Γ.Δ.
1485.51 +0,21%
ACAG
+0,68%
5.9
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
+0,71%
7.1
DIMAND
+1,01%
8.98
NOVAL
-0,36%
2.76
OPTIMA
+0,99%
12.22
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,55%
1.456
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,22%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,47%
3.115
ΑΛΦΑ
+0,46%
1.7305
ΑΝΔΡΟ
+0,91%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,50%
11.95
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.8
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
+5,93%
9.64
ΑΤΤΙΚΑ
+0,79%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,33%
6
ΒΙΟΚΑ
-0,84%
2.35
ΒΙΟΣΚ
+2,17%
1.415
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-2,15%
1.595
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.2
ΔΑΑ
+0,30%
8.022
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
+1,57%
11.68
ΔΟΜΙΚ
+1,65%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,25%
0.325
ΕΒΡΟΦ
+2,90%
1.595
ΕΕΕ
-0,36%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+0,69%
4.35
ΕΛΒΕ
-8,18%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,22%
2.3
ΕΛΛ
-0,36%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,20%
2.065
ΕΛΠΕ
+0,07%
7.625
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+1,26%
1.774
ΕΛΧΑ
-0,63%
1.88
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,32%
1.325
ΕΤΕ
+0,40%
8.448
ΕΥΑΠΣ
-1,78%
3.31
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,27%
2.246
ΕΧΑΕ
-0,21%
4.81
ΙΑΤΡ
-0,29%
1.735
ΙΚΤΙΝ
+0,24%
0.42
ΙΛΥΔΑ
+2,02%
1.765
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-0,95%
1.248
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
-1,98%
1.235
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,99%
1.475
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,99%
1.475
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
+3,01%
1.234
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,43%
1.145
ΛΑΒΙ
+0,67%
0.9
ΛΑΜΔΑ
-0,40%
7.38
ΛΑΜΨΑ
-2,19%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,50%
2.71
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-0,80%
3.7
ΜΙΝ
+1,69%
0.6
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,36%
23.9
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
+1,42%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,48%
25.32
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
+0,51%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,04%
36.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,36%
0.277
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
-0,36%
27.45
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,11%
0.898
ΟΤΕ
-0,48%
14.48
ΟΤΟΕΛ
+1,03%
11.82
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.967
ΠΕΤΡΟ
+0,90%
8.94
ΠΛΑΘ
+0,35%
4.26
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,68%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,54%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+1,54%
1.975
ΣΑΡ
+1,43%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,45%
0.35
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.69
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
+4,80%
0.698
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.24
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,75%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+0,63%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,10%
4.12
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

ΚΡΙ ΚΡΙ: Στα 15,02 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο

Σε 110,24 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ ΑΕ στο εννεάμηνο του 2021 έναντι 102,75 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2020, αυξημένες κατά 7,3%. Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 37,46 εκατ. ευρώ έναντι 35,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 22,29 εκατ. ευρώ έναντι 21,38 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 19,04 εκατ. ευρώ έναντι 18,52 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 15,02 εκατ. ευρώ, έναντι 14,03 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2020.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2021 ανήλθαν σε 24,14 εκατ. ευρώ από 21,03 εκατ. ευρώ. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε, κυρίως, η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, η ανάπτυξη της αριθμητικής μας διανομής, με την προσθήκη 1.000 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες και διαμορφώνεται πλέον στο 15,9% (στοιχεία NIELSEN σε αξία, Αύγουστος 2021).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μικρή μείωση -1,2%, αγγίζοντας τα 37,9 εκατ. ευρώ. Η αγορά των γιαουρτιών στην Ελλάδα, φέτος είναι οριακά αρνητική σε όγκο (-0,4%) και εντονότερα αρνητική σε αξία (-2,2%), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτό αποδίδεται, σύμφωνα με την εταιρεία, «στην υψηλή περυσινή βάση, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς. Έτσι, παρόλο που καταφέρνουμε να διατηρούμε το μερίδιο αγοράς μας, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι οριακά πίσω από το 2020. Για την ενίσχυση της θέσης μας, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση, με πρόσφατο παράδειγμα την ενίσχυση της κατηγορίας λειτουργικών γιαουρτιών. Σημειώνεται ότι με διαφημιστικές καμπάνιες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες προσπαθούμε να ενισχύσουμε το μερίδιο μας στην αγορά».

Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον σε 16,4%, αυξημένο σε σχέση με την περσινή περίοδο κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες [στοιχεία IRI σε αξία, Σεπτέμβριος 2021]. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +12,6%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 41 εκατ. ευρώ σημειώνοντας ανάπτυξη +9,8% και αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!