμική, όπως αναφέρει η εταιρεία στα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε.
Συγκεκριμένα, το 3ο τρίμηνο του 2021 οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση 18,5% στα 30,7 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν στα 9,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 100,9%, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων στα 7,3 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 205,8%.
Για το σύνολο του εννεαμήνου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 24,5% και ανήλθαν στα 74,3 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν σε 12,1 εκατ. ευρώ, σχεδόν διπλάσια από αυτά του 2020. Τα αποτελέσματα προ φόρων ξεπέρασαν τα 6 εκατ. ευρώ, όταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρουσίαζαν ζημία.
Οι πωλήσεις δικύκλων & προϊόντων θάλασσας (Yamaha), παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, διατήρησαν την θετική τους πορεία στο 3ο τρίμηνο παρουσιάζοντας μια αύξηση 6,6% στα 13,6 εκατ. ευρώ και συνολική αύξηση 28% στα 42,4 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο.
Αντίθετα, οι πωλήσεις αυτοκινήτων (Porsche) επλήγησαν ιδιαίτερα στο 3ο τρίμηνο από την περιορισμένη διαθεσιμότητα και έτσι διαμορφώνονται πλέον στο εννεάμηνο στα 13,3 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 18,3%.
Θεαματική η ανάκαμψη στην δραστηριότητα ενοικίασης αυτοκινήτων (Sixt) με τις πωλήσεις του 3ου τριμήνου να παρουσιάζουν μια αύξηση 114% στα 14 εκ. ευρώ και συνολική αύξηση 81,4% στα 18,6 εκ. ευρώ στο εννεάμηνο. Ως αποτέλεσμα των θετικών ταμειακών ροών για το σύνολο των δραστηριοτήτων, ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου μειώθηκε κατά 10 εκ. ευρώ και ανήλθε στα 9 εκ. ευρώ ενώ η κερδοφορία του εννεαμήνου αύξησε τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου που διαμορφώνονται στα 23,9 εκατ. ευρώ έναντι 18,7 εκατ. στις 31.12.2020.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, κος. Σωτήρης Χατζίκος, δήλωσε: «Τα γνωστά προβλήματα στην διαθεσιμότητα προϊόντων ήταν ιδιαίτερα έντονα στο 3ο τρίμηνο και επηρέασαν τις πωλήσεις Yamaha και Porsche. Πολύ λιγότερο την Yamaha η οποία διατηρεί την πολύ θετική της πορεία σε σχέση με το 2020, κυρίως όμως την Porsche οι πωλήσεις της οποίας υποχωρούν σε σύγκριση με τις περυσινές.
Από την άλλη μεριά, είχαμε ένα πολύ ισχυρό 3ο τρίμηνο στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων με πωλήσεις υπερδιπλάσιες αυτών του 2020 και πολύ κοντά σε αυτές του 2019. Η τιμολογιακή μας στρατηγική αλλά και ο περιορισμός συγκεκριμένων εξόδων (αποσβέσεις, χρηματοοικονομικά) είχαν ως αποτέλεσμα την θεαματική βελτίωση στην κερδοφορία σε όλα τα επίπεδα. Για το τελευταίο τρίμηνο του έτους παρατηρούμε να διατηρείται η δυναμική στην αγορά ενοικιάσεων αυτοκινήτων ενώ προσδοκούμε την σταδιακή σταθεροποίηση στην διαθεσιμότητα των προϊόντων μας».